Jump to content

משה2

  • פרסום הודעות

    25
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות משה2

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שלום חברים מחפש המלצה לבולמים אחוריים לסוזוקי סוויפט 2008 וסדר גודל של מחירים תודה! (התקנה עצמית כמובן☺)
  2. האלן חברים מדובר במיציבושי לנסר 2005 המנוע גימגם ונכבה בעמידה, לאחר בדיקה וחיבור למחשב הוחלט על ניקוי בית מצערת. חובה לציין שהוא היה מלא פיח ממש ורוקנו שם שתי חבילות של ספרי קרבורטור. מאז בעמידה המנוע עובד על 2500 סל"ד. בנסיעה לא מורגש שום הבדל בתגובה של המנוע כמו כן כשמדליקים מזגן בעמידה הטורים חוזרים לעבודה תקינה. חשבנו שאולי עם הזמן זה יסתדר אבל עבר כבר שבוע והבעיה לא נפתרה. אשמח לקבל עצות תודה! שכחתי לציין שהוחלף גם הצינור יניקה כיוון שהיה יבש וסדוק
  3. מה הכוונה גירוז בלמים חדשים? ראיתי ששמים גריז בבורג שסוגר את הקליפר, אבל לא צריך לכך שום כלי.
  4. אצלי היה אותו הדבר וזה היה רדיאטור. תבדוק עם מד חום טמפרטורה לרוחב הרדיאטור ואם יש מספיק הפרש בין הכניסה ליציאה.
  5. אני לא חושב שהוא גנב/רמאי ביודעין. אני חושב שזה דפוס פעולה מוכר אצל הרבה מוסכניקים שעושים את זה למכוניות ישנות שכבר סובלות מחום מנוע כרוני. פשוט אצלי זה לא היה מתאים
  6. דווקא לא☺ לזכותו יאמר שהוא דווקא אמר לי שלפי הניסיון שלו יותר סיכוי שזה הרדיאטור אבל הוא לא יודע בטוח. אני חשבתי שזה התרמוסטט כיוון שתמיד הקפדתי על מים ירוקים משובחים אז חשבתי שפחות סיכוי שהרדיאטור נסתם. כשיצאתי ממנו אחרי החלפת התרמוסטט באחד העליות התחממם לי שוב האוטו. החלפת רדיאטור פתרה את העניין
  7. סוויפט 2008 הרכב התחמם בלי לאבד מים או שמן חשבנו שהתרמוסטט נתפס אז החלפנו (הצנרת לא היתה חמה למרות שהמנוע התחמם) בסוף זה בכלל היה רדיאטור סתום..
  8. אני חושב שהתשובה היא פשוטה. מי שמשום מה יוצר עומס גבוה על המנוע וזקוק לזה יכול לעשות את זה לעצמו מתוך בחירה. הרכב שלי מעולם לא סבל מבעיות של חום מנוע, ותרמוסטט שנתפס זה לא דבר בלתי מצוי. והמציאות היא שעכשיו כל ירידה קלה או נסיעה בלילה הרכב מתקרר. לחזור אליו אני לא יכול, כי הוא לדעתו עשה את הדבר הכי טוב שאפשר ואני לא ילך לריב איתו על זה בבית משפט. כואב לי הלב שאני צריך להשקיע עוד 600 ש"ח על החלפת תרמוסטט כדי שהמערכת תעבוד טוב (להבנתי כמובן..) הייתי עושה את זה לבד אבל להגיע לתרמוסטט צריך לפרק את המערכת הזרקה והסעפת ואני קצת חושש
  9. מעולם לפני כן הרכב לא התקרר לי אחרי שהוא הגיע לטמפרטורת העבודה שלו
  10. שלום לכולם מכונאי נחמד ( לא באמת..) החליף לי תרמוסטט, וללא ששאל אותי קדח חורים בתרמוסטט, כדי להקל לטענתו על זרימת המים (ללא שום צורך ממשי). מאז כמובן הרכב מתקרר בירידות וכדומה. מה לדעתכם ההשלכות של זה למנוע ? ירידה בביצועי המנוע? נזק לטווח ארוך? צריכת דלק גבוה? תודה!
  11. החלפתי רדיאטור, כמו שזה נראה הבעיה נפתרה. מישהו התנסה פעם בניקוי רדיאטור? הרדיאטור הישן (של דנסו) חיצונית נראה טוב, ללא פגיעות או נזילות. מעניין אותי אם אפשר למחזר אותו
  12. הרכב לא מאבד מים, רק מתחמם תחת עומס. בכל אופן, מצאתי מישהו שיש לו מד טמפרטורה כזה וראינו שיש הפרשי חום גבוהים בתוך הרדיאטור. בצידי הרדיאטור היה 74 מעלות אבל באזור המרכז שלו היה 52 מעלות. את ההודעה לבדוק הפרשים בין הכניסה ליציאה ראיתי רק אחרי, אבל אני מניח שדי ברור שהרדיאטור לא תקין
  13. כן. המאוורר ( יש אחד) תקין באופן וודאי יש אפשרות לעשות כזאת בדיקה באמצעיים ביתיים?
  14. סוויפט 2008 מאוורר תקין משאבת מים, בפתיחה של הפקק תוך כדי פעולה של המנוע נראה שיש סרקולציה במים. יש עוד בדיקה חוץ מזה? הרכב לא מתחמם בעמידה או בנסיעה רגועה רק במאמץ כמו עליות עם מזגן וכאלה
×
×
  • Create New...