Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פייביש, אתה לא ממש קורא את מה כותבים לך אלא מצטט משפטים לא קשורים מתוך הטקסט.

פספסת את עניין "האויב" ואת עניין התמורה למחיר לחלוטין.

לא זכיתי לנהוג בגרסת ה-20V של הקופה, אלא ב-16V (שנת 96') בלבד.

אהבתי אותה מאוד (הייתי אמור לרכוש אותה אך היה תור לפניי...),

אך כאמור היכולת הכוללת של השלדה אינה מגיעה לרמתה של היפנית.

אחת כזו יכולה לשמש כרכב משפחתי שימושי ליומיום בעוד הקופה/GTA אינן מסוגלות לזה.

אני חושב שאתה ממש ממעיט בערך ביצועיה של המיצובישי, בגלל חוסר קל באובייקטיביות.

 

אני מסכים עם falou. השימושיות של הקופה נמוכה, למרות המושב האחורי הנדיב למדי.

ה-EVO קשיחה פחות מהפיאט ונוחה ממנה. מוזר אך זו הייתה תחושתי.

מושבי ה-Sparco של המיצובישי אינם קיצוניים מדי וניתנים לשימוש נינוח גם בנסיעות מנהלתיות.

 

דניאל

 

 

לכבוד

דניאל (drugstore)

 

חברי הפורום

 

 

1.בקשר ל "אתה לא ממש קורא...."

אומר כי באם קראת בעיון את דברי ,ואחר קריאת תגובתך

ניתן להבין כי אנו מסכימים בעיניין שימושיות ה EVO8, ע"פ האיטלקיות.

 

2.תמורה למחיר

שוב הכל יחסי, ותלוי בסדר הצבת פרמטרים, ותפיסת עולם.

אין ספק כי ה EVO 8, נהנית מהקונספציה (של האינטגרלה האגדית)

בה הלקוח נהנה מכל העולמות (כמעט), כן היא שימושית, ובכך

מתבטא המרכב המשפחתי מרובע הדלתות.ואכן מי שמחפש מכונית ביצועיסטית,

המלווה בכל אותה תרבות, והילה שמלווה את זוג ה EVO 8 & STI,בשילוב שימושיות

ה EVO 8 היא תשובה הולמת, ישלשל לכיס היבואן וירכוש לו אחת - אני יודע כי יהנה מכל נסיעה בה (אפילו למכולת), אני נהנתי מאוד.

 

כוח ? נו בסדר יש לה, אך לדעתי היא לא חזקה כפי שנכתב פעם ב "הגה"

ואני מצטט- "משגרת אותך אל העתיד".

ההילה אשר נבנתה(בצדק) סביב אותן רפליקות ראלי,שלא לדבר על כל

תררם התרבות סביבן ,הביא אותן לקדמת הבמה, והן נחשבות לאמת מידה.

ישנם שנירתעאים רק מלראות את כל "נוצות" הקרב בדמות ספויילרים וכו'

 

שילדה?

 

אכן ה EVO8, היא מלאכת מחשבת ואין ספק בכך, אתה לא מתאר לעצמך איזה צרחות של גיל

העלתי בנהיגה בה בעת סיבובים וכו', אך שוב התאכזבתי כי אין לה כוח (יחסית) בהאצה בקו הישר, היא ממש לא בועטת כמצופה ממנה וחבל.

 

חוסר קל באובייקטיביות?

ובכן זה לא סוד שאני חובב איטלקיות, אך יש להעמיד דברים על דיוקם

ואני חסיד של הכביש "מדבר" ועל הכביש אני מדבר על כוח בקו ישר כן, אין לה

את העוצמה של הקופה 20V Turbo, ושל ה GTA, וזאת עובדה.

 

ותסכים איתי שהן יפות ממנה.

 

ואכן שוב כפי שכתבתי לא פעם בפיתולים אותה EVO8 היא המלכה.

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה על התגובה.

האיטלקיות אכן יפות ממנה, אין ספק.

