Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C4 פיקאסו דיזל - עלויות תחזוקה


TDI
שימו לב! השרשור הזה בן 720 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב לחברים.

 

מתלבט עבור חבר בין מגאן דיזל לפיקאסו דיזל.

לצורך השוואה, אודה מאד לחוות דעת כללית ועלויות תחזוקה מבעלי רכב כזה.

 

האם האחזקה יקרה יותר מרכב משפחתי? (מלבד עניין מיכל האוריאה)

 

מהי צריכת הדלק האמיתית?

 

 

אודה לכל מידע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1:15

מנהלתית.

טיפולים כרגיל.

מצבר כל שנתיים . מצבר זה אלפייה.

צמיגים לפי הצורך. צמיג זה ₪500 .

לקראת 80K תושבות מנוע מתעייפות. תושבת זה ₪1500.

לפעמים בית טרמוסטט מפלסטיק מתעוות .בית כזה זה ₪1500 (בלי עבודה) .

ראיתי גם החלפת מזרקים ב 180K קמ ואז גם מגיע זמן רצועת תזמון. מזרק סולר מקורי אינו מק"ט זול

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפול ביבואן זה ₪1000 אחת לשנה / 20000 קמ.

כל הרכיבים שציינתי (כולל טיפול) ניתן לרכוש יותר בזול במקומות אחרים.

אלה פשוט המחירים "הרישמיים"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש גרנד פיקאסו דיזל 2015, אקסלוסיב.

מיכל אוריאה הוחלף לפני 8 חודשים ע"י היבואן לאחר התעקשות שלי. שילמתי רק על עבודה.

אצלי בדגם אקסלוסיב מערכת התראת סטיה מנתיב הפסיקה לעבוד.

שאר ההתראות וחיישני הקרבה עובדים.

צריכת דלק בנסיעה שרובה עירונית, כ 1:13.5

סה"כ מבסוטים מהרכב.

נוח, מנוע חזק וחסכוני מספיק.

בנסיעה בינעירונית רגועה עושה 1:18 אפילו.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה התפקיד של המיכל אוריאה? והאם היה ריקול למיכל? אגב גם לקרת קניית הרכב... אשמח לדעת איפה מומלץ לקחת לבדיקה המוסך או במכון בדיקה רגיל תודה

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוריאה זה נוזל שמתערבב בסולר ומפחית את זיהום האויר של הרכב.

צריך למלא את המיכל פעם בכמה חודשים, בהנחה שאתה נוסע כ 15 א' ק"מ לשנה. הנוזל נמכר בתחנות דלק והוא זול מאוד, כ 2 שח לליטר.

לא היה ריקול למיכל עצמו, רק החלפה של הפקק לפקק מאוורר במוסכי היבואן, אבל זה לא פתר את הבעיה.

ממליץ לך לקנות רכב שהמיכל אוריאה שלו כבר הוחלף לאחרונה כי אחרי 5 שנים מיום העליה לכביש, היבואן כבר לא ייקח אחריות

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...
בתאריך 7.2.2020 בשעה 03:31, save כתב:

1:15

מנהלתית.

טיפולים כרגיל.

מצבר כל שנתיים . מצבר זה אלפייה.

צמיגים לפי הצורך. צמיג זה ₪500 .

לקראת 80K תושבות מנוע מתעייפות. תושבת זה ₪1500.

לפעמים בית טרמוסטט מפלסטיק מתעוות .בית כזה זה ₪1500 (בלי עבודה) .

ראיתי גם החלפת מזרקים ב 180K קמ ואז גם מגיע זמן רצועת תזמון. מזרק סולר מקורי אינו מק"ט זול

 

הקפצה.

תושבות ב-80K זה משהו סדרתי?

נדרשת החלפה של כל התושבות?

 

כנ"ל לגבי מזרקים, החלפה ב-180K זה משהו סדרתי?

מה עלות החלפת רצועת תזמון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן . תושבות מנוע זה בלאי טבעי ידוע בק"מ הזה. לא כולן בבת אחת. ימנית עליונה כנראה ראשונה. 

מזרקים משתנה לפי איכות הסולר אבל כן . בלאי טבעי מוכר הרכבי סולר.

טרם החלפתי רצועה. מישהו בטח יענה לך. 

 

עריכה אחרונה על ידי save
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

mountRJ.thumb.jpg.2d638634787bd920a6226a711a8383f7.jpg

בתמונה חלק מתושבת מנוע ימנית עליונה , היא מתפוררת ראשונה. עלות מקורית בארץ כ ₪550. ניתן למצוא לכל אלה גם חלקים תחליפיים בכחצי מהעלות. 

 

סביב 100K גם משולשים , שגם הם 90% מתכת אבל עם  גומי פנימי  שנשבר. ניתן לפעמים להחליף רק את הגומי שהוא מאד זול. 

גם גומיות  במוט מייצב , מגן גומי למוט צירייה ובכללי גומי לא מחזיק. הבנת את הרעיון. אני מזמין את הגומיות מראש , כמו גם מגבים. 

לגבי רצועת תזמון אני מעריך שהחומר זול אבל הרבה עבודה . בטח 2500₪  כי מחליפים גם משאבת מים על הדרך  ושאר רצועות גומי כי כבר פירקת והכל נגיש ...

רצועת תזמון אני אתן למוסך להביא. זה סוג של אחריות מקצועית לאיכות המוצר. 

Screenshot_20210919-070133.png

עריכה אחרונה על ידי save
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, אני בטוח שבספורטאז' דיזל (גם להם יש דגם עם מנוע  2ליטר דיזל בשנים הללו) יש גומי מנירוסטה שמחזיק מצויין 7 שנים ויותר , אבל זה המצב.

כמו שראית ניתן לקנות רק את הטבעת עם הגומי העגול בתוכה (זוג גומיות למשולשים כמו בתמונה למעלה : ב 40$) כי בתחליפיים , ברוב המקרים זה מודלרי  וניתן להפריד בין שני החלקים (מתכת וגומי).

כיאה לצרפתים: בחלק מקורי הכל מולחם למתכת אתה קונה הכל ביחידה אחת. כל מפרקי הגומי האלה תורמים לפעולה השקטה של המנוע הכבד הזה. לגרגור הנעים הזה שעובר לך בגב.

נכון זה בלאי יקר, אבל אם אתה נוסע הרבה אתה חוסך את זה במחיר הסולר (עד שהמיכל אוריאה שובק).

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 720 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...