Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במה הראלי משופרת ? האיבו בטוח לא משופרת ... מפה נראה שרק האימפרזה משופרת בצורה "כבדה"..

 

באמת שלא הבנתי מה הראלי עשתה שם, לדעתי היו צריכים לשים קליאו ספורט (שמועות אומרות שיש אחת עם טורבו ? :) )

 

ולדעתי לשתף גם את ה GT 3000 של MAD MAX :)

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לכבוד

zak-rs2000

חברי הפורום.

 

בכבוד רב

אילן פ.

לכבוד

חברי הפורום / עומר ג R

 

 

 

 

ציטוט דברי עומר ג R:

." לחיצה עמוקה על הדוושה [/font]מגיע ל3500 סל"ד ואז הצוואר נדבק למושב הרקרו ... כוח כוח כוח - כאילו זה לאנגמר... "

 

 

 

1.זה מה שקורה שעוברים מ"צעצוע"(כן צעצוע), למכונית אמיתית.

2."הצוואר נידבק :roll: , כוח :?: , ממש לא ,במקרה זה סעיף 1 עושה את שלו,הכל יחסי.

3. ה EVO 8, מתנהגת כן,מדויקת כן. כוח :?: זה לא משהו שהייתי אומר על EVO 8:oops:

מה שכן אחיותיה המחוזקות ועוד איך שמעו, אך לא עברו את הליך הגיור.

 

4. ה (-) מינוס ה ע-נ-ק של ההנעה הכפולה ,בא לידי ביטוי בעת "הצפנת שעונים",

ושם בדיוק הכוח נגמר- כך קורה בדיוק גם במכונית הקאלט - כלומר STI.

ה + הוא כמובן מכונית נהיגה משובחת, כוח :?: דבר שדורש טיפול דחוף,

להן זכו כאמור הגרסאות החזקות ביותר של STI & EVO.

 

5. יש לשים דברים בפרופורציה.

 

6. כל הכבוד למשתתפי המבחן - וליואב קווה.

 

 

 

 

 

נהיגת התרשמות (שלי) על EVO 8 - ראה קישור מצורף:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=36344

 

בכבוד רב

אילן פ.

תמונה אבו 8 נסיעת מבחן 4.jpg

תמונה אבו 8 נסיעת מבחן 1.jpg

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
לכבוד

חברי הפורום / עומר ג R

בכבוד רב

אילן פ.

מסכים איתך ידידי. הראלי באמת צעצוע וזה מה שאני אוהב בה...

אם בשבילך רכב שמאיץ ב5 שניות ל100 זה לא מספיק חזק אז שיבושם לך... בשבילי זה די והותר...

אני אישית חושב שרכב מהיר מזה הוא פשוט מסוכן ולא מתאים לכל "ילד שרוצה לתת בראש" או אפילו ליום יום. לדעתי הרכב הזה מהיר מאוד ודורש ריסון עצמי גבוה מאוד...

ההתלהבות שלי אישית מהרכב הייתה יותר מהיכולות הדינמיות שלו מאשר הכוח שלו. (כבר הרגשתי 370 סוסים...).

לגביי מה הראלי עושה שם...

היא כייפית לא פחות מהמפלצות האלו. חזקה?- לא! בטח לא כמוהם. מהנה- כן .. אולי גם יותר...

בכבישים המפותלים בהם נסענו הראלי התבלטה לה באמצע בין הליאון לסובארו כל הדרך...

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
לכבוד

zak-rs2000

חברי הפורום.

 

בכבוד רב

אילן פ.

לכבוד

עומר ג R

 

1. "רכב שמאיץ ב - 5 שניות"... למרות כי 100-0 לא עומד בראש מעייני , אך

נתוני יצרן מוצהרים על 6.1 שניות, וגם זה בע"מ. לדעתי היא בכיוון קרוב ל 7 ש'

מאשר ל 6 שניות (בעולם הכביש ,ולא בעולם ה שחור על גבי לבן /נייר).

 

 

 

2. בקשר לכיף והתנהגות ,כל המכוניות במבחן תספקנה זאת מי פחות מי יותר .

 

3. באם קראת את הקישור לנהיגת ההתרשמות שלי ב EVO 8 (דר"א ככל הנראה

נהגנו באותה אחת), התרשמתי יותר מאיך היא עושה זאת באופן הדינמי , יותר

מאשר מהכוח שהיה חסר :mm_nah:

 

 

 

4..בקשר למהיר -כוח הכל יחסי.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
לכבוד

zak-rs2000

חברי הפורום.

