Jump to content

יהונתן84

  • פרסום הודעות

    24
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות יהונתן84

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שאלה על ההבדלים.. ברכב שעלה לכביש בינואר 2018 כבר אני צפוי לראות את הדברים האלה? או שזה החל מאיזשהו חודש מסויים?
  2. הבנתי.. אוקיי ויתרתי על הרעיון של זה ונישאר עם היברידי רגיל
  3. אם מחובר לשקע הביתי למה זה קשה יותר בבית? הסוללה כבדה כדי לקחת אותה הביתה?
  4. וזה קל להטעין את הסוללה? משהו שאפשר לעשות בתוך הבית?
  5. זהו הקטע שאני רואה באמת תשובות סותרות לזה. נגיד זו פסקה שלקוחה מכתבה שמסבירה את ההבדל בין היבריד רגיל ל-PHEV: "עם מכונית פלאג אין הייבריד אפשר לצאת בבוקר, אחרי לילה של טעינה, מתל אביב ולנסוע למשל להרצליה, בלי לשרוף טיפה אחת של דלק. אבל רגע. מה אחרי שנגמר החשמל? אז זה הקטע: מנוע הבנזין מתחיל לעבוד והמכונית הופכת להיות שוב מכונית היברידית רגילה, כלומר כזו שנוסעת על חשמל וגם על בנזין או סולר" כלומר מזה נשמע מזה שיש בפלאג אין פשוט עוד קיבולת של חשמל שהיא פשוט מנוצלת בהתחלה עבור כל המהירויות וכשהאספקה הזו נגמרת, נוצרת טעינת חשמל כמו היברידי רגיל שפועל רק במהירויות הנמוכות
  6. מה רק שאני לא מבין בדיוק זה אם ב-PHEV זה בעצם עוד חלק של הטענה פלוס היברידי רגיל, כלומר שאם לא נטעין עדיין המנוע יהיה היברידי לכל דבר ובמהירות נמוכות יהיה חשמלי, או שכל החשמל תלוי בהטענה ואז אם לא נטעין אז יהיה שימוש במנוע בעירה בלבד?
  7. לא יודע איזה דרגה זה וזה לא SUV אבל רנו מגאן גרנד קופה.. רכב יפה וטוב
  8. אם יש לי אופציה לקנות את שניהם, על פי מה אני בוחר?
  9. ראיתי שלטויוטה יש יותר מערכות בטיחות שזה מאוד חשוב לי (למרות שהמערכות הנוספות הן לא ממש קריטיות כמו זיהוי תמרורים ואור גבוה אוטומטי) אבל שבגדול הן מאוד דומות בנתונים. הנירו זה נראה שיותר מאובזרת. חשובה לי יותר אמינות מצריכת דלק אז מי לדעתכם יותר אמינה ותראה פחות מוסך? הנירו ראיתי שקצת רחבה יותר.. היא מרווחת יותר מאחורה מאשר הטויוטה? למה בעצם הנירו יקרה יותר באיזה 10-15 אלף מהמקבילה שלה באוריס עבור אותה שנה ונתוני שימוש?
  10. אני עונה רק ממה שאני ראיתי בעצמי בתור אחד שעכשיו מחפש לקנות והתלבט גם בין הרכבים האלה - לא יודע לגבי נוחות וחווית נהיגה כי לא נהגתי עליהם , אבל מכיון שמדובר בשימוש משפחתי עם 3 ילדים הייתי לפחות מבחינת השימוש הזה הולך על הקאשקאי מפני שהוא גם גדול יותר מהקרוסאובר עם קצת יותר ריווח ואפילו יותר חשוב - הבטיחות. בקאשקאי יש מערכות בטיחות כמו מערכת בלימה אוטונומית שהן מאוד חשובות שבקרוסאובר נכנסו רק ב-2019 וגם לא הכל ובקאשקאי יש אותן כבר מאיזה 2016 אם אני לא טועה
  11. החלטתי באמת בסוף כנראה על הנירו או 2017 או 2018
  12. אני יודע מה זה היברידי רגיל. מה זה בדיוק PHEV? מתי עדיף אחד על השני? האם ב-PHEV ניתן לנהוג גם אם לא מטעינים אותו כמה זמן ואז הוא יתפקד כמו היברידי רגיל? האם קל להטעין אותו בבית או שצריך איזה עמדת הטענה מיוחדת ואי אפשר להעטין בקלות?
  13. אז גם בזכות הפורום אני חושב שהתאפסתי יותר לגבי הרכב שאני רוצה בסופו של דבר לקנות ואני אלך על קיה נירו 2017 או 2018 EX. האם יש הבדל ברכב ברמת ה-EX בין 2017 ל-2018? שמעתי שהיה ריקול לקיה 2017 בגלל בעיה חשמלית.. האם זה משהו קריטי כלשהו שאולי בגללו עדיף את ה-2018?
  14. כן אני מדבר על המנוע הלא חשמלי. האם הוא מנוע רגיל לכל דבר או שכאשר מדובר ברכב היברידי לא יהיו את כל האפשרויות של המנוע הרגיל אלא לדוגמה תמיד הוא יהיה בנזין ואולי תמיד טורבו או דברים כאלה?
  15. דרך אגב איך במנוע היברידי משתלב כל הסיפור בחלק של מנוע הבעירה? האם יש היברידי שהמנוע הרגיל שלו הוא טורבו? או ששם מסתכלים על דברים בצורה אחרת?
×
×
  • Create New...