Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

הרכב כבר יום שני במוסך

חייב את עזרתכם

 

בעזרת חבר הפורום rotemb היקר

הצלחתי למצוא את החלק עם המקט הנכון לרכב.

 

המוסך כל פעם שצריך להתקין אינג'קטורים צריך לפרק מלא חלקים

כל פעם כשהם מחברים רשום שיש תקלה בצילנדר אחד

בדקו הכל עם אבומטר ויצא תקין

התהליך חזר על עצמו 3 פעמים.

 

מה ניתן לעשות ?

בנוסף מה סדר הצילנדרים הנכון במנוע v6 3.0 liter Buick Lacrosse

XYZ

MNO

פורסם

1. למה הוחלפו המזרקים וכמה הוחלפו?.

2. מי ואיך קבעו שצריך להחליף מזרקים?.

3. מה זה תקלה בצילינדר אחד, האם הכוונה לצילינדר מס' 1?

4. אם זה נרשם במחשב איבחון, אז האם "זה החטאת בעירה" (missfire)?

בברכה - רפי לין

פורסם

רפי תודה על התשובה המהירה

1. הוחלפו 6 כי היה רשום SYSTEM TO RICH BANK 1 וגם BANK2

3. צילנדר מס' 3

4. רשום לו במחשב שהוא מחובר לאוטו באופן על חוטי

 

אשמח לעזרתך כי קצת עצוב שמוסך לא יודע מה לעשות

פורסם

הייתה לי תקלה דומה בביואיק רנדוו 3.5L,

Misfire בצילינדר 5,

 

בהתחלה חשבתי שמזרק מלוכלך או סתום אז שמתי תוסף אך הבעיה לא נפתרה,

התלבטתי אם להחליף מזרק אך בגלל העלות שלו החלטתי לעשות חושבים מחדש,

 

היות וגם ככה הייתי לפני טיפול החלטתי להחליף את כל הפלאגים והחוטי הצתה אך גם כאן הבעיה לא נפתרה,

לאחר מכן ממש לפני החלפת המזרק החלטתי להחליף את הקוייל פק שלפי הק"מ עבר את זמנו, והפלא ופלא התקלה נפתרה !

 

קויל פק ל-6 צילינדרים מקורי של ACDELCO עלה לי 500 ש"ח, החלפתי אותו בעצמי זה נורא נורא פשוט.

 

מקווה שעזרתי,

בהצלחה !

×
×
  • תוכן חדש...