Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי, היי, היי

היתה לנו קופה 5 שנים והיא דווקא היתה ללא תקלות מיוחדות.

גם ההיגוי והשלדה טובים מאוד, רק לא ברמה של ספורטיביות של פיז'ו. רק לשם השוואה, פיאט קופה עדיפה, לדעתי, מבחינת התנהגות וניהוג על אלפא 156, לדוגמא. היא בהחלט מכונית ספורט טובה מאוד, רק שמבחינת ניהוג והתנהגות פיז'ו 106/306 זו ליגה בפני עצמה.

זה היה סוג של הומור , אני מתגעגע לכוכבי

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

במוסכים בראש מעיניו (ואם באת מ106 , אז לסעיף השלישי אתה גם ככה רגיל ) ,הנכון והשילדה הכיפית .

אולי לזה אתה היית רגיל במשופצרת לשעבר שלך...

יש טעות גדולה לכל ה"מבינים" שתמיד בטוחים בדעתם שפיג'ו מבקרת במוסכים...

אני נוסע על פג'טה 115000 ק"מ , אצלי 55000 ק"מ ,יותר משנתיים, ואף לא תקלה אחת!!!

אז על מה בדיוק אתה מדבר???

מה שכן, מיאטה יכולה ליהיות מעיניינת אך דיי איטית... BMW- יקר לי...

פיאט קופה- רכב מדהים לדעתי, אחזקה יקרה ... (למיטב ידיעתי..)

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
אולי לזה אתה היית רגיל במשופצרת לשעבר שלך...

יש טעות גדולה לכל ה"מבינים" שתמיד בטוחים בדעתם שפיג'ו מבקרת במוסכים...

אני נוסע על פג'טה 115000 ק"מ , אצלי 55000 ק"מ ,יותר משנתיים, ואף לא תקלה אחת!!!

אז על מה בדיוק אתה מדבר???

מה שכן, מיאטה יכולה ליהיות מעיניינת אך דיי איטית... BMW- יקר לי...

פיאט קופה- רכב מדהים לדעתי, אחזקה יקרה ... (למיטב ידיעתי..)

מוכרים חוש הומור במכירה קבוצתית בוואלה שופס , גש מהר לפני שזה יהיה מאוחר ...

פורסם

עומר ג R מיאטה אולי לא חזקה ביחס לפיאט קופה אבל אם אתה עובר מ-106 למיאטה יהיה שיפור גדול בכח(יחסית).

וחוץ מזה היא קבריולט:-D ומיאטה בכללי זה רכב מדהים:shock:

פורסם
עומר ג R מיאטה אולי לא חזקה ביחס לפיאט קופה אבל אם אתה עובר מ-106 למיאטה יהיה שיפור גדול בכח(יחסית).

וחוץ מזה היא קבריולט:-D ומיאטה בכללי זה רכב מדהים:shock:

 

106 ראלי לא חלשה משמעותית ממיאטה. המיאטה מעולם לא הצטיינה בכח מנוע גדול במיוחד. יתרון ההספק שעל פניו נראה משמעותי, לא מיתרגם לכביש בצורה משמעותית.

 

והיא לא קבריולט, היא רודסטר. יש הבדל. (חלק יגידו - תהומי)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לכבוד

חברי הפורום

 

 

1.הבה נעמיד דברים על דיוקם, נכנס לפרופורציות, ונדבר "על הכביש" עזבו נתונים.

כן אפילו אותה 306GTI6, וכל אותן צרפתיות לא תעמודנה במבחן האמיתי, מול פיאט

קופה 20V Turbo, כפי שהזכרתי קודם בעיניין האצות וכוח, לא פיז'ו 306GTI6 וכו',

לא EVO 8 & STI, תעמודנה בכוחה המתפרץ של ה פיאט קופה 20V Turbo, ואין

כאן כל קשר לעיניין האובייקטיביות ,אני מדבר על עובדות "בכביש",ואינני מסתמך

על "חוברות". כן נסעתי ב306GTI6, והאמינו זו לא עומדת

מול פיאט קופה 20VTurbo, גם בכביש פתלטל,ושלא לדבר שהכביש נפתח....