לפני שנהגתי על המיצובישי, יצא לי לעמוד לידה כעשר דקות.

התרשמתי במבט ראשון; ריירתי על חישוקי Enkei והקליפרים של ברמבו, נשפתי דרך הכונס

על מכסה המנוע, גיחכתי על יציאת הדוד האחורי (אה-לה-רמוס) שאלמלא כיתוב המיצובישי

הייתי חושב שהוא מוצר Aftermarket זול והלכתי להתבונן בנופים של העיר ההררית בה הייתי.

זו לחלוטין לא יצירת אמנות שאפשר להתבונן בה שעות.

 

אגב, אלו מושבים של Recaro, השכיל עומר גR לתקן אותי.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

גם אני אוהב את המכוניות של שנות ה80,כבר לא עושים אותן כמו פעם.

 

אני לא מבין על מה הויכוח עדיין,למי יש יותר כוח? פיאט קופה ואיוו אינן מכוניות דומות בשום מובן וגם לא מתיימרות להיות כאלו,מי שקונה איוו 8 לא ממש חיפש מה שהפיאט קופה מציעה,ומי שקונה פיאט קופה לא ממש מחפש מה שהאיוו מציעה.

פורסם

לאילן:

פיאט קופה 5 ציל' זהו ה"חלום" הבא שלי.

בעבר הרחוק נסעתי על כזאת וגם על ה 4 ציל' ,

אין ספק שהקופה היא מכונית מרשימה מאוד, יפה ואופה...

לאחר אותה נסיעה על האיוו הבנתי בדיוק למה הנעה קידמית בין הטובות ביותר (קופה 5 ציל') לא יכולה להיכנס לאותה משוואה עם האיוו כפולת ההנעה...

אותה חוויה בכביש המפותל (במיוחד בעלייה ,שם ההנעה הקידמית לא מצליחה להוריד את הכוח...) הייתה חוויה אחרת לחלוטין מכל הנעה קדמית משוכללת וחזקה שחויתי עד היום.

הEVO 8 גרמה לי לחוש חוויה מוטורית אחרת לחלוטין ומהנה הרבה יותר מהקופה...

אני לא חושב שכאשר אנו נוהגים להנאתנו (נהיגה אגרסיבית) אנחנו באמת מנסים לקבוע זמנים יותר טובים אלא יותר נהנים מתחושת הנהיגה וביצועיי הרכב ,משמע, אולי עם הקופה 5 ציל' תגיע יותר מהר לסיבוב בעוד שניה או שנים ואפילו ארבע אבל לא תקבל את אותה חוויה והנאה כמו באיוו בנהיגה עצמה.

השימושיות של הכוח בקופה לא כל כך מתבטא פה מכיון שהקופה חזקה יותר במהירויות הגבוהות , דבר הפחות שמיש לרובנו במדינת הקודש , אני מעדיף את האיוו מבחינת הפאן אך לא מבחינת צריכת הדלק האסטרונומית ולא מבחינת הLOOK ...

לגביי הנוחות: האיוו הייתה דיי נוחה (תודה למושביי הRECARO הנהדרים) אבל הקופה מרגישה הרבה יותר יוקרתית ומיוחדת . (חוץ מהקונסולה המרכזית המיושנת ).

בגדול, הפיאט קופה היא מכונית נהדרת (אני בעצמי חושב על אחת בעתיד) אבל היא לא השוואה נכונה לEVO שטובה ממנה בכמה רמות לדעתי!

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
ד"א מהם התנאים שמיצובישי מאפשרים נהיגת מבחן על איבו 8 בכלל ??
תשובה??

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

שלום ,

 

אנסה להוריד את המתח בסיפור ...וכך היה...

לפני זמה מה נשאלתי למה איני מתחרה בצורה מקצועית במירוצי מכוניות?

