Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכבוד

חברי הפורום

 

אכן המשפט של bagira, "הנעה אחורית היא הנאה אחורית" מקבל נופף מעניין

ברגע שמשווים למשל RX8 מול EVO8 נכנס למשוואה, פחות או יותר אותו המחיר,

על עיצוב אין מה לומר - ה RX8 בלה מקינה -נקודה. הסל"ד הממכר עד ל 9,000 סל"ד,

כן גם היא (בערך) מרובעת דלתות, עיצוב פנימי יחודי, ממש מכונית ממכרת ומהנה.

ו...הנעה אחורית, ממש מזכירה את ה 325i E30, + בונוס של עיצוב וכל המתלווה לכך

אם תרצו יורשת מודרנית לאותה 325i E30.

על ה EVO 8 :?: קראו את תגובותיי בשירשור, ואם ניתנת הבחירה מי הנבחרת ביניהן

הRX8 ללא ספק היא הבחירה שלי.

 

בקשר ל FIAT Cuope 20V Turbo

אני מקווה(לפי מה שהגיע לאוזניי) ככל הנראה ב 2015, נראה(אולי) יורשת של הקופה.

הקופה בגרסת ה 20V Turbo, היא המכונית החזקה ביותר שנושאת את

הכיתוב FIAT בעכוזה.

 

 

:idea: אני מקווה שאיזשהו ירחון רכב (בארץ)ירים את הכפפה, ויערוך מבחן בין:

 

MITSUBISHI EVO 8 - (הנעה כפולה)

MAZDA RX8 - (הנעה אחורית)

וכבונוס להוסיף את ה... FIAT Coupe 20V Turbo. - (הנעה קדמית)

 

תזכרו מי העלה ת'רעיון.

 

*כן אני רוצה להוכיח משהו....

 

בכבוד רב

אילן פ.

תמונה מאזדה אר איקס 8 אדומה קדימה.jpg

פיאט קופה 4.jpg

אילן פ ייביש - turbo

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זו קצת בעיה להשוות בין שתי מכוניות חדשות לבין מכונית שכבר די הרבה זמן לא נמכרת כחדשה.

בהחלט!

ולכן ההשוואה האמיתית בין תוצרת יפן לתוצרת איטליה יכולה להיות מבחן בין RX8 לבין אלפא GT החדשה.

פורסם
בהחלט!

ולכן ההשוואה האמיתית בין תוצרת יפן לתוצרת איטליה יכולה להיות מבחן בין RX8 לבין אלפא GT החדשה.

אני חושב שהשוואה לבררה האקצנטרית תהיה הוגנת יותר. :twisted:

ALFA-Brera-GTV-v_750.jpg

MCS 2008

פורסם
אני חושב שהשוואה לבררה האקצנטרית תהיה הוגנת יותר. :twisted:
ביום שסמל"ת יביאו בררה לארץ ביבוא סדיר, אני לוקח יום חופש, כסא ים וקופסת סיגריות והולך לאולם התצוגה לבהות בה כמה שעות, ואז חוזר לעבודה לחסוך כסף...

ואני מדבר על יבוא סדיר. סמל"ת ידועים לשמצה ביבוא אקזמפלר בודד למיכאל לוי והשתנה בקשת על שאר האוכלוסיה.

פורסם
ביום שסמל"ת יביאו בררה לארץ ביבוא סדיר, אני לוקח יום חופש, כסא ים וקופסת סיגריות והולך לאולם התצוגה לבהות בה כמה שעות, ואז חוזר לעבודה לחסוך כסף...

ואני מדבר על יבוא סדיר. סמל"ת ידועים לשמצה ביבוא אקזמפלר בודד למיכאל לוי והשתנה בקשת על שאר האוכלוסיה.

 

לכבוד

חברי הפורום /ishpuz

 

1. ishpuz תתכונן לכך היא כבר ב.... :mm_surpri (כוונתי לבררה ,לא ל GT כמובן)

2. ishpuz, אכן השוואה מתבקשת היא בין:

MITSUBISHI EVO 8

MAZDA RX8

ALFA ROMEO GT 3.2V6

 

שלושתן נעים סביב אותו המחיר מי פחות מי הרבה יותר(ה GT, יקרה ב 50,000 ש"ח)

 

הקטע עם ה FIAT Coupe 20V Turbo הוא:

היא חזקה משלושתן, זולה מהן משמעותית, רק שהיא איננה מיוצרת יותר ,וקשה להשגה

(תרתי משמע)...

 

:idea: מה שכן כולן זמינות , רק צריך לדעת "לקחת" :wink:

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

תמונה אלפא גי טי 3.2 בארץ 5.4.05.jpg

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

:idea: מה שכן כולן זמינות , רק צריך לדעת "לקחת" :wink:

 

בכבוד רב

אילן פ.

בפעם האחרונה שבדקתי ה-RX8 לא היתה זמינה מן היבואן, הדבר היחיד שהיה זמין זו התשובה "אולי בעוד חצי שנה...". ידוע לך על שינוי בסטטוס?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בפעם האחרונה שבדקתי ה-RX8 לא היתה זמינה מן היבואן, הדבר היחיד שהיה זמין זו התשובה "אולי בעוד חצי שנה...". ידוע לך על שינוי בסטטוס?