הפיאט יציבה רבותיי, זאת עליי לומר לאחר נסיעה טכנית אחר חבר בעל בוקסטר

S, שעוד איכשהו היינו בעיקבותיו במהלך כביש פתלתל במיוחד, כן תאמרו נהג,

אך האמינו לי יש לחבריי מספיק ניסיון בנהיגה ספורטיבית, והם מכירים את הרכב.

בקשר ל STI & EVO 8, טענתי אז ,ואני עומד מאחוריי דבריי,אין בוודאות

שום סיכוי שבעולם כי אותן STI & EVO 8, המשווקות בישראל תצלחנה

להתמודד מול כוחה של פיאט קופה 20V Turbo, בהאצות בקו ישר.

אכן ה STI & EVO 8, יצאו כשידן על העליונה בכביש הפתלתל, אך יש להוסיף

, הכוח במקרה זה 265 כ"ס, מחולק בארבע הפינות, ונתון להפסדים

לעומת מנוע 2 ליטר מוגדש , המועבר כולו ומונע מקדימה. במכוניות הנעה כפולה

מסוג EVO 8 & STI המשווקות בישראל הכוח ניגמר בה בעת שמתחילים להאיץ

מ 100 קמ"ש והלאה, ביחס למכוניות כמו ה קופה, או ה GTA שנעלמות להן הרחק קדימה.

 

2.פיאט למוסך :?:

ובכן תלוי על איזה פיאט קופה "נפלת", לחבר שלי עד לא מזמן היו בבעלותו זוג

פיאט קופה, אחת Turbo 16V, והשניה Turbo 20V, שתיהן במצב תצוגה

ומטופלות במוסך המרכזי, לפני כשבועיים הוא מכר את ה 16V Turbo,

ונשאר עם ה Turbo 20V.

יש לציין כי הן אמינות במיוחד ,וכל אותן שנים שה 16V Turbo, היתה בבעלותו

היא רק נזקקה לטיפולים שגרתיים ותו לא. כך גם ה 20V Turbo.

 

3.שאלתם פעם למה כל-כך הרבה בעלי אימפרזות טורבו משפרים אותן אפילו כחדשות :?:

התשובה היא: כוח כוח כוח ושוב פעם כוח.(כן זה מה שחסר להן)

וגם זה באם לא נעשה בצורה מיקצועית רק גורע.לא ניכנס למגרעה של דלק

ושאר ירקות.

חוץ מהאצות יחסית טובות, הנאה מנהיגה,ותקיפת פניות,אין באימפרזה EVO8/STI ממש.

מכוניות טפלות, אתה יושב בפלסטיקיה יפנית,עם עיצוב טפל ומספויילר,

הכל אפרפר,אכן עם אי אילו נגיעות ספורטיביות,כדוגמת מושבים קדמיים כדבעי,

הגה ו....זהו.

סליחה אך זה ממש לא מדבר אליי, חוץ מסיבוב או שניים שאכן מענג במיוחד ,אך שוב

רכישה ליום יום-לא תודה.

 

 

4.יניב /bagira

 

יש לי צ'ק (שלא חוזר)שיכתבו סכום כפול ממחירה ויותר ,אני מוכן לרכוש אותה עכשיו/היום.

מה עם טלפון- צור קשר בה"פ. בהנחה שהיא שמורה כמקורית אם יש תמונה שלה אשמח.

מנוע+גירמקורי? אין לי בעיה להשיג.

ואני מדבר על FIAT 127Sport 1050.

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

פיאט קופה אדומה.jpg

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
לכבוד

חברי הפורום

 

 

1.הבה נעמיד דברים על דיוקם, נכנס לפרופורציות, ונדבר "על הכביש" עזבו נתונים.

