Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מנהלים מומלץ בן 3-4 ב80-100K~ ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1.81מ׳ מחיפה [emoji6]

עד כמה הגובה בעייתי?

תודה רבה רבה על התגובה המפורטת.

גש לסוכנות בעיר ותיכנס לראות, הכי טוב.

אני יוצר נמוך, ועם משקפי שמש על הראש, חוטף כל הזמן מכות, מצד שני הכסא לא במצב הכי נמוך

ליאור.

 

פורסם
לפני 5 שעות, Musc כתב:

 

איזו מערכת יש בR-Design?

 

דרך אגב מבחינתי זה או הR-Design או כלום, כל הוולוו מרגישות לי ׳זקנות׳ מדי חוץ מהRDesign (כולל כל הS80 שראיתי ביד2).

קח בחשבון שהR DESIGN מגיע עם מתלים מוקשחים מאד לעומת שאר רמות הגימור ככה שמה שהתייחסתי אליו נוגע לשאר רמות הגימור.

פורסם

מבחינת בטיחות אקטיבית,ככל הידוע לי יש בלימה אוטונומית ומערכת לזיהוי תמרורים,בקרת יציבות ועוד....  (והכי חשוב : אין MOBILEYE בהתקנה מקומית)

 

מסכים איתך שזה או R DESIGN או כלום.... אלו שאינן R DESIGN מרגישות פשוטות מדי.

 

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תגידו זה נכון שהBusiness מאוברזת יותר מהR-Design? איך זה שהיא עולה פחות? התקשרתי למאיר טרייד לשאול לגבי זמינות דגמים, הבחורה בטלפון אמרה לי שהביזנס מאובזרת יותר (ושהR-Design פשוט ״יותר ספורטיבית״). יש אמת בדבריה?

פורסם

גירסת הביזנס והאר דיזיין זהות מבחינת מערכות הבטיחות, והביזנס זהה ברוב השנים מבחינת אבזור לגרסת האר דיזיין פלוס.
בדגמים הנ״ל יש בלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל, בקרת סטיה מנתיב, התראת התנגשות, זיהוי תמרורים, בקרת עירנות ועמעום אורות אוטומטו. כמובן שהכל מקורי.

  • אהבתי 1
פורסם
אז מה ההבדל ביניהם? רק ג׳אנטים ומושבים?

נראות. בנוסף, הפנים של האר דיזיין יהיה רק בצבע שחור, החישוקים שלה הם 18״ עם חתך נמוך יותר, היא מונמכת ב-15 מ״מ, יש לה בולמי מונו טיוב מאחור ומוט מייצב מקדימה.

על שני דברים אי אפשר להתווכח בנוגע לוולוו- בטיחות ונוחות המושבים. לדעתי, הניסן לא ברת השוואה אליה.

פורסם
בתאריך 9.3.2020 בשעה 22:21, bjlb כתב:

אני יכול להעיד על הניסאן

ביטוח מקיף עלה 2700, ועוד עם תביעה בעבר הרחוק. בכלל לא נורא.

דלק. בתוך העיר שתיין לא קטן, בקיץ עם מזגן סגרתי מיכל ב 1:6...

מחוץ לעיר בנסיעה כביש 6 130 בערך, 1:13.5

ממוצע משולב עיר ובין עירוני 1:9.

לדעתי נוחות נסיעה ברמה גבוהה.

רעש שהזכירו פה לא יודע על מה מדובר, אבל אולי זה יחסי.

מה שכן, הגג ממש נמוך, לגבוהים תיהיה בעיה, שווה בדיקה אם אתה מעל 180.

ליאור.

אני 1.86 ,לא זכור לי שהראש נגע בגג,כנראה עניין של כיוון הכסא.

פורסם

פצצת שיוט מהירה - ניסאן (my favorite)

 

מהירה,מתנהגת וגם נראית טוב - וולוו

 

ספינה לקו ישר - אימפאלה

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

×
×
  • תוכן חדש...