 

בכבוד רב

אילן פ.

האיוו להדגמה שחוטה לגמרי. לא יכול להיות שזאת הסיבה למחסור בכוח? אני לא מאמין שהיא כ"כ איטית ולפי כל מה שקראתי מחו"ל ומהארץ עליה, היא בוודאי לא סובלת ממחסור בכוח...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לכבוד

zak-rs2000

חברי הפורום.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אני רואה פה שאילן פ. מנסה להביא את הדברים לנקודה אובייקטיבית ובצדק

הרי הרושם הוא בעיניי המתבונן וככל שהוא רואה יותר את הדברים בצורה אובייקטבית כך גם תישמע הביקורת על הרכב בצורה הכי טובה שיש וזה יעבור לקורא בצורה הכי טובה

גם אני כשעברתי מ-60 כ"ס ל-150 כ"ס חשבתי שאני בטיל שיוט ,ונהניתי מכל רגע ,העניין הוא שעם הזמן הגוף מתרגל לזה,וההרגשה משתנה .

מכל הכתבות שקראתי על האיוו ,באמת העבירו את הרשמים באשר לתאוצה של הרכב בצורה מאוד אובייקטיבית ונכונה ,אף כתב לא תיאר את הדברים בצורה כל כך קיצונית ,(ראש נזרק אחורה וכו...)

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
לכבוד

עומר ג R

בכבוד רב

אילן פ.

לגביי ההאצה גם 6 שניות מהיר ומספיק בשבילי.

גם אני הדגשתי שיותר התרשמתי מהיכולות הדינמיות המאוד גבוהות מאשר הכוח שלדעתי בהחלט לא חסר .

נהגנו על אותה אחת...

שחוטה- לא נראה לי...

בכל מקרה החליפו לה קלאץ' , לקלאץ' קרמי.

בקשר למהיר- הכל יחסי וביחס לרכב שלי ,ובטח ובטח ביחס לרוב כליי הרכב על הכביש היא מאוד מהירה!!!

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
האיוו להדגמה שחוטה לגמרי. לא יכול להיות שזאת הסיבה למחסור בכוח? אני לא מאמין שהיא כ"כ איטית ולפי כל מה שקראתי מחו"ל ומהארץ עליה, היא בוודאי לא סובלת ממחסור בכוח...

 

רוני

לכבוד

zak-rs2000

חברי הפורום.

 

בכבוד רב

אילן פ.

לכבוד

sronis

 

ידידי היקר

 

אני יכול להעיד על עצמי, כי נהגתי ב EVO 8, ממש בימיה הראשונים בישראל, לפני

שזו בדיוק אותה EVO 8,הגיע לידיהם של עיתונאי הרכב בישראל ושאר ירקות - בדוק.

 

 

כמובן , ודאי ,ובטוח שה EVO 8 לא עגלה, אך זו לא בדיוק ה EVO 8, עליה אתה קורא

במבחני חו"ל עם 300/320/350/400/450/ 280 כ"ס. ה EVO 8 המשווקת בארץ

הינה הדגם הבסיסי ביותר של ה EVO 8 המכובדת (מאוד) לכשעצמה.

שוב מהנה עד דמעות :mm_yeah: , מענגת לנהיגה :mm_yeah: , כוח בהאצות :oops:

 

האמן לי ידידי רוני ב"מבחן" שערכנו (לא משנה מי), בין EVO 8, ל אלפא 147GTA,

ל....FIAT COUPE 2.0 20V Turbo בהאצות ביניים ואפילו בהאצות מהמקום....

ה FIAT Coupe 20V turbo, חזקה מהן, שלא לדבר שהמהירות עולה

הן ממש משתרחות מאחור :wink:

 

EVO 8 - מהירות מרבית 245 קמ"ש.

GTA - מהירות מירבית 246 קמ"ש.

coupe - מהירות מירבית 250 קמ"ש.

 

*כולן סטנדרטיות כולל הפיאט.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
לכבוד

zak-rs2000

חברי הפורום.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אין לי בעיה שיבואני הרכב בארץ ישווקו רכבים "בסיסיים" כאלה .