 

 

לכבוד

falou

חברי הפורום

 

מי דיבר על על היבואן :?:

ישנן כבר על הכביש, ואני חוזר ואומר, מה שכן כולן זמינות וצריך לדעת "לקחת".

 

בעיניין רכישת RX8 חדשה:

האמן לי ידידי, כתוב צ'ק, מר גיל אגמון יביא לך אותה ,כלומר את ה RX8 בעצמו :wink:

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
לכבוד

falou

חברי הפורום

 

מי דיבר על על היבואן :?:

ישנן כבר על הכביש, ואני חוזר ואומר, מה שכן כולן זמינות וצריך לדעת "לקחת".

 

בעיניין רכישת RX8 חדשה:

האמן לי ידידי, כתוב צ'ק, מר גיל אגמון יביא לך אותה ,כלומר את ה RX8 בעצמו :wink:

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן, אחי, מנוע רוטרי ביבוא אישי?!

המממ... קצת מפחיד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אילן, אחי, מנוע רוטרי ביבוא אישי?!

המממ... קצת מפחיד.

 

לכבוד

falou

חברי הפורום

 

 

למה מפחיד :?: יש אחריות לא :?:

וחוץ מזה דווקא דלק -מוטורס ידועה בשירות טוב יחסית.

ובכלל כידוע ישנה RX8 שנעה על כבישי ישראל, אפשר לברר - טיפולים וכו',

הכל תלוי באישור בעל הרכב כמובן.

 

ירחון CAR, ערך מבחן ארוך טווח ל RX8, וזו לא הראתה אי אילו בעיות יוצאות דופן.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

...חוץ מאכילת שמן מטורפת. בבריטניה זו מגיפה, הRX8 למיניהן צורכות המון שמן.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

עד כמה שאני יודע, כאשר מאזדה השיקו לראשונה את המנוע הרוטורי שלהם, כולם הטילו ספק בתפקוד שלו. לכן הם הכניסו אותו למרוץ ה"לא-מאנס" המפורסם והראו לכולם שאין למנוע הזה בעיה לעבוד תחת לחץ קשה, ותנאים שלא כל מכונית רגילה חווה, וכל זה ב24 שעות רצופות של עבודה.

 

אם אכן מה שאמרתי נכון, שוב למיטב ידיעתי, לא הייתי מטיל ספק בתפקודו של המנוע הרוטורי הזה.

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם
לכבוד

falou

חברי הפורום

 

 

וחוץ מזה דווקא דלק -מוטורס ידועה בשירות טוב יחסית.

אני חוזר, התשובה היחידה שאני קבלתי מדלק מוטורס היא, "עוד אין תתקשר עוד חצי שנה."

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אן ספק שכל מ שאוהב באמת נהיגה, יש לו ידע ומעריך היתנהגות ויודע לחוש מכונית יבחר ללא ספר בלא אחרת מאשר אוו 8

 

כל השאר משוחדים

 

תיזכרו שברוב הארצות שבהם משווקת האוו היא יותר חזקה, הגירסה שנימקרת בארץ היא החלשה ביותר.. פיאט קופה היא החזקה ביותר!

 

מיבחינת רמת אתם משווים לא נכון!

פורסם
אכן השוואה מתבקשת היא בין:

MITSUBISHI EVO 8

MAZDA RX8

ALFA ROMEO GT 3.2V6

 

שלושתן נעים סביב אותו המחיר מי פחות מי הרבה יותר(ה GT, יקרה ב 50,000 ש"ח)

 

הקטע עם ה FIAT Coupe 20V Turbo הוא:

היא חזקה משלושתן, זולה מהן משמעותית, רק שהיא איננה מיוצרת יותר ,וקשה להשגה

(תרתי משמע)...

לא ידעתי ששימוש בקראק הוא חוקי בכרמיאל :roll:.

 

איזה איבו 8 הביאו לארץ? את הגרסה הצמחונית? ואיזה RX8?

אילן.

תכניס לך טוב טוב לראש.

איבו 8 תדרוס את הפיאט (וגם את המאזדה, וגם עוד המון מכוניות שעולות פי ארבע) בכל תנאי שטח, בישורות, סיבובים, בלימות, יבש, רטוב... אין בכלל השוואה.

לא מכיר את האלפא.

 

בוקר טוב.

האיבו לדורותיה נבנתה כמכונית מירוץ בבסיסה וגם נוסעת ככה.

אני מזמין אותך לצאת מהסרט (כי להזמין לצאת לסרט אני מזמין רק את החברה שלי :-P) של "בייבי פרארי", לא בייבי פרארי ולא בטיח... עוד אוטו שהמנוע מחובר בו לגלגלים הלא נכונים.

חמוד? כן.

איום על האיבו? סבתא שלי מרביצה כרגע סאלטות באוויר מרוב צחוק.

 

בכבוד רב,

 

מ. וטי.


×
×
  • תוכן חדש...