Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם יש לאדם חניה פרטית בבניין אחר או במגרש אחר המרוחק מעת מהבנין שלו והוא חונה ברחוב בחניה ציבורית ומשאיר את החניה הפרטית שלו כל הזמן פנויה וכך תופס שתי חניות מה הדין לגבי מקרה כזה 

פורסם

כמו שמותר לך לנסוע באוטובוס למרות שיש לך רכב, ככה מותר לך לחנות בחניה ציבורית גם אם יש לך פרטית.

  • אהבתי 3
  • מעניין 2
פורסם

נקודה חשובה! 

צריך לחוקק חוק שכל פקח, אם רואה רכב חונה ברחוב יבדוק אם לבעל הרכב יש חניה פרטית, ואם כן ילך לבדוק (אפשר עם רחפן) אם החניה הפרטית פנויה, ואם כן יזמין גרר שיקח את הרכב של החצוף, ויוריד לו אותו בחניה הפרטית. את עלות הגרירה שישלחו בדואר. 

  • מצחיק 5

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 5 שעות, גביasdfg כתב:

עם יש לאדם חניה פרטית בבניין אחר או במגרש אחר המרוחק מעת מהבנין שלו והוא חונה ברחוב בחניה ציבורית ומשאיר את החניה הפרטית שלו כל הזמן פנויה וכך תופס שתי חניות מה הדין לגבי מקרה כזה 

 

הוא לא תופס שתי חניות. את החניה הפרטית הוא קנה, שילם עליה כסף, היא שלו. הוא חונה שם כשאין מקום פנוי ליד הבית. כשיש מקום פנוי ליד הבית, חונה קרוב כי זה קרוב. זה אולי לא הוגן, לא חברתי, לא ככה צריך להיות, לא יפה, לא סימפטי ועוד כאלה ביטויים אבל זה חוקי לגמרי ואין שום דבר שאפשר לעשות חוץ מלדבר עם אותו אדם ולבקש ממנו להחנות בחניה הפרטית המרוחקת. אם ירצה, יקשיב. אם לא ירצה, הוא לא חייב. החניה הציבורית היא של כולם על בסיס מקום פנוי. 

 

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

 

 

פורסם

בדיוק, גם אם אני מחנה את הרכב בחניה ציבורית ויש לי כלי דו גלגלי שאני מחנה בחניה הפרטית, או אופנוע ים עם גרר, או אפילו משאיר אותה ריקה לאורחים, מישהו יכול להתלונן על זה? לא נראה לי.

פורסם
לפני 7 שעות, wildlands2019 כתב:

בדיוק, גם אם אני מחנה את הרכב בחניה ציבורית ויש לי כלי דו גלגלי שאני מחנה בחניה הפרטית, או אופנוע ים עם גרר, או אפילו משאיר אותה ריקה לאורחים, מישהו יכול להתלונן על זה? לא נראה לי.

 

את הגרור בכל מקרה אסור לך להחנות בחניה ציבורית כשהוא מנותק מהגורר.

 

לפני 5 שעות, TsachiE כתב:

לא הסברת למה זה מפריע לך

 

1. אין חובה שזה מציק/מפריע לפות"ש, לעתים אנשים שואלים כדי להעשיר את הידע.

2. מפריע? על מצוקת חניה שמעת?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אם זה מה שמפריע לך, מה תגיד על אנשים עם חניה פרטית בבית, שגם קיבלו מהעירייה חניית נכה פרטית לפי מספר רכבם, ברחוב הציבורי?

פורסם

אני אגיד (ולא הוא) שלאותם אנשים מגיעה חניה כזאת מהעירייה , לא עושים להם טובה מיוחדת והחניה הפרטית (שהיא רכושו הפרטי של אדם בדיוק כמו שאני לא יכול להתערב לך בענייני הרכוש הפרטי שלך בבנק) לא עונה על הצרכים שלהם כמו רכב גדול עם מעלון שהנחיה הפרטית קטנה/ צרה מדי.

סתם דוגמא כדי לסדר לך את העיניים:

לא כל אחד זכאי לחניית נכה מהרשות המקומית

מי שזכאי עבר אישורי ועדות ורופא

קרי

להלין על דבר כזה זה בדיוק כאילו אטען ״למה המדינה (אני) צריך לממן עבורך תרופה/טיפול רפואי/ניתוח שאתה (חלילה) זקוק לו״.

פורסם

מדובר בחניה בגודל רגיל לרכב סדאן הונדה סיוויק. לא חנייה גדולה לרכב עם מעלון.. בעלת הרכב מתניידת כרגיל.

פורסם

אתה נשמע כמו שכן חטטן שמשעמם לו בחיים.

מה לעזאזל נוגע לך מה הוא עושה ואיפה הוא מחנה?  

חסם אותך? שרט לך את הרכב? שם לך מוזיקה מתחת לחלון? הזיק לך בצורה כל שהיא? אם התשובה לא אז תעשה חושבים למה אתה דוחף את האף שלך לעניינים של מישהו אחר. 

פורסם

גידלנו כאן בעמל רב ובאופן פדנטי לחלוטין דורות שלמים של דושים.

אנחנו בגדול היום מדינת דושים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בתאריך 11.9.2020 בשעה 16:47, גביasdfg כתב:

עם יש לאדם חניה פרטית בבניין אחר או במגרש אחר המרוחק מעת מהבנין שלו והוא חונה ברחוב בחניה ציבורית ומשאיר את החניה הפרטית שלו כל הזמן פנויה וכך תופס שתי חניות מה הדין לגבי מקרה כזה 

 

לא חייב להיות חבר שלו

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 11 שעות, SchnitzelLova כתב:

אם מדובר באזור שיש בו מצוקת חנייה צריך להיות דוש רציני בשביל לתפוס חנייה ציבורית ולהשאיר את החנייה הפרטית ללא שימוש. 

למה דוש? אולי הוא קנה את החניה כדי להשכיר אותה ולא כדי להשתמש?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...