טוב, לאלו שאינם מבינים , בשנת 1992 הקמתי צוות מרוצים מקצועי עם לנציה אינטגראלה HF טורבו שהיעוד שלה היה אז- ברור ומאז כמעט ולא עסקתי בתחום, אבל נחזור לעניניינו ובהמשך נחזור לנקודת הזו?...

הפיאט קופה טורבו בגרסה הסטנדרטית החזקה ביותר 20v אינה עדיפה בשום תחום על המיצובישי EVO8 וגם לא בקו ישר.

איני רוצה להכביד בפרטים אבל בכל התחומים החשובים הבסיסיים כגון מומנט (נתונים מעוגלים כלפי מטה) במיצובישי 37 קג"מ לעומת 31 קג"מ בפיאט ולאלו שירצו להזכיר ששיא המומנט מתקבל

בפיאט קופה כבר ב2800 סל"ד - נכון, אבל גם בסל"ד הזה יש למיצובישי יותר מונמנט (לא 37 קג"מ).

יחס משקל\הספק :

מיצובישי - 1:5.58

פיאט - 1:5.95

כ"ס:

מיצובישי :265 כ"ס(271)

פיאט :215 כ"ס(220)

הנעה :

מיצובישי : 4*4

פיאט : קדמית

 

וכדי לא לעסוק רק בפרטים "מתמטיים" הנה אני מגיע לפתיחה ...נהג לא "מתאבד", לא "חוכמולוג"

לא "יהיר" עם טיפת ידע והבנה,יבין וידע שכדי לנצל את מקסימום היכולת של רכב נתון בקו ישר, עליו לעמוד בתנאי אחד:

החלפת מהלך, בשיא ההספק\מומנט(במיצובישי 7000 סל"ד) ,במהירות האפשרית "מוטורית אישית" ובמגבלות מכניקת הרכב(לא לפני ולא אחרי).

אין לי ספק שבקו ישר נהג מיומן יכול להתמודד מול כל נהג מירוצים מקצועי אם ידע לנצל את הידע החשוב שהזכרתי מעלה -מתוך נסיון, אני אומר זאת.

אבל גם נהג כזה(יענו כמוני):wink: שישכיל לישם את הידע בצורה הכי טובה לא יוכל להתחרות עם נהג מירוצים מקצועי בבמסלול "טכני" (לא קו ישר) ללא הכשרה מתאימה ואימון קבוע.

ושוב חזרה לפיאט קופה ולאבו - כאמור בכל התחומים הספק\מומנט, התנהגות דינמית וניהוג , הפיאט נחותה עובדתית מהאבו 8 .

מה שאני יכול לציין שכאשר מדובר על תחושה וחלק מכם הזכירו זאת, הרשמים הם תואמים את התחושה ללא ספק אבל לא את העובדות.

עיצוב

מדובר על שני רכבים שונים , פיאט קופה מול סדאן מיצובישי EVO8 .

לכן נשייך את הבחירה לטעם וריח וכן יש להיתווכח!

טכנולוגיה

עדיפות שוב למיצובישי וצר לי שלא יוכל להרחיב מחוסר "זמן".

 

מריוס,

עורך האתר למכוניות ספורט בישראל

פורסם
ומה לגבי הזמנת נסיעת מבחן כמו כל אזרח אחר במדינה?

זאתי הכוונה שלי .....

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
לאילן:

פיאט קופה 5 ציל' זהו ה"חלום" הבא שלי.

תרשה לי לאכזב אותך, אבל מבחינת התנהגות כביש נטו (לא כולל אחיזה אבסולוטית) והיגוי הקופה נחותה מ- 106/306 ספורטיביות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
תרשה לי לאכזב אותך, אבל מבחינת התנהגות כביש נטו (לא כולל אחיזה אבסולוטית) והיגוי הקופה נחותה מ- 106/306 ספורטיביות.

ידוע לי .

אני מוכן להתאכזב מההיגוי אבל לקבל רכב ספורט אמיתי עם ביצועים מאוד גבוהים .

לצערי אני לא מוצא שום רכב שיתנהג כמו ה106\306\ZX16V...

