Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

על המושב שים מגבת יבשה.

לחגורה יש כיסוי שרוול קצר מספוג בד וסגירת ולקרו, המתלבש על החגורה,

בדרך כלל נמכר כזוג.

 

פורסם

 

זה sold out כי האחרון שהיה הגיע אלי אתמול. בדיעבד זה באמת לא חומר סופג ובכלל האיכות לא נראית משהו.

מחר אנסה אותו בפעם הראשונה. יש מצב שאחזור למגבת

פורסם

יש לי כזה ^^ כבר כמה שנים וזה מושלם.
למה ציפית לחומר סופג לא הבנתי.
זה חומר דוחה נוזלים. בדיוק בגלל סה מגבת זה לא פתרון כי היא סופגת ובסוף הרטיבות מגיעה לצד השני.
יצא לי לשבת עליו עם בגד ים רטוב לגמרי כמה פעמים וכלום לא עבר למושב.
זה לא חוסם שום כרית אויר - מונח רק על החלק הקדמי של המושב ולא מולבש כמו גופיה עליו.
באתר היבואן יש מלאי :


https://seat-saver.co.il/

זה גם אחלה דבר למושב האחורי למי שרוצה לשמור מלכלוך של ילדים/בעלי חיים, או סתם הובלות מזדמנות של דברים שעלולים ללכלך או לפגוע בריפוד.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מסכים עם misterb, המוצר מעולה!

דוחה מים, נוח, קל לאחסנה ברכב.

עושה עבודה מעולה בחזרה מטיולי נחלים בצפון כל פעם מחדש,

לא משאיר סימן אחד על הכיסא.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

אחרי 2 שימושים מבחינתי לשים את זה + מגב זה פתרון מעולה.

הכיסויש ומר על המושב, ומגבת הופכת את הישיבה לנעימה

×
×
  • תוכן חדש...