כן אפילו אותה 306GTI6, וכל אותן צרפתיות לא תעמודנה במבחן האמיתי, מול פיאט

קופה 20V Turbo, כפי שהזכרתי קודם בעיניין האצות וכוח, לא פיז'ו 306GTI6 וכו',

לא EVO 8 & STI, תעמודנה בכוחה המתפרץ של ה פיאט קופה 20V Turbo, ואין

כאן כל קשר לעיניין האובייקטיביות ,אני מדבר על עובדות "בכביש",ואינני מסתמך

על "חוברות". כן נסעתי ב306GTI6, והאמינו זו לא עומדת

מול פיאט קופה 20VTurbo, גם בכביש פתלטל,ושלא לדבר שהכביש נפתח....

הפיאט יציבה רבותיי...

"יציבה"?

מזה "יציבה"?

 

לפיאט אחיזה טובה יותר והתנהגות, היגוי וניהוג נחותים משל 306/106 ספורטיבית. נכון, בכל כביש נתון הפיאט תהיה מהירה יותר בשל יתרון האחיזה/כוח, אבל זה חשוב למי שרוצה לראות יותר קמש"ים על הספידומטר. מי שהכיף שלו הוא היגוי באמצעות הדוושות בפרט והיגוי יתר בכלל ימצא את הפיז'ו מדוייקות יותר, מגוונות יותר ומתגמלות יותר. כל זה לא בא לאמר שהפיאט היא מכונית רעה, היא לא פחות מטובה מאוד ואכן מהנה ביותר לנהיגה ומרשימה בביצועיה, אבל צריך גם להכיר בפשרות שנעשו בתכנון שלה. ובניגוד למי שמסתמך על נסיעה פה ושם לי היו את השתיים בחנייה עם המפתחות בבית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
עומר ג R מיאטה אולי לא חזקה ביחס לפיאט קופה אבל אם אתה עובר מ-106 למיאטה יהיה שיפור גדול בכח(יחסית).

וחוץ מזה היא קבריולט:-D ומיאטה בכללי זה רכב מדהים:shock:

מיאטה בהחלט רכב נחמד שלא תבין אותי לא נכון, אבל חזק ??? ועוד משמעותית מה106?? ראלי??

לא נראה לי...אולי כן ,אבל אל תיהיה בטוח, הרבה מאוד מופתעים אחריי הנתונים שהם קראו בגיליון הישראלי... (על הכביש משומה זה קצת שונה...)

 

 

לגביי התשובה של שלומי- אני שמח שזה הצחיק אותך (גם כן תשובות של מנהל...) אבל כל מי שמכיר את רכבי (ויש פה כאלו) יודע בדיוק על מה אני מדבר , לרכב אין תקלות!!!

ואני לא היחידי עם ה106 שלא סובלת מבעיות מיוחדות...

אני חושב שאם אתם רוצים לשמור על רמת פורום גבוהה, אנא ממכם לענות לעיניין ומניסיון ולא סתם לפי סטיגמות באויר.

נ.ב: גם הבוס שלי עבר שני פיאט קופה (אחת 4 ציל' ואחת 5 ציל') לא היו לא שום בעיות עם הרכב (הם היו דיי חדשות אומנם - הוא היה יד 1 של שניהם).

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

לגביי התשובה של שלומי- אני שמח שזה הצחיק אותך (גם כן תשובות של מנהל...) אבל כל מי שמכיר את רכבי (ויש פה כאלו) יודע בדיוק על מה אני מדבר , לרכב אין תקלות!!!

ואני לא היחידי עם ה106 שלא סובלת מבעיות מיוחדות...

אתה עד כדי כך רגיש לרכב שלך ולא מצליח להבחין בציניות/חוש הומור?

פורסם
2.פיאט למוסך :?:

ובכן תלוי על איזה פיאט קופה "נפלת", לחבר שלי עד לא מזמן היו בבעלותו זוג

פיאט קופה, אחת Turbo 16V, והשניה Turbo 20V, שתיהן במצב תצוגה

ומטופלות במוסך המרכזי, לפני כשבועיים הוא מכר את ה 16V Turbo,

ונשאר עם ה Turbo 20V.

