Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש את חוות דעת ההמונים על סיטואציה עם מוסך


Morningstar
שימו לב! השרשור הזה בן 1346 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מרכז שירות שי-לי

חוץ מזה שהיית מובטל בתור מלצר.

 

באמת אתם ראויים לכל מילה טובה. אני אקפוץ אליכם יום אחד, מקווה שאתם מכניסים

טויוטה למוסך, בלי להעליב את הרכב.

 

אגב, עבודת צביעה נראית טובה, עד כמה שאני יכול לראות דרך תמונה. (הבדלי צבע אני לא רואה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • ספונסר פורום

 

בשמחה :)

ותודה לכולם.

  • רעיון טוב! 1

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אבי נימני אומר - צביעה סופר סופר איכותית, ברמה הגבוהה ביותר. חצי לבן חצי פנינה, מושלם!

@מרכז שירות שי-לי - אתם מטפלים גם ברכבים שאינם מאזדה/פורד? כי גם אני זקוק לצביעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, פבל כתב:

טוב שאתה בעלים של מוסך ולא מלצר, קאמו זה קוניאק, לא וויסקי :) 

לך תסמוך על לקוחות

😄

 

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"והוי דן את על האדם לכף זכות"

 

בתחילה שראיתי את השרשור עלתה בי תחושת קבס של "הישראלי המכוער" על שריטה קטנה כזו לטעמי 500 ש"ח זיכוי היה דיי והותר ועוד היה משאיר אותי מרוצה.

 

מצד שני כשראיתי את הרכב דעתי כבר השתנתה . לא מדובר בקורולה ליסיניג אלא ברכב "פאן" שהוא יותר קישוט מרכב. וברכב כזה שריטה בודדת כואבת פי כמה.

 

שמח ששתי הצדדים יצאו מרוצים (בתקוה שהרכב שלי שנמצא כעת במוסך הסדר יצא לשביעות רצוני ושאשכרה זה שפגע בי ישלם ולא אצטרך להפעיל את המקיף) 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.8.2020 בשעה 16:09, מרכז שירות שי-לי כתב:

חברים,

באמת שחשוב לי לסגור את הנושא הזה בצורה חיובית.

אנחנו אחרי, נפרדנו בחיוך ובאווירה טובה והכל בסדר, לשביעות רצון שני הצדדים.

באישור הלקוח, מצורפת תמונה של הרכב אחרי ותמונה של וויסקי מתגובה #31 עם לוח שנה שלנו שמי שרוצה אחד מוזמן אלינו לקחת :) (את הלוח שנה, לא את הוויסקי).

 

(הבדלי הצבעים נראים בעיקר בגלל הזווית של הצילום ואור וצל וכאלה).

 

שיהיה לכולנו המשך שבוע טוב :)

עדי

 

11.jpg

1597150004429.jpg

זה לא המיאטה מכאן😉? ידעתי שיש לכם משהו עם מיאטה!!😆 😆 מה אני יגיד..  אהבתי את ההתפתחויות כאן

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

 

לא... זו אחת אחרת :)

אבל בהחלט יש לנו משהו עם מיאטות... אתה מוזמן להציץ אצלנו בהזדמנות.

 

עדי

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שי-אתם צבעתם? צביעת ברמה מאד גבוהה

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.8.2020 בשעה 16:09, מרכז שירות שי-לי כתב:

 

 

11.jpg

 

לא קשור לפוסט, אבל לא הצלחתי להתאפק.

איזה יפיופה בלבן. וואו.

@Morningstar

יש לחבר שלך טעם מעולה.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@מרכז שירות שי-לי

באמת כל הכבוד למוסך שבא ולקח על עצמו את האחריות ותיקן את הנזק לשביאות רצונו המלאה של הלקוח.

רק שאני קורא פה את כל התשבוחות וחייב לציין שלא הכל ורוד כמו שזה נראה.

קרה מקרה ויצאתי עם נזק דומה מהמוסך המדובר, רק במקרה שלי הוצע לי "לצבוע רבע פגוש" וגם זה תוך נסיון התנערות "מחמת הספק כי הם אחראים לנזק".

אז גם אני אפנה לחוות דעת ההומנים פה, האם לדעתכם צביעת רבע פגוש (צבע לבן פנינה) נשמעת לכם כפיתרון ופיצוי הגיוני שהייתם מוכנים לקבל?

או שבשביל לקבל פיצוי סביר הייתי צריך לרכוש מיאטה?
 

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית אני מצדד בפות"ש וחברו בעל הרכב, על התחושה ומרשה לעצמי להתנצל בפניהם על כל אלו שעשו להם אליהום.

 שריטה קטנה שמתגלת ברכב נקי ושמור זה עלול להציף תחושות קשות ואמיתיות לכל מי שאוהב רכבים ועל אחת כמה וכמה ברכב נישה שכזה, וזה לא משנה אם הפגוש הזה בעצם חליפי ועבר צביעה לפני שבוע, כי אצל בעל הרכב הכל דנדש ובתולי ברכב שקנה.

 

כמובן שזאת התחושה ברגע שזה מתגלה ואחרי כמה שעות או יום, זה דועך ומציאות החדשה של "לחיות עם רכב שעבר שריטה בצבע", מקבל פרפורציות הגיוניות ואז נרגעים ומבינים שהכל בסדר בסופו של דבר ובר תיקון.

עוד יותר נרגעים כי לפחות אנחנו בידיים טובות שלקחו אחריות והציעו פתרון הגיוני. מה שהתחלה הרגיש קצת לא הגיוני ולא צודק.   

