Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טרייד אין – למי ולמה זה כדאי?


Adani
שימו לב! השרשור הזה בן 1017 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

dgol

זה לא מדויק. לא כולם יכולים לעשות מסע לחפש רכב (בעבר הייתי מחפש רכבים 3/4 חודשים,  בדיוק כפי שאני רוצה, בלי להתפשר על כלום, במיוחד מצב קוסמטית) לכן מגרשי טרייד אין של היבואן  זאת אופציה מעולה למצוא רכבים בני 3/5 חדשים/שמורים, מטופלים לפי השעון במוסכי היבואן.

 

ראיתי כמה וכמה כאלה ממש כמו חדשים, הבעיה שהמחיר שהם דורשים (חייבים להרוויח) מעט יותר גבוה ממחיר שוק. כאן נכנס הנושא של המיקוח. יחד עם זה הרבה מעדיפים לעשות טרייד בגלל כאבי הראש במכירת רכב יד שנייה (סוחרים, חוצפנים, זמן) ועבורם זאת אופציה עדיפה גם שהם יודעים מראש שהם מפסידים כסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, dgol כתב:

תודה... זה מעודד... לי יש CX5 שנת 2017 דגם Executive (יד 1, 40,000 ק"מ) עם טסט בעוד 11 חודשים

 

הבעיה שלך היא שיש לך "תחרות" מצד חברות הליסינג שמציעות כלי רכב בגיל דומה במחיר זול יותר, עם אחריות ותנאי אשראי נוחים.

 

אבל אתה צריך רק קונה אחד ותמיד ימצא מי שמחפש מפרטי. רק כדאי לדעת שאולי תצטרך להתגמש קצת במחיר (אבל עדיין תרוויח לעומת הטרייד)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, yogev20 כתב:

הבעיה בטרייד-אין ראש בראש שמפסידים פעמיים. פעם אחת על הרכב שמוכרים להם (כמה אלפים)

פעם שנייה אין "הנחה" ראש בראש לעומת קנייה רגילה.

 

 

כל מקרה לגופו. לפעמים טרייד יוצא טוב (כשקניתי את הפלואנס נתתי מגאן II ידנית כמעט במחירון משוקלל וקיבלתי עוד 10 הנחה על הפלואנס ועם הספארק נתתי אפיה שנקנתה במחיר זנות במיוחד כדי למסור אותה כי נתנו מחירון משוקלל על רכבי UMI בטרייד) ולפעמים מנסים לשחוט אותך כמו שלובינסקי ניסו לעשות כשביררתי אפשרות להחליף C4 ב208 חדשה (נתנו הצעה שאת ה C4 כמעט הייתי נותן בחינם. בגלל זה היא נמכרה למגרש, נקנתה האפיקה ונלקחה ספארק).

תמיד יש לטרייד עלות. השאלה היא מה העלות החליפית של להישאר בלי רכב כי אין מצב שאני חותם לפני שמכרתי את הישן.

לפני 41 דקות, dgol כתב:

ממש מוציא את החשק להחליף את הרכב. החזירות של חברות הרכב.

אתה מפסיד 3 פעמים, גם על המחיר המופקע של מערכת המיגון שהם דוחפים לך (שאתה חייב אותו בשביל הביטוח)

אתה לא חייב להתקין אצלהם כלום. קח את הרכב ערום ותתקין מה שאתה רוצה איפה שאתה רוצה ובכמה שתסכם. כנ"ל טרייד אין ואפילו קנייה.

 

יש מספיק דגמים ואם אחד הדגמים שרצית לא כדאי כלכלית עבורך פשוט עוברים ליבוראן אחר ולרכב אחר. אתה לא יכול לקבוע את המחיר שבו ימכרו לך אלא רק להגיד שלא מתאים לך.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yogev20 כתב:

הבעיה בטרייד-אין ראש בראש שמפסידים פעמיים. פעם אחת על הרכב שמוכרים להם (כמה אלפים)

פעם שנייה אין "הנחה" ראש בראש לעומת קנייה רגילה.

 

בדיוק זה. שני הדברים האלה הופכים את הטרייד אין ברוב המקרים ללא כדאי. 

לפני כחודשיים הייתי במצב דומה - הזמנתי רכב חדש והתלבטתי האם לבצע טרייד-אין או למכור את הרכב בצורה פרטית. ההפרש בין שתי האפשרויות הגיע לכ-6500 שקל (בהנחה שהייתי מוכר את הרכב במחיר המחירון המשוכלל). נראה לי הרבה, אז הלכתי על עסקת מזומן (ללא טרייד-אין) ומכרתי את רכב הישן בעצמי. הייתי עם 2 מכוניות בדיוק יום אחד והרכב הישן נמכר באלפייה מתחת למחירון המשוכלל, כלומר בסופו של דבר חסכתי כ-5500 שקלים לעומת הטרייד-אין. 

