Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טרייד אין – למי ולמה זה כדאי?


Adani
 שיתוף
עוקבים 35

פוסטים מומלצים

אני יודע שהכותרת קצת מבלבלת, ניסיתי.

 

אתחיל בסיפור קצר. לא מזמן אבא שלי רצה למכור טנדר של העסק ולקנות אחד חדש.

בלי להזכיר שמות, הוא הלך ליבואן ושאל על מחיר הטנדר בו הוא מעוניין. ישר ומבלי שהוציא מילה על כך מהפה, קיבל מהיבואן הטבות ואף הנחה בקניית הרכב – מעל 15,000 שקל. 

בפעם הבאה הוא שאל על טרייד אין לטנדר הישן. ההצעה שקיבל היא קצת פחות ממחירון על הטנדר הישן, אבל יצטרך לשלם מחיר מלא על הטנדר החדש.

מה זה אומר? שטרייד אין הוא כביכול הפסד של מעל 15,000 שקל מול מכירת הטנדר הישן כיד שנייה ורכישה של החדש. 

 

סיפור נוסף מאוד דומה קרה לחבר קרוב, בדק את שתי האופציות והגיע למסקנה שיפסיד אלפי שקלים מהטרייד אין. וזו לא פעם ראשונה או שנייה שאני שומע על כך.

ובכל זאת, אנשים רבים עושים טרייד אין ובטוחים שיצאו עם ידם על העליונה ועשו עסקה מדהימה. אבל האם זו האמת?

 

אם כן, חשבתי על העניין וטרייד אין ככל הנראה מיועד לאנשים שזמנם לא שווה את ההתעסקות במכירת הרכב ויש להם כסף "לזרוק" על זה, או אנשים שלא יצליחו למכור את הרכב כיד שנייה 100 שנה.

אבל מגרשי הטרייד אין מלאים ברכבים שיכלו להימכר בקלילות בשוק הפרטי, וכמה כבר יש אנשים שמוכנים להיפטר ככה מאלפי שקלים?

האם מדובר בחוסר מודעות של הציבור ל"טריק" הזה של יבואנים? האם יש משהו שאני מפספס?

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הרוב כבר נאמר, אך סיפור קצר למה אני מכרתי את אחד הרכבים המבוקשים (כנראה המבוקש ביותר, לנד קרוזר משנתון מתקדם, קרי, מחירון נמוך ביקוש אדיר) למגרש מכוניות. רכב יד ראשונה, ק"מ סביר בכביש בלבד, מעולם לא י

כתבו פה הרבה סיבות ורובן נכונות, אבל העיקרית שבהן היא חוסר הרצון להתעסק עם הרוכש הישראלי. זה פשוט מתיש.   כמו הדוגמא של הלנד קרוזר שנתנו פה, ישראל ישראלי יודע שהרכב נמכר מעל המחירון, אבל הוא

אני מסרתי GTI לטרייד אין (אוטודיל) לפני 3 חודשים .. והנה למה    הזמנתי רכב חדש , ואני יודע שהשוק של ה GTI הוא מצויין - אז במקביל פרסמתי מודעת מכירה ביד2    טלפון ראשון: רבע שעה אחר

זה לא טריק. זה שירות שעלותו היא בערך ₪8000-10000 לעסקה (אחרי מו"מ) וזה חוסך לך כאב ראש. הם הרי לא מלכ"ר. זה פשוט לא מופיע כשורה נפרדת בעסקה.

בדיוק כמו שמימון מלא הוא שירות שעולה כסף אקסטרא. בדיוק כמו לקנות יורו בבנק הדואר. העמלה מגולמת לתוך העסקה הכוללת .

 אף אחד לא עומד עם אקדח שתקנה אותו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברור לי שאף אחד לא מכריח ושלא מדובר בהונאה מטורפת.

אולי הכוונה שלי לא מובנת. אני פשוט לא מבין למה שאדם פרטי ממוצע יעשה טרייד אין ולמה יש כל כך הרבה כאלה.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד עושה את החשבון לעצמו. אם הרכב שלך לא מציאה אמיתי, אתה צריך לחכות שיהיו מתעניינים, צריך להראות אותו כמה פעמים, ואז ללכת לבדיקה ואולי לעוד אחת, צריך גם ללכת לעשות העברת בעלות, וקיים החשש התמידי שתהיה בעיה בהעברת התשלום אליך.. אפשר להמשיך.

 

יש מי שרוצה לראות עסקה של החלפת רכב כמו שהולכים לחנות בגדים - פשוט, מהיר וברור. זה שווה לו את הכאב ראש, לעיתים עצבים וגם אובדן של כמה אלפי שקלים. מישהו אחר בתמורה לשקט הנפשי הזה יעשה משהו אחר עם הכסף.

 

בשורה התחתונה, ללא מעט מרוכשי הרכב החדש אין בעיה אמיתית להפסיד סכום כזה במכירה בשביל לחסוך את כל הבאלגן

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

א.כי הוא לא לגמרי מבין את העלות. זה לא שמישהו הוסף לו שורה בחשבונית "טרייד אין - 10,000 ש"ח"

ב. כי הוא רוצה, בעיקר כי לא בא לו לענות לאנשים בטלפון, להתמקח על מחיר, ללכת למכוני בדיקה שלקונה יש איתם קומבינה וכו' וכו'.

