Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה - מי אשם.


שימו לב! השרשור הזה בן 1327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נו, ואחרי האי תנועה יש רמזור, למה יש רמזור? כי יש שם צומת!

בהבנה שכנראה פות"ש לא המשיך אח"כ שמאלה הוא עשה גם את העבירה הזו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף שוטר בר דעת לא ירשום דו"ח על עבירה בפוטנציה. כל עוד לא בוצעה העבירה, לא יירשם דו"ח על מה היה אילו...

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, אביG כתב:

נכון הדבר שעשית לפחות 3 עבירות תנועה המוגדרות כבריונות על ידי אגף התנועה אבל זה לא מנקה את נהג האוטובוס מאשמה.

במקרה הטוב תקבל על פי חוות דעתי הלא מלומדת משהו בסביבות 25% מהנזק שלך.

איך שלא תהפוך את זה, אתה האשם העיקרי.

תנסה להפעיל את הביטוח המקיף שלך.

 

 

השאלה אם יש קשר בין העבירות תנועה לבין התאונות

לפי התיאור זה לא שהאוטובוס היה בתנועה והוא נכנס לו בנתיב.

זה כמו שנהג אחד יראה נהג שני שלא עוצר בעצור אז הוא יתן גז ויכנס בו בכוונה

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אלא אם מדובר על הפרדה בין כבישים (כלומר נניח 2 נתיבים שייכים לכביש X, נתיב אחד שייך לכביש Y, אך הם חולקים אספלט, ובאמצע קו הפרדה רצוף לכל אורכו) בד"כ מדובר על אי תנועה בצורה מאוד מאוד מוארכת.

 

לא הבנתי מה אתה מתאר. יש לך דוגמה?
בכל מקרה, קו הפרדה זה לא יכול להיות בשום מקרה, זה הופך את מי שנוסע משמאלו לעבריין, גם אם עבר לשם לפני תחילת הסימון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, fatboy1340 כתב:

אף שוטר בר דעת לא ירשום דו"ח על עבירה בפוטנציה. כל עוד לא בוצעה העבירה, לא יירשם דו"ח על מה היה אילו...

 

זה לא בפוטנציה, מהמקום שבו הוא היה אחרי התאונה יכל לחזור לנתיב ממנו הוא בא ולפנות שמאלה, שבוא, זה סביר בערך כמו שהירח קפץ לקפה אצלי.

או שהוא יכל אחרי התאונה להמשיך ימינה, ואז בוצעה העבירה.

 

לפני 4 שעות, Be roo כתב:

לא הבנתי מה אתה מתאר. יש לך דוגמה?
בכל מקרה, קו הפרדה זה לא יכול להיות בשום מקרה, זה הופך את מי שנוסע משמאלו לעבריין, גם אם עבר לשם לפני תחילת הסימון.

 

לא עולה לי דוגמה מהארץ, נתקלתי בזה באירופה קצת, שני כבישים מקבילים, ממש מקבילים, אין דרך לעבור מאחד לשני, בין הכבישים יש קו הפרדה רצוף מוגבה מעט.

אלה שני כבישים, עם מספרים שונים, שבסה"כ חולקים את אותו אספלט.

לפני 15 שעות, עדי-אל כתב:

השאלה אם יש קשר בין העבירות תנועה לבין התאונות

לפי התיאור זה לא שהאוטובוס היה בתנועה והוא נכנס לו בנתיב.

זה כמו שנהג אחד יראה נהג שני שלא עוצר בעצור אז הוא יתן גז ויכנס בו בכוונה

 

בטח שיש קשר בין העבירות תנועה לבין התאונה.

הרי אם הוא לא היה מבצע את עבירות התנועה לא הייתה תאונה.

 

האם ייקבע שהוא או הצד השני הם האשם העיקרי? לך תדע, הרי במשפט אין ספק שנהג האוטובוס לא יאמר "הוא נכנס לנתיב אז התעצבנתי ונכנסתי בו".

בסופו של דבר זה תלוי מה השופט יתרשם ומי נראה לו אומר את האמת.

מה שכן אין חולק על זה שפות"ש ביצע לפחות 3 עבירות לפני התאונה, שלכל הפחות תרמו ישירות לתאונה עצמה ואולי אפילו גרמו לה.

זה לא מצטייר טוב אצל השופט כשהוא צריך להחליט מי אומר את האמת.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, m3x7r3m3 כתב:

נתקלתי בזה באירופה קצת, שני כבישים מקבילים, ממש מקבילים, אין דרך לעבור מאחד לשני, בין הכבישים יש קו הפרדה רצוף מוגבה מעט.

אלה שני כבישים, עם מספרים שונים, שבסה"כ חולקים את אותו אספלט.

זה עדיין לא הופך את זה לקו הפרדה.

זה אי תנועה, בין שהוא מצוייר או בנוי.

 

היה בעבר בצומת גלילות לנוסעים דרומה, רצו למנו הדחפויות (מאז הצומת שונה), אז שמו איזה מחסום גומי קשיח בגובה כמה ס״מ. (אחרי שהוא התפורר ופינצ׳ר כמה רכבים הורידו אותו). אבל כאמור, כל הפרדה פיזית שלא תהיה, בין נתיבים שנוסעים באותו כיוון אינה יכולה להיות קו הפרדה.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שזה אי תנועה מהסיבה הפשוטה שבאירופה הוא לפי התקן האירופאי - שני קווים לבנים מקבילים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 1327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...