Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יונדאי אקסנט 2001

 

מים ברדיאטור נעלמים ללא נזילה , במיכל עיבוי לא נעלמים 

בפקק השמן מנוע מצטברת "טחינה" , במדיד השמן מנוע נראה נקי יחסית 

מה התקלה לדעתכם ? האם המים עוברים איכשהו לראש מנוע ? 

איך מתקנים דבר כזה ? תודה לעוזרים 

פורסם
לפני 10 דקות, Audi-T כתב:

ככל הנראה אטם ראש מנוע שפרץ ונדרשת החלפה

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

 

למרות שפתחתי את המכסה רדיאטור והנעתי מנוע קר והמים לא ביעבעו ?

כי הבנתי שאם לא מבעבע אז כנראה אין בעיה באטם ראש 

פורסם
לפני 3 שעות, RAZI1989 כתב:

 

למרות שפתחתי את המכסה רדיאטור והנעתי מנוע קר והמים לא ביעבעו ?

כי הבנתי שאם לא מבעבע אז כנראה אין בעיה באטם ראש 

רוב הסיכויים,שאם יש סימני טחינה-נס קפה יש פריצת אטם ראש.

כדי לדעת,יש לבצע בדיקה שתראה,שאכן יש מעבר לחץ מ/אל המערכת.

העניין הוא,שזה עלול להיגמר בהחלפת  מנוע קומפלט ( יעלה כמו הרכב בערך) אם לאחר הרמת ראש המנוע יסתבר שיש נזקים נוספים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
 
למרות שפתחתי את המכסה רדיאטור והנעתי מנוע קר והמים לא ביעבעו ?
כי הבנתי שאם לא מבעבע אז כנראה אין בעיה באטם ראש 
זה תלוי באיזה מקום האטם נפרץ.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

פורסם

עדיין לא בטוח שמדובר בפריצת אטם ראש. באקסנטים הישנים וכן בגטסים באותו דור ישנה לרוב עם הזמן הצטברות של לחות בחלקו הפנימי של מיכסה השסתומים באיזור של שסתום ה pcv. זה יוצר מעין אמולסיה שגולשת גם לפקק וזה מצב שהמנוע תקין לחלוטין ללא שום פריצה באטם ראש. הייתי ממליץ בלהתחיל מבדיקת לחץ למערכת הקירור ומשם להתקדם.

פורסם

כמה מים אתה צריך להוסיף כל פעם ואחת לכמה זמן ?

הייתי ממהר לעשות בדיקת לחץ של מערכת הקירור על מנת לשלול פריצה של אטם רש מנוע.

בנוסף יתכן וישנה נזילה מהמשאבת מים שמטפטפת על הבלוק והמים מתאדים משם, כשהמנוע כבוי אין נזילה וכשהוא עובד אתה לא תראה שלולית מתחת לאוטו (קרה לי בעבר באמת המכוניות שהיו לי ורק סימני מים על המשאבה לאחר הפירוק הסגירו את המקור לבעיה)

×
×
  • תוכן חדש...