בשבילי התקדמות רצינית זה פיאט קופה!

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
זאתי הכוונה שלי .....

לא קשה להשיג נסיעת מבחן ב- EVO .

כאשר היא הגיעה לארץ, כל שהיה צריך לעשות זה לצלצל לסוכנות, לתאם תאריך ושעה.

פורסם
ידוע לי .

אני מוכן להתאכזב מההיגוי אבל לקבל רכב ספורט אמיתי עם ביצועים מאוד גבוהים .

לצערי אני לא מוצא שום רכב שיתנהג כמו ה106\306\ZX16V...

בשבילי התקדמות רצינית זה פיאט קופה!

תעבור לרכב עם הנעה בגלגלים הנכונים , ההבדל ענק.

 

מיאטה , סידרה 3 וכאלה...

 

פיאט קופה זה אחלה אופציה למי שביצועים ,עיצוב וביקור במוסכים בראש מעיניו (ואם באת מ106 , אז לסעיף השלישי אתה גם ככה רגיל ) , מי שמחפש את ההיגוי הנכון והשילדה הכיפית צריך לחפש במקום אחר.

פורסם
לכבוד

יניב

1.הא עכשיו הכל מסתדר ה 127Sport1050 הכסופה שייכת לאח ואחות - חייל וחיילת.

2.בהחלט עצה טובה לשמור את המנוע הקיים -לשיפוץ עתידי.

3.גרסת ה 1050 היא 70 כ"ס, גרסת ה1,300 סמ"ק ,היא 75 כ"ס, נסה ב "חלף" אולי יש

להם במיקרה (לך תדע) מנוע 1050 של ה 127Sport 1050.

4.שוב אתן "הצעה שאי אפשר לסרב לה" אני מוכן לרכוש את ה127Sport1050 שלהם.

בכבוד רב

אילן פ.

אילן,

3. את הגרסאות המקוריות של הספורט אני מכיר. שאלתי הייתה אם המנוע באותו הספק באונו הוא 1000 או 1300? לדעתי 1300 ואנחנו לא מעוניינים לשנות את הנפח.

מה ההספק של מנוע 1050 סטנדרטי? נדמה לי 55 כ"ס, לא?

מקסימום נמצא מנוע 1050 סטנדרטי ונשתיל אותו עד שיהיה כסף לשיפוץ מנוע. המצב הנוכחי של המנוע הוא כזה שנראה לי ש 55 כ"ס יהיו שיפור בהספק!!!

המנוע הנוכחי במצב נוראי, אוכל מים ושמן באותו קצב של הדלק, 1:9 :-) .

 

4.כרגע הם לא מעוניינים למכור, תודה על ההצעה.

כבר אמרתי בעבר שאותי לא מעניין הרכב הזה אבל אני מוצא את עצמי מדי יום נשבה יותר ויותר בקסמיו.

 

כך שאולי אני אאכזב את כולכם בסוף ואקנה אותו.:-)

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
תעבור לרכב עם הנעה בגלגלים הנכונים , ההבדל ענק.

 

מיאטה , סידרה 3 וכאלה...

 

פיאט קופה זה אחלה אופציה למי שביצועים ,עיצוב וביקור במוסכים בראש מעיניו (ואם באת מ106 , אז לסעיף השלישי אתה גם ככה רגיל ) , מי שמחפש את ההיגוי הנכון והשילדה הכיפית צריך לחפש במקום אחר.

היי, היי, היי

היתה לנו קופה 5 שנים והיא דווקא היתה ללא תקלות מיוחדות.

גם ההיגוי והשלדה טובים מאוד, רק לא ברמה של ספורטיביות של פיז'ו. רק לשם השוואה, פיאט קופה עדיפה, לדעתי, מבחינת התנהגות וניהוג על אלפא 156, לדוגמא. היא בהחלט מכונית ספורט טובה מאוד, רק שמבחינת ניהוג והתנהגות פיז'ו 106/306 זו ליגה בפני עצמה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...