ולגבי הקונה הישראלי - היו פה ושם נודניקים (גם כאלה שהציעו החלפה, כשהיה רשום בבירור שאיני מעוניין בזה), אבל בצורה מוגזמת. בסופו של דבר הבחור הראשון שהגיע actually לראות את הרכב, קנה אותו. קצת ריצות לבנק ולדואר ונגמר העסק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד כדאי למכור לבד, מעבר למחיר עדיף. אז יש עמדת מיקוח עדיפה על רכישת הרכב, וניתן להוריד מחיר, ולקבל תנאים עדיפים או אביזרים נוספים.

 

מי שחושב שחברות הטרייד - אין יפסידו עבורו כסף, או יעשו לו עסקה טובה במחיר "מחירון"? כי הוא בחור נחמד, חיי בפנטזיה שאין לה קשר לעולם הטרייד אין. המקרים הבודדים שתקבלו "מחיר מחירון" על הרכב שלכם, זאת קניית רכב מהם ללא שוק (שמעלה אבק) שידחפו לכם אותו בטענה של מחירון שכדאי לחטוף מייד, בו בזמן שמחירו האמיתי  בשוק היד שנייה, פחות מ -20% במקרה הטוב. (רכבים לא מבוקשים נשחטים ביד שנייה ללא רחם)

 

אל תשלו את עצמכם, עסק כמו כל עסק צריך להתפרנס. 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו עשינו טרייד על הספארק לפני כחודשיים, ידענו מראש שיעלה לנו יותר אבל:

1. יש רק רכב אחד ואין לנו אפשרות להישאר בלי באופן ממשי.

2. אני מכיר טוב טוב את בלבולי המח במכירה וכושלאמאשלזה, אני מוכן להוסיף קצת כדי להימנע מזה.

3. ליבואן היה את הרכב שרצינו בכל מקרה (לא חדש, משומש עם כלום ק"מ במצב מצויין).

 

הפסדנו? לא. שילמתי ביודעין על שירות החלפת רכב אחד בשני ללא כאבי ראש וללא "חור" שבו נהיה ללא רכב.

  • אהבתי 1

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם קונים יד שנייה לא מפסידים את ההנחה של 8000 שקל וגם מקבלים מחירון פחות שתים עשרה וגם מרויחים ירידת ערך של שנה ראשונה שזה כבר כסף משמעותי מי שמפרגן לעצמו רכב חדש מהנילונים ומוכן להפסיד ירידת ערך שנה ראשונה מוכן גם להפסיד הנחה של 8000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yogev20 כתב:

תמיד כדאי למכור לבד, מעבר למחיר עדיף. אז יש עמדת מיקוח עדיפה על רכישת הרכב, וניתן להוריד מחיר, ולקבל תנאים עדיפים או אביזרים נוספים.

 

מי שחושב שחברות הטרייד - אין יפסידו עבורו כסף, או יעשו לו עסקה טובה במחיר "מחירון"? כי הוא בחור נחמד, חיי בפנטזיה שאין לה קשר לעולם הטרייד אין. המקרים הבודדים שתקבלו "מחיר מחירון" על הרכב שלכם, זאת קניית רכב מהם ללא שוק (שמעלה אבק) שידחפו לכם אותו בטענה של מחירון שכדאי לחטוף מייד, בו בזמן שמחירו האמיתי  בשוק היד שנייה, פחות מ -20% במקרה הטוב. (רכבים לא מבוקשים נשחטים ביד שנייה ללא רחם)

 

אל תשלו את עצמכם, עסק כמו כל עסק צריך להתפרנס. 

 

לא תמיד נכון. 

 

קודם כל את הטרייד אני מעלה תמיד לפני החתימה ואחרי המשא ומתן על החדש. יש מקרים שמשנים את מחיר החדש ויש שלא בדיוק כמו שיש מומ על תנאי הטרייד. פשוט יש יבואנים שמנסים לתמוך במותד על ידי סיבסוד הטרייד (והורדת מחיר החדש פוגע בשווי השוק אז מעדיפים לתת את הסוכריה במקום אחר).

 

תמיד ישעלות ותועלת לכל דבר. אתה צריך לדעת מה אתה נותן ומה אתה מקבל ורק אז תוכל לקבל החלטה מושכלת.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...

הנה השנקל שלי: קונים אוהבים לבלבל את המוח בטלפון, אחר כך לבלבל את המוח אצלך בבית, אחר כך להוציא את הרכב לסיבוב על חשבונך, ואחר כך לבקש הנחה של אלפי שקלים מהמחירון, ולא משנה כמה הרכב מושקע, או שיש לו טסט או טיפול לשנה וצמיגים חדשים.

 

אז במקרה שאין סיכוי להנחה מהיבואן (יש כאלה מקרים) והיבואן נותן לך מחיר מחירון על הרכב הישן, טרייד אין של מפתח במפתח עדיף על כל אופציה אחרת. בזמן הזה אתה גם יכול לפרסם ביד 2 ולקבל מעל המחירון, אם בא לך. הטרייד אין לא יפגעו אם תמכור.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1017 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...