Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת רנו קליאו


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1535 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפי האתר הבריטי, גרסת 1.33 עושה את המיאוץ 0-100 ב-9.0 שניות ומיותר לציין שהנתון הזה נטול תועלת לחלוטין אם לא מדובר במכונית למסלול
ומה לגבי אפס למאה ב 8.0 שניות?

או ב 7.0 שניות? או ב 10.0 שניות? או 13.0.... וכו וכו.....

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נקודת החולשה בין הבודדות שהיו לקליאו אך נקודה שהיא דיל בריקר מבחינתי הייתה הגיר שגורם מחלת ים בנסיעה פקוקה.

האם הגיר החדש נעים יותר לנסיעה? פחות קופץ? חלילה לא מצפה להתנהגות של גיר פלנטרי בפקקים אך האם הוא יותר רגוע?

כולי תקווה שהתשובה חיובית.

כן אבל זה היה בתקופת הבריטים שלא דחפו את האף למקום שבין אדם למכוניתו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כנראה רגיש מאוד לעניין.

נהגתי כמה וכמה פעמים על הקליאו האוטומטית.

 

אולי לא מושלם אבל הגיר לא כזה בעייתי.

 

לאור ההתרשמות שלך הייתי מאוד נזהר מכל גיר רובוטי

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודת החולשה בין הבודדות שהיו לקליאו אך נקודה שהיא דיל בריקר מבחינתי הייתה הגיר שגורם מחלת ים בנסיעה פקוקה.

האם הגיר החדש נעים יותר לנסיעה? פחות קופץ? חלילה לא מצפה להתנהגות של גיר פלנטרי בפקקים אך האם הוא יותר רגוע?

כולי תקווה שהתשובה חיובית.

 

יש גיר רובוטי שעליו נהגת והרגיש לך יותר טוב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שבנסיעה עירונית העברות הילוכים בין ראשון לשני ב dsg חלקות יותר מהתיבה בקליאו 4.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצל אבא שלי העברות חלקות מאשר כשאני לוקח את הרכב לסיבוב.

אבל בזמנו כשבחנתי את האיביזה הקודמת נסענו בעיר באותו מסלול אחד אחרי השני והגיר התנהג טוב יותר וחלק יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודת החולשה בין הבודדות שהיו לקליאו אך נקודה שהיא דיל בריקר מבחינתי הייתה הגיר שגורם מחלת ים בנסיעה פקוקה.

האם הגיר החדש נעים יותר לנסיעה? פחות קופץ? חלילה לא מצפה להתנהגות של גיר פלנטרי בפקקים אך האם הוא יותר רגוע?

כולי תקווה שהתשובה חיובית.

 

אני זוכר שבקפצ'ור בה נהגתי לפני אי אילו שנים היו לפעמים נדנודים לא נעימים וחבטות קלות בהורדות הילוכים מסוימות, בעיקר (נראה שזה מחלה של כל עולם הרכב כמעט) מהילוך שלישי לשני. לא הייתי מתאר את זה כגורם למחלת ים, אך אני יודע למה אתה מתכוון. בקליאו הנוכחית לא הרגשתי את זה. כן מרגישים לפעמים הורדות הילוכים, בטח כשצריך להוריד שני הילוכים בבת אחת, אבל בנסיעה רגילה לא מורגשות מכות.

 

מצד שני, יכול מאוד להיות שזה נבע מהעובדה שהנסיעה שלנו לא הייתה פקוקה כמעט בכלל, ושהיא בוצעה במזג אוויר קר שבד"כ מטיב עם תיבות כאלה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כנראה רגיש מאוד לעניין.

נהגתי כמה וכמה פעמים על הקליאו האוטומטית.

 

אולי לא מושלם אבל הגיר לא כזה בעייתי.

 

לאור ההתרשמות שלך הייתי מאוד נזהר מכל גיר רובוטי

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

 

האמת יכול מאוד להיות שאני רגיש מידי לעניין אחרי כמה שנים טובות עם פלנטרי.

 

יש גיר רובוטי שעליו נהגת והרגיש לך יותר טוב?

 

נהגתי על הגולף דור 6 ו 7 והן הרגישו לי יותר נעימות בהעברת ההילוכים מעמידה .

 

לא גרמו לי ממש את התחושה של הטלטול שהרגשתי בקליאו.

 

אני זוכר שבקפצ'ור בה נהגתי לפני אי אילו שנים היו לפעמים נדנודים לא נעימים וחבטות קלות בהורדות הילוכים מסוימות, בעיקר (נראה שזה מחלה של כל עולם הרכב כמעט) מהילוך שלישי לשני. לא הייתי מתאר את זה כגורם למחלת ים, אך אני יודע למה אתה מתכוון. בקליאו הנוכחית לא הרגשתי את זה. כן מרגישים לפעמים הורדות הילוכים, בטח כשצריך להוריד שני הילוכים בבת אחת, אבל בנסיעה רגילה לא מורגשות מכות.

 

מצד שני, יכול מאוד להיות שזה נבע מהעובדה שהנסיעה שלנו לא הייתה פקוקה כמעט בכלל, ושהיא בוצעה במזג אוויר קר שבד"כ מטיב עם תיבות כאלה.

 

נהגתי בקליאו כ500 ק"מ ביומיים , כמובן שלקראת הסוף הצלחתי למצוא איזון שפחות יטלטל את הרכב אך עדיין זה היה מורגש.

הטלטול מורגש בעיקר בפקק אך לא רק גם בתאוצה מהמקום יש לפעמים מן "מכות" שהרגשתי בין ראשון-שני-שלישי , במהירויות גבוהות לא הרגשתי כלום כפי שכתבת אולי רק בסחיטת דוושה אבל אני נהג רגוע מאוד וכמעט לא מפגיש את הדוושה עם הרצפה אם בכלל.

 

תודה חברים על התגובות , כנראה שאגש לקבוע נסיעת מבחן וכך אהיה חכם הרבה יותר.

כן אבל זה היה בתקופת הבריטים שלא דחפו את האף למקום שבין אדם למכוניתו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1535 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...