Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טרייד אין – למי ולמה זה כדאי?


Adani
 שיתוף
עוקבים 35

פוסטים מומלצים

אם אני מבין נכון ההפסד שלך ממכירה בטרייד אין יהיה 2000 ש"ח. אם זה המצב קפוץ על המציאה, כיוון שאם הרכב שלך לא סופר מבוקש, או שיש לו פגמים שיפסלו אותו לטרייד אין, המחיר הזה שווה את הנוחות של מפתח מפתח, חוסך את הזמן והנסיעות לבדיקות וחוסך את ההתמקחות עם הקונה הפוטנציאלי שעלולה להוריד יותר מ-2000 ש"ח.

 

אם א הבנתי נכון אני חוזר בי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הרוב כבר נאמר, אך סיפור קצר למה אני מכרתי את אחד הרכבים המבוקשים (כנראה המבוקש ביותר, לנד קרוזר משנתון מתקדם, קרי, מחירון נמוך ביקוש אדיר) למגרש מכוניות. רכב יד ראשונה, ק"מ סביר בכביש בלבד, מעולם לא י

כתבו פה הרבה סיבות ורובן נכונות, אבל העיקרית שבהן היא חוסר הרצון להתעסק עם הרוכש הישראלי. זה פשוט מתיש.   כמו הדוגמא של הלנד קרוזר שנתנו פה, ישראל ישראלי יודע שהרכב נמכר מעל המחירון, אבל הוא

אני מסרתי GTI לטרייד אין (אוטודיל) לפני 3 חודשים .. והנה למה    הזמנתי רכב חדש , ואני יודע שהשוק של ה GTI הוא מצויין - אז במקביל פרסמתי מודעת מכירה ביד2    טלפון ראשון: רבע שעה אחר

הרכב שלי CX5 (עם המראה החדש). בן 3 שנים עם 40,000 ק"מ, יד 1 (הדבר היחידי שיש לו זה דלת אחורית אחת שעברה צביעה (לא הוחלפה)), עם טסט כרגע לעוד 11 חודשים.

מחירון רגיל 107,000, מחירון משוקלל 113,000.

 

מצד אחד מציעים לי CX5 חדשה עם הנחה של 8,000 ש"ח (בלי עסקת טרייד אין) ואז אני צריך למכור בעצמי את הרכב הנוכחי שלי.

מנגד, מציעים לי טרייד אין במחיר מחירון רגיל - 107,000 (לפני הבדיקה שהם רוצים שאעשה) על שלי אבל בלי ההטבה של ה-8,000 ש"ח על הרכב החדש שאני קונה.

 

לכאורה, אם אני מצליח למכור את שלי לבד ולתזמן את המכירה שלו עם הקבלה של החדש (ומצליח אפילו לקבל עליו מחירון רגיל ולא משוקלל) וקונה את החדש עם ההטבה של ה-8,000 ש"ח, אני מרוויח פה 8,000 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי dgol
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם המחירון המשוקלל 113,000 סביר שתמכור את הרכב במחיר המחירון (107,000). אם השוק מספיק חזק אולי תצליח למכור בקצת יותר.

בהנחה שזה נכון, ״תפסיד״ בטרייד אין 8,000 ש״ח (לפחות). לא מאמין שתצליח לנהל מו״מ לגבי הטרייד אין, בדרך כלל התנאים נוקשים.

השאלה היא האם זה סכום שאתה מוכן לשלם לטובת הנוחות של טרייד אין? מכאן זה כבר עניין אישי שלך...

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך הבנתי אותך לא נכון. ההפרש בין המחירון המשוקלל למחירון הגולמי הוא דווקא לטובתך, כלומר ההפסד הכולל בטרייד אין הוא, תאורטית, 14,000 ש"ח. 

 

מה טווח האספקה של הרכב החדש? מה היכולת שלך לספוג החזקת שתי מכוניות במקביל עד מכירת הרכב הישן? ההפסד האמיתי שלך בטרייד אין כנראה יהיה פחות מאותם 14,000 ש"ח שהזכרתי, השאלה כמה פחות, הן בגלל יכולת מיקוח שלך ושל הקונה (אין לדעת מראש) והן בגלל עלויות החזקת הרכב הישן במקביל לחדש (למשל - תשלום ביטוח עבור שניהם במקביל). השאלה היא האם אתה יכול לחתום על איזה חוזה גמיש שמאפשר לך למכור את הרכב בעצמך ולקבל את ההנחה, ואם אינך מצליח למכור אותו - לבצע טרייד אין ולהפסיד את ההנחה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מאחר ואני רוצה ללכת על רכב עם רישוי 2021, האספקה היא באמצע ינואר. מה שלמעשה נותן לי חודש וחצי למכור (בשביל להיות תמיד עם רכב אחד).

