Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי קרוסאובר מול ניסאן קשקאי - 2017/18


Dufi
שימו לב! השרשור הזה בן 1342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, אשמח לעזרה לגבי עדיפות בין שני סוגי הרכבים - קרוסאובר מול הקשקאי עד 3 שנים על הכביש [2017/18].

מדובר על רכב לשימוש משפחתי, 3 ילדים. מחפשים נוחות כמובן וגם חווית נהיגה.

בהתחלה הכיוון היה קרוסאובר, אבל היצע הרכבים של השנתונים האלה קצת נמוך. לניסאן יש היצע גדול יותר וזמין.

האם הגיר בקשקאי בדגמי 2018 עדיין בעייתי? עד כמה חווית הנהיגה פחותה במנוע 1.2T של ניסאן לעומת ה-1.4 של סוזוקי.

 

 

תודה רבה לעונים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עונה רק ממה שאני ראיתי בעצמי בתור אחד שעכשיו מחפש לקנות והתלבט גם בין הרכבים האלה - לא יודע לגבי נוחות וחווית נהיגה כי לא נהגתי עליהם , אבל מכיון שמדובר בשימוש משפחתי עם 3 ילדים הייתי לפחות מבחינת השימוש הזה הולך על הקאשקאי מפני שהוא גם גדול יותר מהקרוסאובר עם קצת יותר ריווח ואפילו יותר חשוב - הבטיחות. בקאשקאי יש מערכות בטיחות כמו מערכת בלימה אוטונומית שהן מאוד חשובות שבקרוסאובר נכנסו רק ב-2019 וגם לא הכל ובקאשקאי יש אותן כבר מאיזה 2016 אם אני לא טועה

עריכה אחרונה על ידי יהונתן84
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי בקרוסאובר 2018,מיתלים קשים הרכב מגיב מכל מהמורה ושישבתי מאחור יש רעש בולט מהגלגלים האחוריים,על הקשקאי לא נסעתי.

האם מדובר בגיר רציף או ידני?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה גיר רציף אז סוזוקי קונה את הגיר מניסאן,אני הבנתי שהיתה להם בעיה במודול בקרה בגיר בשנתונים קודמים והם עשו ריקול בעולם,לא בטוח שבשנתונים מאוחרים יש בעיה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי המתיחת פנים זה גיר אוטומטי רגיל עם שישה הילוכים (אין רציף עם מנוע הטורבו).

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז סליחה, אני לא ממש בקיא.

לעניות דעתי בקשקאי זה גיר רציף ובקרוסאובר אוטומטי.

שוב סליחה על הבורות, עד כמה זה באמת משנה?

ממה שקראתי וקצת שמעתי, המנוע של הקשקאי חלש יותר מהסוזוקי. עד כמה זה יכול להיות באמת קריטי לחוויית נהיגה.

קצת קשה להתרשם מנסיעת מבחן קצרה שעשיתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חווית נהיגה זה משהו סובייקטיבי, אישית לא מצאתי כזו בקרוסאובר, והכיול מתלים שלו מעצבן. 

לכל אורך הנסיעה הוא הצליח לשמור על צריכת דלק של 1-14. הזמינות כוח שלו טובה יותר מזו של הניסן בזכות הגיר האוטומטי הרגיל. 

לניסן יתרון של בלימה אוטונומית והתראה על סטייה מנתיב לעומת מובילאיי בסוזוקי בלבד. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...