 

:turn-l: כן יהי רצון ונאמר אמן :turn-l:

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
לכבוד

zak-rs2000

חברי הפורום.

 

בכבוד רב

אילן פ.

 

לכבוד

zak-rs2000

חברי הפורום.

 

 

 

 

1. תודה.

 

2. יחס :?: - אלברט אינשטיין המציא את תורת היחסות , וגילה לנו שהכל יחסי.

 

3.ובכן, אכן אני מעלה את הדברים בצורה האובייקטיבית ביותר. ודר"א עושה זאת בהתנדבות.

 

אין ספק שזה עיניין של ניסיון, כמי שגדל והרגיש על בשרו את התפתחות הספורטיביות בישראל, ובאפשרותו להביא את היחס של התפתחות המוטוריקה והכוח בפרספקטיבה של זמן, קל לי יותר לראות את כל התמונה בשלמותה.

 

למרות (שוב) כי מכוניתי ה - 1 היתה FIAT Uno Turbo ie mk1, אני בין היתר נהגתי על הרבה מכוניות ב שנות ה80', שמדברות אליי אפילו כיום יותר ממכוניות חדישות, למשל פיאט 127 ספורט 1050, אוטוביאנקי אבארט, אלפא סוד- אלפא ספרינט, רנו 5GT TURBO, סיטרואן AX SPORT, לנצ'יה אינטגרלה/HF TURBO, בימר 325i E30 , גולף GTI mk1/mk2, 205GTI1.6/1.9 וראשית שנות ה90' - ה VR6 שהיתה ממש "התגלות" מנוע V6 בגולף? כיום זה מובן מאליו , אך בזמנו זו היתה סנסציה רבתית, האימפרזה GTטורבו (שהגיע ב95'), וכמובן הפיאט COUPE 2.0 Turbo 16V, ואח"כ גרסת ה 20VTurbo, וכן הלאה, כמעט כל ספורטיבית שהגיעה ארצה השתדלתי לנהוג בה(חלקן רכשתי) וכן הלאה.

 

על היסטורית ספורטיביות בישראל

ראו קישור:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55470

 

 

ולעיניין נהגתי על 127 ספורט 1050 וחשבתי וואוווו ,אח"כ נהגתי ב 127 ספורט 1300 בציר1983, שנחשבה בזמנו לאחת המכוניות החזקות בארץ, עם 75 כ"ס,ומשם ל Uno Turbo ie

חשבתי שאני מטיס חללית, הכל יש לקבל בפרופוציות ולהביט על העיניין היחסי של המתחרות בקטגוריה ועל התקופה . בעיניין התקופה זו כבר שאלה של ניסיון ושוב פרספקטיבה של זמן,ובעיקר על איזו מכונית (חזקה) נהגת(לפני כן).

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
לכבוד

zak-rs2000

חברי הפורום.

 

בכבוד רב

אילן פ.

 

 

אני מוכרח להסכים איתך אילן לגבי היחסיות. יצא לי גם לנהוג ב127 1050, וכן היא העלתה חיוך על פני למרות כל הדברים האחרים החדישים שאומנם חזקים יותר. יש בה משהו מיוחד כזה....

 

אני שמח לראות שנהנתם מהמבחן שעשיתם, תזכרו שזה הכי חשוב. לא משנה האוטו, או השטח, העיקר שנהנים ממנו. :mm_yeah:

 

גדעון

!AWDSOME

פורסם

 

לכבוד

עומר ג R

בכבוד רב

אילן פ.

איזה יופי! אין דברים כאלה יותר.

איך באמת האוטוביאנקי?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לכבוד

zak-rs2000

חברי הפורום.

 

בכבוד רב

אילן פ.

 

חוץ מזה שאף אחד לא קורא הארץ הכול בסדר... ;)

כן ירבו ראיונות וסקירות כאלה בארץ הקודש שלנו...

פורסם
לכבוד

zak-rs2000

חברי הפורום.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן שלום,

אם כבר העלת את נושא ה 127 ספורט.

אני מנסה לעזור לידידה בעלת 127 (1050) ספורט. מדובר כרגע על החלפת מנוע ורציתי לדעת האם יש איזה אונו (או כל פיאט אחרת) עם מנוע זהה?

אם אני לא טועה, ה 70S היא מנוע 1300,לא?

תודה מראש,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...