Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדיקת תקינות רדיאטור


משה2
 שיתוף
עוקבים 3

פוסטים מומלצים

מה מטרת הבדיקה? סתם סקרן לדעת את מצב הרדיאטור? המנוע מתחמם? או סתם משעמם?


אני לא מקצוען אבל כל עוד הטמפ' של המנוע תקינה אז הרדיאטור עושה את העבודה...
 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סוויפט 2008

מאוורר תקין

משאבת מים, בפתיחה של הפקק תוך כדי פעולה של המנוע נראה שיש סרקולציה במים. יש עוד בדיקה חוץ מזה?

הרכב לא מתחמם בעמידה או בנסיעה רגועה רק במאמץ כמו עליות עם מזגן וכאלה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לבדוק את העניין עם בדיקת הפרשי טמפ' בין הצד העליון שלו לצד התחתון לו. אם הטמפ' זהה אזי יש חוסר קירור והרדיאטור תקול.

Volkswagen Golf Hatchback, Mark IV (1J1), 2001, 2.0L 115 HP, automatic.

Sold - Skoda Fabia Hatchback, Mark 2, 2013 1.4L MPI, 86 HP, manual.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, חולגי כתב:

האם כשאתה מפעיל מזגן - מאוורר (לפחות אחד מהם אם יש שניים) נכנס לפעולה מייד ?

כן. המאוורר ( יש אחד) תקין באופן וודאי

 

לפני 2 שעות, יאני כתב:

אתה יכול לבדוק את העניין עם בדיקת הפרשי טמפ' בין הצד העליון שלו לצד התחתון לו. אם הטמפ' זהה אזי יש חוסר קירור והרדיאטור תקול.

יש אפשרות לעשות כזאת בדיקה באמצעיים ביתיים?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, משה2 כתב:

כן. המאוורר ( יש אחד) תקין באופן וודאי

 

יש אפשרות לעשות כזאת בדיקה באמצעיים ביתיים?

כן, בוודאי, אתה צריך אקדח טמפ' לייזר

Volkswagen Golf Hatchback, Mark IV (1J1), 2001, 2.0L 115 HP, automatic.

Sold - Skoda Fabia Hatchback, Mark 2, 2013 1.4L MPI, 86 HP, manual.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אמת, הבדיקה המקצועית היא לוודא כי הרדיאטור עומד במשימותו העיקרית ויחידה, פינוי חום.
הבדיקה הוא פשוטה על ידי מד טמפ' אינרא אדום, כמו שיש עכשיו בכל בית עסק שבודק חום גוף לפני שמרשים להכנס. 
הצפייה היא דלתא של לפחות 10 מעלות סליוס בין הכניסה ליצאה מהרדיאטור כאשר התרמוסטט פתוח באופן מלא. 
 
הבדיקה אומנם טובה אבל עדיין רדיאטור יכול להיות עדיין לא תקין, עם מספר מעברים סתומים חלקית  והבדיקה הכי טובה היא פשוט לפרק  את דוודי הרדיאטור ולעבור בתוך מעברי מים עם חוטר (מה שעושים במכון רדיאטורים). 
 
קודם אני מציע לבדוק מה קורה במציאות, האם הרכב מתחמם ו/או מאבד מים, בימים חמים ועומס מתמשך על המנוע, למשל נסיעה בעליה ארוכה? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא מאבד מים, רק מתחמם תחת עומס.

בכל אופן, מצאתי מישהו שיש לו מד טמפרטורה כזה וראינו שיש הפרשי חום גבוהים בתוך הרדיאטור. בצידי הרדיאטור היה 74 מעלות אבל באזור המרכז שלו היה 52 מעלות.

את ההודעה לבדוק הפרשים בין הכניסה ליציאה ראיתי רק אחרי, אבל אני מניח שדי ברור שהרדיאטור לא תקין

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החלפתי רדיאטור, כמו שזה נראה הבעיה נפתרה.

מישהו התנסה פעם בניקוי רדיאטור? הרדיאטור הישן (של דנסו) חיצונית נראה טוב, ללא פגיעות או נזילות. מעניין אותי אם אפשר למחזר אותו

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...