ג. כי הרבה מאוד אנשים היום, בעיקר מי ש"לא מבין" חושבים שהרבה יותר טוב לקנות רכב משומש מטרייד-אין, כי יש מבחר, ויש אחריות (לכאורה), ויש מימון, ובכלל כי הם חושבים שחברות ליסינג מטפלות ברכבים שלהן טוב יותר. יש הרבה פחות קונים היום שמוכנים לכתת את רגליהם בשוק הפרטי.

ד. כי בהסתכלות של החלפת רכב פעם בשלוש שנים, זה לא נורא יקר - אז תשלם עוד 3,000 ש"ח כל שנה על הרכב. גם ככה אתה משלם +-15,000 ש"ח על ירידת ערך של רכב חדש כל שנה, ועוד כמה אלפים על ביטוח וטסט, שלא לדבר על דלק. אז אם 3,000 ש"ח בשנה (שפרוסים היטב ל-36 תשלומים, לפחות) חוסכים ממך את הכאב ראש הזה, הרבה אנשים יהיו מוכנים לשלם.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נוחות. שם את הרכב הישן במגרש ויוצא עם רכב חדש.
יש אנשים שלא רוצים/יכולים להשאר בלי רכב.

יש אנשים שמחפשים הכל במקום אחד.
לדעתי עדיף לקבל הנחה בקניה ולנסות למכור במחיר גבוה( לא תמיד זה מצליח ומצריך התעסקות ). צריך גם לקחת בחשבון שאם הרכב לא נמכר גם המחירון שלו יורד וגם אתה עדיין משלם את הביטוח שלו.


Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה פשוטה - טרייד אין הוא שירות שמתאים לאנשים שלא מעוניינים להתעסק במכירת רכב מ3 קטגוריות:

1. מי שמתעצל.

2. מי שחושש שכישורי המכירה\הבנה ברכב שלו יגרמו לו להפסד כלכלי\נפשי.

3. מי שהזמן שלו יקר מהזמן שידרש להשקיע במכירת הרכב.

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

^ סיכום מצוין.

יש מי שמוכן לשלם יותר בשביל שירות שנותן [הכנס יתרונות כאן]. 

 

  • מעניין 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1. יש רכבים שקשה למכור אז יותר פשוט לתת אותו לטרייד אין ולקחת רכב אחר אפילו שמפסידים קצת.

2. שנה שעברה מכרתי רכב וקניתי אחר, לא כל אחר ירצה להתעסק עם הכפריים שקנו ממני את הרכב.

3. רוב הציבור לא סוחרים והם יפסידו יותר אם יבוא להם סוחר ויקנה מהם את הרכב.

 

אז הולכים למגרש, משאירים את האוטו הישן, מקבלים הלוואה במקום ויוצאים אחרי שעה עם רכב חדש.

אייל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, אם ככה אז מדובר בחיסכון בזמן ונוחות כמו ששיערתי.

שאלה אחת נוספת שנשארה לי פתוחה – האם לדעתכם רוב האנשים שעושים טרייד אין מודעים לכך שהם מפסידים כמה אלפים טובים או שהם בטוחים שמצאו עסקה שווה? (שווה מבחינה כספית בלבד, לא מבחינת זמן ונוחות)

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זמן=כסף כפול נוחות בריבוע .

אי אפשר להפריד אותם . אנשטיין כתב.

 

M=money

C=comfort

 

 

 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, Adani כתב:

אוקיי, אם ככה אז מדובר בחיסכון בזמן ונוחות כמו ששיערתי.

שאלה אחת נוספת שנשארה לי פתוחה – האם לדעתכם רוב האנשים שעושים טרייד אין מודעים לכך שהם מפסידים כמה אלפים טובים או שהם בטוחים שמצאו עסקה שווה? (שווה מבחינה כספית בלבד, לא מבחינת זמן ונוחות)

 

הם רואים את ה"הנחה" על הרכב החדש או את ה"מחיר מחירון" על הישן וחושבים שעשו עסקה פיננסית טובה.

 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עסקת טרייד אין מיועדת למי שזמנו יקר יותר מהרווח הפוטנציאלי בעסקה פרטית.

צריך גם לזכור שבעסקת טרייד אין אתה נשאר עם רכב כל הזמן - מחזיר את הרכב הישן ביום המסירה ולוקח מייד את החדש.

בעיסקה פרטית, או שאתה נשאר כמה שבועות בלי רכב או שאתה נשאר עם שני רכבים עד שתמכור את הישן. להרבה אנשים זו סיבה מספקת כדי לבצע טרייד אין.

 

  • אהבתי 1

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הישראלי אוהב לספר לכל מי ששואל ( וגם מי שלא) שעשה את עיסקת חייו כי ישראלים לא אוהבים לצאת פראיירים אבל בתוך ליבו יודע שהעסקה לא הייתה הכי משתלמת אבל באותו זמן משכנע את עצמו שאיכות חיים, חיסכון בזמן ושיקולי נוחות שווים את המחיר.

 

זאת התשובה ל adani, ששאל אם הם מודעים לכך שהעיסקה לא כלכלית.

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

 

  • משעמם 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא כלכלי כלל.

לעניות דעתי יש לחייב את חברות הביטוח להנפיק פוליסות זמניות מתחדשות על בסיס יומי, ולא שנתי, בכל ענפי ביטוח הרכב. וזאת בכדי להקל על המוכרים ולהמנע מרכישת וביטול פוליסה.

ונדורה '92...טרנספורטר '96...626 '01

סובארו '84... סופרב '04

קראפטר '06...אוטובוס מאן '96...פיורינו '87

ברלינגו '03 H1 ...XC-90 '08 ... 940 '98...אאוטלנדר '13

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...