Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת רנו קליאו


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1558 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כל המפרט שלה זהה לחלוטין לזה של האוטומטית.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מבחינת מרווח ברכיים מאחור הוא ברמת איביזה/ריו?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשקה העולמית של הקליאו ההיברידית יחד עם הקפטור, תהיה מחר.

בעוד הקפטור תוצע כ-PHEV, הקליאו תהיה היברידית סטנדרטית. מדובר על יכולת לנוע על מנוע החשמל בלבד עד מהירות של 70-75 קמ"ש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סופר מופתע מהקליאו הידנית שמגיעה. קצת אמביוולנטי בנושא מטעמים אנוכיים לגמרי אבל כל הכבוד לקרסו שממשיכים לתמוך בידניות שגם מאובזרות בצורה יפה ומתומחרות אחלה. שאפו גדול.

 

כשהיא תרד ל 70 (אם זה יקרה) אז זאת תהיה עסקה מדהימה ממש למרות שגם עכשיו המחיר סבבה, לא שזה יפריע לעם ישראל עדיין לנהור לפיקנטו/i10 למיניהן שעולות באופן זהה או אף יקר יותר אך מרגישות מפגרות בהשוואה רק בגלל מותג וגיר. מצב מבאס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת מרווח ברכיים מאחור הוא ברמת איביזה/ריו?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אני לא ישבתי מאחור, אבל הפרטנר שלי לנסיעה ישב שם ואמר שיש אחלה מרווח. כשדחפתי את התיק בין המושבים (כן, אני לא יודע שזאת לא מי-יודע-כמה אינדיקציה, אבל זה מה יש) הרגיש שיש שם הרבה מקום. להשוות לאיביזה/פולו/ריו קשה לי כי אני נהגתי בהן די מזמן.

אבל: א' - היא לא צפופה כשלעצמה וב' - היא בטוח לא יותר צפופה מהן.

 

עוד מעט אני אשב לכתוב את הרשמים בצורה יותר מסודרת ואעלה כתבה מלאה למגזין (עם לינק פה כמובן). אבל זה בטח יקרה ב-1 בלילה כרגיל... בינתיים מצרף להנאתכם את ההודעה המלאה לעיתונות יחד עם תקציר מנהלים והמפרט הטכני.

תיק עיתונות קליאו.pdfהודעה לעיתונות CLIO.pdfמפרט-רנו-קליאו-2020.PDF

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תא המטען באמת 391 ליטר, או שזה כולל תאים כמעט לא נגישים בתחתית איפה שהגלגל הרזרבי אמור להיות?

 

האמת היא שלא בדקנו את תא המטען יותר מדי. חבל שלא שאלת את זה מוקדם יותר...

ככה או ככה, גם אם בתאים הכמעט לא נגישים יש 50 ליטר (שזה המון), זה עדיין משאיר אותך עם תא מטען גדול מאוד.

 

יש טעות במפרט? לא הגיוני שהזינוק ל 100 בגרסה הידנית ארוך יותר מהדור הקודם.

 

נראה שכן, ממה שאני מצליח למצוא - הנתון הנכון הוא 11.8 שניות.

 

בארץ או גם באירופה?

 

בארץ. באירופה קיים כבר עכשיו - 85 ו-115 כ"ס

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חשוב שהושקה בכלל גירסאת סטיישן לכן אין טעם להביא את הדיזל(רוב השימושים של הקליאו סטיישן בליסינג זה היה רכבי שירות כאלו ואחרים).

 

ההשקה באה בזמן מעניין בשבילי אישית, שבוע הבא אני מחזיר את הקליאו אחרי יותר משנתיים וחצי איתה - לא היה לי רכב שנהנתי ממנו כ"כ כמו הקליאו.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש טעות במפרט? לא הגיוני שהזינוק ל 100 בגרסה הידנית ארוך יותר מהדור הקודם.

 

הגיוני מאד בהתחשב בעובדה שבראש מעייניהם של הארופים נמצא צמצום פליטת המזהמים (דבר שגם מוזכר בסקירת המנהלים)

מכאן שלמרות הגידול במומנט והכוח, נראה שיחסי ההעברה בתיבה ארוכים יותר לטובת פליטת מזהמים מופחתת.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר שאין דיזל. גרסת הדיזל סטיישן של דור 4 רצה חזק מאוד בארץ, הרבה לוקחים אותה בליסינג.

 

כאמור, הפעם אין גרסת סטיישן בכלל. אני מנחש שבגלל זה לא טורחים להביא את מנוע הדיזל, כי בדור הקודם הוא הרי שווק רק בסטיישן.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1558 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...