Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם :)

אני לא מבינה כל כך ברכבים ואשמח לעזרתכם..

אני מחפשת אוטו משפחתי, שהתא מטען יהיה מספיק גדול  בשביל עגלה ויהיה מספיק מקום מאחורה לבוסטר או שניים..

עדיפות לרכב שהוא קצת גבוה כמו ג'יפון, ייצור בשנים 2017-2020 מתחת ל50,000 קמ ומחיר עד 75,000..

מצאתי רק דאציה (אפילו לקנות חדש מהחברה במחיר הזה) אבל שמעתי שאין לרכב הזה שוק למכירה אחרכ ושהוא לא ככ טוב..

 

פורסם

העצה הראשונה שאתן לך היא לחשב מסלול מחדש. את מכניסה את עצמך לסד של דרישות שיקשה עלייך מאד למצוא רכב שיענה על הדרישות.

 

או שתרדי בשנים, או שתתפשרי על קילומטראז' (ועדיף שניהם) או שתגדילי את התקציב.

 

מה שכן תוכלי למצוא במסגרת הדרישות הקיימות הן רכבים משפחתיים שסחירותם נמוכה כמו ניסאן סנטרה סובארו אימפרזה ופיאט טיפו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מתיחה קטנה של התקציב ויש לך סוזוקי קרוסאובר טורבו 2017 (מחירון 79000).

עונה במדויק על כל הדרישות שלך. 

  • רעיון טוב! 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

בטיחות לא חשובה לך? זה לא נושא שדאצ'יה מצטיינת בו. מעבר לזה, הגיר שלה רובוטי ויהיה פחות נעים בנסיעה עירונית (גם של הדאסטר וגם של הסנדרו סטפוואי, לא יודע למי למהן התכוונת).

 

אם תתפשרי על ק"מ ואולי קצת על שנתון, תוכלי למצוא קורולה מסוף 2016 - תחילת 2017 עם בלימה אוטונומית והתראה על סטייה מנתיב, מעבר לשוק החזק והאמינות המסורתית. שימי לב שהקורולה עברה מתיחת פנים לקראת אמצע-סוף 2016 שהוסיפה את אמצעי הבטיחות האלו, לא בכל קורולה מ-2016 הם קיימים.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...