אפשר לדעת איך זה לא הגיע לידיעתנו?! :shock:

הייתה רשימת המתנה לרכב? :wink:

 

ע.ג. , אתה אכן צריך to lighten up בנוגע לפיז'ו.

כל ה"קטילות" היו ברמה הומוריסטית ואל תקח את המשיבים (אביעד עם וולקן

ושלומי עם ה-206/306 האקסיות) קשה מדי. Take it easy :wink:

MCS 2008

פורסם
אפשר לדעת איך זה לא הגיע לידיעתנו?! :shock:

הייתה רשימת המתנה לרכב? :wink:

 

 

אכן היתה רשימת המתנה בת שנים לאותו רכב ספציפי ועמדו בתור לרכוש אותה

ומי שבא ראשון חטף אותה.דר"א הרשימה היתה אצל אודי מ פיאט מרכזי בת"א.

היא יד שניה כחדשה עם כל הטיפולים בחברה,שמורה כאמור במצב תצוגה וגם נוסעת כך.

בלית ברירה הוא נפרד ממנה- לא היו לו כלל מחשבות על מכירתה אך בסוף נאלץ

למוכרה אחרי שנים שהיתה ברשותו.

נידנדו לו ה-מ-ו-ן שימכור אותה....

אך יש לזכור כי היו לו 2 אחת אותה Turbo 16V שנמכרה, ו זאת שנשארה אצלו

20V Turbo, במצב תצוגה + ,אותה אני מאמין שהוא היד האחרונה שלה. גם היא מטופלת בחברה

במוסך המרכזי, וזו הפיאט קופה השמורה ביותר בישראל - בדוק.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
כל מי שמכיר את רכבי (ויש פה כאלו) יודע בדיוק על מה אני מדבר , לרכב אין תקלות!!!

 

שששששש!!!!!

 

מה אתה עושה?? אתה רוצה שהיא תשמע אותך?? :twisted:

 

:lol::wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תעבור לרכב עם הנעה בגלגלים הנכונים , ההבדל ענק.

מיאטה , סידרה 3 וכאלה...

פיאט קופה זה אחלה אופציה למי שביצועים ,עיצוב וביקור במוסכים בראש מעיניו (ואם באת מ106 , אז לסעיף השלישי אתה גם ככה רגיל ) , מי שמחפש את ההיגוי הנכון והשילדה הכיפית צריך לחפש במקום אחר.

אילן, מסכים ומחזק. אין לדעתי, כמו הנעה אחורית.

ברשותי 3 אופל מנטה, 90 כ"ס, 135 כ"ס (סטנדרטיות) ומפלצת משופרת (בשיפוץ כרגע) עם הערכה גסה של 200-220 כ"ס.

ללא ספק, הנעה אחורית היא הנאה אחורית!

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני חושב שכשאתה רוכב לך פיאט כזאת, אתה מקבל קצת יותר מאוטו, אלא מין הרגשה כזאת של משהו מיוחד. ביחוד שלא מייצרים אותה יותר, אז יש כאן איזה אלמנט של יחודיות או משהו כזה, או ניסיון משוגע של האיטלקים ליצר רכב. ככה אני מרגיש לפחות כלפי הרכב הזה.

אולי יש לה מלא בעיות, ואולי לא, אולי היא יותר טובה מאיבו, ואולי היא לא, ואולי אין מקום בפנים למישהו שגובהו יותר ממטר, אני לא יודע, בכל מקרה בעיניי היא תמיד תיהיה מיוחדת.

 

ללא ספק, הנעה אחורית היא הנאה אחורית!

יניב

אפשר לצטט אותך על המשפט היפה הזה? :smile:

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם

כנראה לקחתי את זה קצת קשה, צודקים -SORRY:roll: .

בכל מקרה אני גם נוטה להסכים עם BAGIRA בקשר לייחודיות של הקופה. זה רכב מיוחד מאוד שרק הולך ונעלם..

Not the sound of silence -ABARTH


×
×
  • תוכן חדש...