מנגד, אני לא יכול להרשות לעצמי להיות יותר מדיי בלי רכב בכלל.

 

ניסיתי לשאול בסוכנות אם מוכנים אבל לא בדיוק רצו לבוא לקראתי עם הצעה של גם וגם.

אמרו שאני יכול לנסות למכור בעצמי (מה שייתן לי אולי יותר מ-107,000 על שלי) אבל אם חתמתי על טרייד אין, אין הנחה של 8,000 על החדש.

הם טענו שבגלל שאני לקוח ותיק שלהם, הם נותנים לי הצעה של מחירון (ולא מחירון פחות 6 אחוז - גם זה היה אחרי קצת שרירים) כך שהם  בגישה שהם כבר נתנו לי הטבה.

עריכה אחרונה על ידי dgol
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את ההתלבטות, לך על טרייד על תנאי, במידה ולא תצליח למכור עד לקבלת הרכב תשלם מה שהם רוצים,

במידה ותצליח למכור תקבל את ההנחה של ה8K,

זה מקובל במרבית היבואנים (לא יודע ספציפית על מאזדה),
בכל מקרה לשכור רכב לחודש יעלה פחות מהפסד של 8K.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מקובל שתנסה למכור לבד עד מועד המסירה אבל המחיר שסיכמת נשאר קבוע. את ההנחה לא תקבל והרווח שלך הוא ממכירת הרכב במחיר יותר גבוה מהטרייד.

הניסיון שלי עם טריידים של קרסו ו UMI זה שהם לא הוררידו שקל על כל מיני שטויות של בלאי סביר. איפה שנקבעה ירידת ערך על ידי שמאי אלה האחוזים שניכו מהמחיר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, llaavvii כתב:

לא מבין את ההתלבטות, לך על טרייד על תנאי, במידה ולא תצליח למכור עד לקבלת הרכב תשלם מה שהם רוצים,

במידה ותצליח למכור תקבל את ההנחה של ה8K,

זה מקובל במרבית היבואנים (לא יודע ספציפית על מאזדה),
בכל מקרה לשכור רכב לחודש יעלה פחות מהפסד של 8K.

זה בדיוק הקטע איתם, אם אני חותם איתם על הטרייד (בין אם אני מוכר לבד בעצמי בסופו של דבר או עושה את הטרייד) הם כבר לא מוכנים לתת את ההנחה של ה-8000 ש"ח.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבא שלי עשה טרייד לפני חודש. בדקנו על רכב מסויים . לפי כל החישובים יוצא שהוא הפסיד 20 - 15 אלף לפי כל ההצעות. הכי נמוך שהצלחנו להוריד היה הפסד של 15 אלף אם היינו מוכרים בפרטי. וזה אחרי מו"מ .  אבא שלי מרוצה בסה"כ למרות שזה סכום גבוה מאוד. הם פשוט לא מבלבלים לך את המוח. לוקחים לך את האוטו וזהו לא שואלים שאלות סגרת מחיר - זהו. יש פה נוחות רצינית - שווה 15 אלף? תלוי למי. אני חושב שאם זה היה הפסד של 7-8 אלף זה אכן שווה.. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה בטרייד-אין ראש בראש שמפסידים פעמיים. פעם אחת על הרכב שמוכרים להם (כמה אלפים)

פעם שנייה אין "הנחה" ראש בראש לעומת קנייה רגילה.

 

מניסיוני, שלוחצים, מקבלים הנחות ברוב החברות. חלקן עושות הצגות ברמת בית ספר יסודי

שצריך אישור מנהל לכאורה, לא ליפול לפח הזה. (אני חייכתי בנימוס כמה פעמים על המצגת העלובה/לא משכנעת הזו )

 

הם רוצים למכור רכבים בדיוק כפי שאתה רוצה לקנות. (מלבד רכבים ממש מבוקשים שעפים בכל מקרה, לא רכבים נפוצים )

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממש מוציא את החשק להחליף את הרכב. החזירות של חברות הרכב.

אתה מפסיד 3 פעמים, גם על המחיר המופקע של מערכת המיגון שהם דוחפים לך (שאתה חייב אותו בשביל הביטוח)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאד תלוי בדגם. CX5 הוא דגם מבוקש ולכן לא נראה לי שתהיה לך בעיה למכור אותו לבד. לפני חודש מכרתי את ה-CX5 של אמא שלי שנת 2014, לראשון שבא במחירון פחות 500 ש"ח.

לרכב היו תיקוני פחחות בסביבות אלפיה, והחליפו לו כנף בעבר.

 

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...