הרכב שלי CX5 (עם המראה החדש). בן 3 שנים עם 40,000 ק"מ, יד 1 (הדבר היחידי שיש לו זה דלת אחורית אחת שעברה צביעה (לא הוחלפה)), עם טסט כרגע לעוד 11 חודשים.
מחירון רגיל 107,000, מחירון משוקלל 113,000.
מצד אחד מציעים לי CX5 חדשה עם הנחה של 8,000 ש"ח (בלי עסקת טרייד אין) ואז אני צריך למכור בעצמי את הרכב הנוכחי שלי.
מנגד, מציעים לי טרייד אין במחיר מחירון רגיל - 107,000 (לפני הבדיקה שהם רוצים שאעשה) על שלי אבל בלי ההטבה של ה-8,000 ש"ח על הרכב החדש שאני קונה.
לכאורה, אם אני מצליח למכור את שלי לבד ולתזמן את המכירה שלו עם הקבלה של החדש (ומצליח אפילו לקבל עליו מחירון רגיל ולא משוקלל) וקונה את החדש עם ההטבה של ה-8,000 ש"ח, אני מרוויח פה 8,000 ש"ח.