Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלו אלו אנשים..



 

כיום מחוברים לי ל770MP רמקולים 6X9 של פיונייר 330W

כשאני מגביר לא שומעים את הבאסים טוב...

 

עכשיו קיבלתי מגבר (GTO 75.4)

בכל מקרה, רציתי לדעת אם ישמעו הרבה יותר טוב אם אני אחבר אותם למגבר (הרעיון המקורי היה גם לחבר סאב, אבל אילוצי תקציב משפיעים פה).. בכל מקרה האם ישמעו הרבה יותר טוב עם המגבר? הבאסים ישמעו יותר טוב כשמגבירים (בכל זאת הרמקולים אמורים להיות חזקים)...

 

מה אתם אומרים אנשים?

 

נ.ב.

מקדימה אני כנראה אחליף את הרמקולים הנוכחים (מקוריים שבאו עם האוטו) למורל פולס.. אבל זה לא נראה לי ישפיע על התשובה... :smile:

פורסם

אבל השאלה היא אם אני אשמע את הבאסים יותר טוב (כלומר שאני מגביר שהצליל לא יתחרבש כזה) או שזה לא קשור?

 

מאיזה בחינה אני אשמע יותר טוב?

פורסם
אבל השאלה היא אם אני אשמע את הבאסים יותר טוב (כלומר שאני מגביר שהצליל לא יתחרבש כזה) או שזה לא קשור?

 

מאיזה בחינה אני אשמע יותר טוב?

גם מבחינת עוצמה וגם מבחינת איכות

עם הוספת המגבר אתה תנצל את הרמקולים יותר טוב הם יקבלו הגברה יותר חזקה (בהרבה) ממה שיש לך כרגע ברדיו דיסק.

יהיה שיפור משמעותי עם הוספת המגבר.

 

שיהיה בהצלחה

 

לירן

פורסם

אני הגברתי 6*9 בהתחלה מהגברה של הHU שייתה 50 *4 וכיום אני מגביר ממגבר חיצוני שנותן רק לאחוריים 180*2 ויש הבדל מהותי ..הרמקול פשוט לא מעוות בעוצמות גבוהות והכל נישמע פיתאום פתוח וצלול ..הרמקולים ניפתחים ומנוצלים היטב.כמו שאמרו פה-לרוב כל מגבר חיצוני יחולל הבדל . בין אם הוא קטן ובין אם הוא משמעותי.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...