 

מוסך שי לי, יופי! להגיע להבנה עם הלקוח ויצא עם תחושה טובה, זאת השאיפה ופחות משנה הדרך בה הושגה. 

 

חייב לציין כי במוסכים זה עניין דיי שגרתי  של לקוחות שבאים בתלונה על פגיעה כזו או אחרת ברכב שקרתה בזמן שהרכב שהה במוסך.

נתקלתי בלא מעט מוסכים שהציבו מצלמות אבטחה מקצועיות בנקודות מאוד אסטרטגיות לזהות כל פגיעה איתה הרכב נכנס למוסך ואז זה נותן (למוסך) שקט.

הלקוח מתלונן? אין שום בעיה, מריצים אחורה את ההקלטה לנקודה שבא הרכב נכנס ורואים בדיוק עם איזה פגיעות נכנס למוסך.

רוב התלונות אלו תלונות שווא. לא שאני מאשים, אבל לאנשים יש נטייה לא לשם לב לפגמים שיש ברכב ונותנים על זה יותר צומת לב ברגע שהרכב לא היה ברשותם כמה שעות או ימים. פתאום עושים סיבוב הקפי לרכב לחפש פגיעות, מה שלא עושים בשגרה, אחרי שהרכב חנה במקום כזה או אחר או היה בשימוש הילד או האישה/בעל לסידורים.  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית אני מצדד בפות"ש וחברו בעל הרכב, על התחושה ומרשה לעצמי להתנצל בפניהם על כל אלו שעשו להם אליהום.
 שריטה קטנה שמתגלת ברכב נקי ושמור זה עלול להציף תחושות קשות ואמיתיות לכל מי שאוהב רכבים ועל אחת כמה וכמה ברכב נישה שכזה, וזה לא משנה אם הפגוש הזה בעצם חליפי ועבר צביעה לפני שבוע, כי אצל בעל הרכב הכל דנדש ובתולי ברכב שקנה.
 
כמובן שזאת התחושה ברגע שזה מתגלה ואחרי כמה שעות או יום, זה דועך ומציאות החדשה של "לחיות עם רכב שעבר שריטה בצבע", מקבל פרפורציות הגיוניות ואז נרגעים ומבינים שהכל בסדר בסופו של דבר ובר תיקון.
עוד יותר נרגעים כי לפחות אנחנו בידיים טובות שלקחו אחריות והציעו פתרון הגיוני. מה שהתחלה הרגיש קצת לא הגיוני ולא צודק.   
 
מוסך שי לי, יופי! להגיע להבנה עם הלקוח ויצא עם תחושה טובה, זאת השאיפה ופחות משנה הדרך בה הושגה. 
 
חייב לציין כי במוסכים זה עניין דיי שגרתי  של לקוחות שבאים בתלונה על פגיעה כזו או אחרת ברכב שקרתה בזמן שהרכב שהה במוסך.
נתקלתי בלא מעט מוסכים שהציבו מצלמות אבטחה מקצועיות בנקודות מאוד אסטרטגיות לזהות כל פגיעה איתה הרכב נכנס למוסך ואז זה נותן (למוסך) שקט.
הלקוח מתלונן? אין שום בעיה, מריצים אחורה את ההקלטה לנקודה שבא הרכב נכנס ורואים בדיוק עם איזה פגיעות נכנס למוסך.
רוב התלונות אלו תלונות שווא. לא שאני מאשים, אבל לאנשים יש נטייה לא לשם לב לפגמים שיש ברכב ונותנים על זה יותר צומת לב ברגע שהרכב לא היה ברשותם כמה שעות או ימים. פתאום עושים סיבוב הקפי לרכב לחפש פגיעות, מה שלא עושים בשגרה, אחרי שהרכב חנה במקום כזה או אחר או היה בשימוש הילד או האישה/בעל לסידורים.  
 
 
אתה צודק, אבל לצערי נדמה לי שמוסך שי-לי הוא עוף נדיר בארצנו.
לי זכור מקרה אחד שמנהל מוסך יבואן הגיע לקבל את הרכב שלי ופשוט בא לפתוח את הדלת על הגדר הסמוכה - למזלי עמדתי מהצד ותפסתי את הדלת בזמן...
כמובן, זו לא סטטיסטיקה אבל זה הרושם שקיבלתי פחות או יותר ברוב המוסכים שביקרתי בהם.

אגב, במוסך ניתקו את מצלמת הדרך וזה די הרגיז אותי, כי יכלו בתיאוריה גם לצאת לסידורים או התגרזנות עם הרכב ולא היתה לי שום דרך לדעת את זה בלי לרשום בדיוק את מד הק"מ מראש. כמה כאן מבקשים בחוצפתם שלא לנתק אותה?

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, nadavd4 כתב:

אגב, במוסך ניתקו את מצלמת הדרך וזה די הרגיז אותי, כי יכלו בתיאוריה גם לצאת לסידורים או התגרזנות עם הרכב ולא היתה לי שום דרך לדעת את זה בלי לרשום בדיוק את מד הק"מ מראש. כמה כאן מבקשים בחוצפתם שלא לנתק אותה?

 

שאלה מעולה.

אישית נתקלתי במצב שהמצלמה נותקה לכאורה רק בחלק מהזמן שהבוחן לקח את הרכב לבחינה. יש את כל הסרטון עד לחלק מהנסיעה ואז חסרות כמה דק' והצילום ממשיך כאשר הרכב חוזר למוסך...

לכן - גם אותי השאלה הזו מעניינת.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1346 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...