Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז היינו נעולים על 5008 הגענו לסוכנות בבוקר הייתה לנו חוויה לא נעימה בכלל שם יחס מזלזל ושקונים רכב ב179 אלף שקל היחס חשוב לאישתי אז היא די ירדה מ5008 

 

ליד היינו בסוכנות סיטרואן מה אתם יכולים לספר על הc4 7 מקומות החדש מבחינת אמינות ?עזבו שהוא זול יותר ב20 אלף חשובה לנו אמינות כי לסיטרואן כמו לפיג'ו היו שנים לא משהו בעבר 

תודה 

פורסם

Welcome to the club...
משהו רע מאוד עובד על היבואן הזה כנראה,
אתה מוזמן לדפדף בשרשורים בתקופה האחרונה שקשורים בפיג׳ו. הרבה מהם מזכירים יחס לא טוב מצד הסוכנות.
אני גם קיבלתי שם יחס לא מקצועי ומרגיז בשני ביקורים נפרדים, מה שבין היתר הוביל לכך שהזמנו רכב מחברה אחרת...
הפסד שלהם כי המוצרים באמת טובים, רק היבואן על הפנים.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • אהבתי 1
 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

ומה החוויה השלילית?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הייתי בטוח שתגיד חיפה לפי כמות התלונות שהצטברו פה...

יכול להמליץ על הסוכנות בכפר-סבא (פוספלד), יש לי רק ניסיון טוב איתם.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 22 דקות, sperial כתב:

ומה החוויה השלילית?

הגענו מוקדם 9:10 נכנסו ראשונים מאחורינו היה זוג מבוגר שכנראה נראה עשיר יותר מאיתנו האיש מכירות היחידי שהיה פשוט עקף אותנו ופנה אליהם ישירות זה עיצבן וגרם לנו להמתין 20-25 דקות סתם 

 

אחרי זה שביקשנו פרטים על הרכב ממש נראה שהוא עושה לנו טובה שהוא מסביר התייחס אלינו כמו טמבלים בצורת דיבור שדיברנו על טרייד שאל איזה יד הרכב שלנו אז אמרתי ברשיון רשום 01 וקנינו אותו מטרייד עם 4000 קמ אישתי הוסיפה שנייה אחרי שזה רכב הדגמה היה ואז הוא כזה אומר לא באנו לרמות אף אחד רציני כרגע קראת לי רמאי ... הדבר  שעיצבן וביטל את הכול היה 

שאמרנו לו שכבר דיברנו עם מישהי מפיגו שלחנו לה הכול בטלפון קיבלנו הצעת מחיר לטרייד בטלפון ואז הוא אומר לי לפעמים מגזימים במוקד בהצעות רק לסגור פגישה בסוכנות והוריד איזה עוד 15 אלף מהמחיר שהוצע לנו על רכב שהוא כמו חדש 2016 עם 51 אלף קמ שיש לנו בקיצור אולי זה אנחנו אבל חוויה לא נעימה בכלל לא ציפינו לכזו חוויה שבאים לקנות רכב ב180 אלף שקל 

 

לעומת זאת בסיטרואן לידם נכנסו סתם לראות מה יש והחוויה הייתה ממש מעולה 

לפני 33 דקות, shakedi כתב:

Welcome to the club...
משהו רע מאוד עובד על היבואן הזה כנראה,
אתה מוזמן לדפדף בשרשורים בתקופה האחרונה שקשורים בפיג׳ו. הרבה מהם מזכירים יחס לא טוב מצד הסוכנות.
אני גם קיבלתי שם יחס לא מקצועי ומרגיז בשני ביקורים נפרדים, מה שבין היתר הוביל לכך שהזמנו רכב מחברה אחרת...
הפסד שלהם כי המוצרים באמת טובים, רק היבואן על הפנים.


Sent from my iPhone using Tapatalk

אולי ננסה סוכנות אחרת :) אני עדיין נעול על הרכב הזה 

פורסם (נערך)

אני מתנצל אם זה ברור מראש, אבל במידה ופיספסת, סיטרואן ופיג'ו הם אותו יצרן (פיג'ו קנו את סיטרואן אי שם בשנות ה-70 אאל"ט). גם הרכבים עצמם חולקים המון רכיבים, בין היתר המנועים והגירים. אם פיג'ו מספיק אמינה בשבילך, גם סיטרואן תהיה.

 

ד"א, גם היבואן הוא אותו יבואן.

 

ה-c4 ספייסטורר (לשעבר פיקאסו) היא אחד הרכבים המפוספסים לטעמי, כלומר, אם אתה יכול להתגבר על העיצוב ותחושת ה"משפחה מרובת ילדים" היא רכב מצויין. רק קח בחשבון שכמו בכל רכבי ה-5+2, שני המושבים האחוריים לא מאוד נוחים, או גדולים, ופתיחה שלהם מחסלת את תא המטען.

