Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופני Cyclocross


renaultfreek
שימו לב! השרשור הזה בן 1416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

לאחרונה (יותר נכון לאחר שרכשתי לאישתי אופניים חשמליים בגלל הנגרר לילדות) החלטתי להתחדש באופניים, המחשבה היתה לכיוון חשמליים אבל בגלל לימודים ושיפוצים בבית לא רציתי להתפרע והתקציב עמד על 1150 פרנק שווצרי, שזה יוצא כמעט 4 אלף ש"ח, כל מה שראיתי ובדקתי (הרים חשמליים וטורינג חשמליים), היו עם למעלה מ30 אלף ק"מ וכבר לפחות 5 שנים על הכביש.

אז מחשמלי ירדתי לבנתיים, אופני הרים טובות יש לי, ואז קפצה לי מודעה באחד האתרים המקומיים לאופני Cyclocross של קיוב 2017, חדשות לגמרי אשר נמכרות בגלל מעבר לאופניים חשמליים :), ראיתי שהוא גר רק 15 דקות נסיעה ברכב, אז אמרתי יאללה למה לא,  טלפון וסיכום על להיפגש באותו יום, לקחתי כסף ויצאתי לכיוונו.

לאופניים בלמי דיסק,  הצמיגים עדין חדשים, ובסה"כ בקושי נרכבו, יצאתי לרכבת ניסיון בשטח, ומה אני יכול להגיד התאהבתי, גם מהירות, גם חדות ועדין לא שוברות את כל הגוף, והכי טוב המכיר, הוא ירד מ1000 פרנק ל900 (3200 שח).

אז בלי לחשוב יותר מדי התחדשתי לי בעוד זוג אופניים (לפחות ככה אני יכול לרכב עם האישה והבנות בדרכי עפר ולשמור על הקצב).

IMG_20200603_174514.jpg

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, 

 

יש אחלה דילים בשוק היד השניה באופניים.

אני בעצמי רכשתי סטלביו סטיבנס עם 105 במחיר מאוד זול במצב מעולה (כדי להתכונן להחלפת צמיגים) מאיזו זקנה הולנדית שגם היא עברה לחשמליים.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן המחירים בריצפה, אצלי יש אולטגרה, רציתי חשמלי אבל כל מה שמצאתי לא בדיוק היה זה, וברגע שצריך להחליף את הסוללה (לרוב נמכר כאן בשוויץ עם בוש 500) זה נהפך לעסק יקר.

לאישתי מצאנו לפני שבועיים דיל מטורף, על חשמליים מאישה מבוגרת שעברה ניתוח בירך ולא יכולה לרכב, האופניים שלה בנות שנתיים עם 3500 ק"מ, אחרי התמקחות נסגרה העסקה על 1200 פרנק במקום 1500.

מאז הספקנו לרכב כבר 100 ק"מ (ולפני זה אישתי בקושי רכבה 10 ק"מ רצוף).

IMG_20200522_084706.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...