Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אני מנסה ללמוד איך לשמור על האוטו לטווח ארוך ואשמח לביקורות כדי לבנות ידע.

האוטו הגיע ל-180,000 ק"מ וניגשתי לבצע טיפול 60,000.

לפי ספר היצרן יש להחליף:

שמן מנוע + מסנן

מסנן אוויר (כתוב כל 60,000, הוחלף לפני 15,000 אז הפעם דילגתי)

מסנן אדי שמן (PCV)

מצתים (כתוב כל 60,000, הוחלף לפני 15,000 אז הפעם דילגתי)

נוזל קירור

שמן תיבת הילוכים אוטומטית

נוזל בלמים

 

אין לי ליפט (ולא מתכנן לקנות בקרוב) לכן הלכתי למוסך עם נוזלים משלי, כדי שאוכל לעשות מעקב אחרי מה שנכנס לכרב, ולקנות בעצמי למקרה שאצטרך למלא, בלי לערבב דברים שונים.

לא הבנתי בדיוק מדוע אבל לא הוחלף מסנן אדי שמן, ואת כל שאר הנוזלים הבאתי בעצמי.

 

בוצע בפועל:

החלפת שמן + מסנן מקורי

החלפת נוזל קירור

החלפת שמן תיבת הילוכים אוטומטית

החלפת נוזל בלמים (לא ע"י שאיבה עם מזרק, אלא ע"י לחיצה החוצה של הנוזל הקיים)

 

העלות:

585 ש"ח כולל מע"מ על החלפה בלבד (אני סיפקתי אותם בפועל) של 4 הנוזלים ועל מסנן שמן מקורי.

 

אשמח לדעת אם המחיר ששילמתי היה סביר ואם הקנייה של הנוזלים מראש כדי לבצע מעקב ולמנוע ערבובים היא מיותרת.

 

פורסם

המחיר של הטיפול בהחלט סביר.

קניית הנוזלים והפילטרים בעצמך בהחלט יוצרת יתרון בזה שאתה קונה רכיבים איכותיים ומקוריים (במידה וכך).

 

 

×
×
  • תוכן חדש...