 

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 40 דקות, Liransalman כתב:

הגענו מוקדם 9:10 נכנסו ראשונים מאחורינו היה זוג מבוגר שכנראה נראה עשיר יותר מאיתנו האיש מכירות היחידי שהיה פשוט עקף אותנו ופנה אליהם ישירות זה עיצבן וגרם לנו להמתין 20-25 דקות סתם 

 

אחרי זה שביקשנו פרטים על הרכב ממש נראה שהוא עושה לנו טובה שהוא מסביר התייחס אלינו כמו טמבלים בצורת דיבור שדיברנו על טרייד שאל איזה יד הרכב שלנו אז אמרתי ברשיון רשום 01 וקנינו אותו מטרייד עם 4000 קמ אישתי הוסיפה שנייה אחרי שזה רכב הדגמה היה ואז הוא כזה אומר לא באנו לרמות אף אחד רציני כרגע קראת לי רמאי ... הדבר  שעיצבן וביטל את הכול היה 

שאמרנו לו שכבר דיברנו עם מישהי מפיגו שלחנו לה הכול בטלפון קיבלנו הצעת מחיר לטרייד בטלפון ואז הוא אומר לי לפעמים מגזימים במוקד בהצעות רק לסגור פגישה בסוכנות והוריד איזה עוד 15 אלף מהמחיר שהוצע לנו על רכב שהוא כמו חדש 2016 עם 51 אלף קמ שיש לנו בקיצור אולי זה אנחנו אבל חוויה לא נעימה בכלל לא ציפינו לכזו חוויה שבאים לקנות רכב ב180 אלף שקל 

 

לעומת זאת בסיטרואן לידם נכנסו סתם לראות מה יש והחוויה הייתה ממש מעולה 

אולי ננסה סוכנות אחרת :) אני עדיין נעול על הרכב הזה 

אז זהו שאתה רוצה טריידאין על האוטו שלך כחלק מהתשלום, תהליך שלפחות לפי סיפורים, גם כאן, אצל היבואן הזה מחייבים עור מעט עבה מהרגיל. 

פורסם

השירות בארץ הוא תת-רמה.

אם במערב אירופה אפשר לבנות קריירה משירות - בארץ זה ג'וב לצעירים חסרי השכלה ומקצוע שמחפשים כסף קל ומהר.

לראות מלצר בן 50-60 מתקתק מסעדה באיטליה או אוסטריה זה מחזה שבשגרה.

לעין ישראלית, לראות מלצר מבוגר מכווץ את הלב ומעלה רחמים (שלא נדרשים אגב, השכר שלו תואם את המעמד אל דאגה, לפעמים גבוה יותר משל זה שמרחם עליו).

 

אל תפסול רכב בגלל נציג שכנראה עדיף היה מוצא לחל"ת ולא נשאר לעבוד במשרד בתקופה הזו.

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, robertf כתב:

הייתי בטוח שתגיד חיפה לפי כמות התלונות שהצטברו פה...

יכול להמליץ על הסוכנות בכפר-סבא (פוספלד), יש לי רק ניסיון טוב איתם.


Sent from my iPhone using Tapatalk

מצטרף להמלצה על הסוכנות בכפר-סבא. אומנם לא תזכו שם לתנאים חריגים אבל היחס שם בהחלט נעים, ענייני ואדיב.

פורסם
לפני 5 שעות, Liransalman כתב:

אז היינו נעולים על 5008 הגענו לסוכנות בבוקר הייתה לנו חוויה לא נעימה בכלל שם יחס מזלזל ושקונים רכב ב179 אלף שקל היחס חשוב לאישתי אז היא די ירדה מ5008 

 

ליד היינו בסוכנות סיטרואן מה אתם יכולים לספר על הc4 7 מקומות החדש מבחינת אמינות ?עזבו שהוא זול יותר ב20 אלף חשובה לנו אמינות כי לסיטרואן כמו לפיג'ו היו שנים לא משהו בעבר 

תודה 

 

בסך הכל ממה שאני יודע ה-C4 אמין - שים לב לכמות המוניות שהן C4 עם 5/7 מקומות. למנוע 1.2 ליטר יש את הענין של רצועת טיימינג מתפוררת (תריץ חיפוש בפורום), אבל זה לא אמור להטריד אותך עם רכב חדש. אכן מתחיל מבצע ביום שני אבל אם אתה סגור על זה, לך בראשון ותעשה הזמנה ואז הם "יתפסו" לך רכב כבר בערב המבצע (זה מה שאמרו לי בשבוע שעבר).

 

לגבי החוויה בפיג'ו תל אביב - לך תשב עם נציג בשם עידו ירדן - נתן לי שירות מצוין וענייני.

 

 

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

פורסם
לפני 5 שעות, Liransalman כתב:

הגענו מוקדם 9:10 נכנסו ראשונים מאחורינו היה זוג מבוגר שכנראה נראה עשיר יותר מאיתנו האיש מכירות היחידי שהיה פשוט עקף אותנו ופנה אליהם ישירות זה עיצבן וגרם לנו להמתין 20-25 דקות סתם 

לא יודע מה אתך אבל אני רואה לחיוב כיבוד אנשים מבוגרים גם אם זה עלה לך בהמתנה של כמה דקות נוספות.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...