Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכנף הקטנה באמת מכוערת זה מראה את האיבו כמו מכונית משפחתומטית.. ומה קשור שהכנף הגבוהה היא ערסית היא בכלל לא ערסית היא מתאימה לאיבו בדיוק כמו הכנף של פרודרייב על האימפרזה.

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה שכן שתיהן (ה EVO + STI) מכוערות , ה EVO 8 קצת פחות :wink:

עגלות כבר אמרתי -נכון :?:

:mm_wink::mm_tongue

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

שמתם לב למסקנה בסוף?

 

שמכונית ספורטיבית סטנדרטית, כזו שכויילה במפעל ע"י מהנדסים ונהגים מקצוענים נותנת יותר הנאה, (וכמובן יותר נוחות) מאשר אותו דגם לאחר שהושקעו בו המון כסף בשיפורים משיפורים שונים...

ואיך בנץ עשה כזה קילומטרז' מטורף רק בסופי שבוע??

פורסם

לרוני- המכוניות לא מצולמות בתת היגוי אלא בתנועה (זאת הייתה מטרת הצילום לפי דיבריי הצלם "לא רוצה החלקות או פרובוקציות ,:? אני רוצה את הרכב בתנועה...").

לגביי הסיכום - יואב קווה מעדיף את האיוו הסטנדרטית אבל שים לב מה הסטנדרטים של האיוו לעומת מה שנבחן שם... אפילו שהסובארו יותר רעה , הרבה יותר רעה , מאוד מאוד רעה:twisted: . היה קטע הנסיעה שבנץ האיץ מאחוריי ועקף אותי באחד השלבים , במראה אני ראיתי אותו מתקרב אלי בקפיצות בכל הילוך תוך כדיי צריחה שנשמעת כמו בכי של ילדה מהמנוע , מתקרב אליי כמו טיל ששוגר מאיזה מסוק קרב...

הרכב היחידי שהיה רוב הזמן בתת היגוי היסטרי זה הליאון עם הכוח המתפרץ כבר ב2000 סל"ד... לליאון היה קשה מאוד בקטע הטכני המדובר.

יש כמה פאקים קטנים בצילומים , כמו למשל:

צילמו את החישוקים שלי ושל רובי- אבל למה את החישוק האחורי ולא הקידמי עם הברקסים המשופרים??? (יותר גדולים... )

צילמו מושבים של STI ולא באקטים אדומים ... (באקט הרבה יותר HARDCORE מריקליינר...)

יש לי תמונות יותר טובות בבית מאותו יום , אבל סה"כ לדעתי הכתבה טובה , לא הכי קולעת , אבל זו דעתו האישית של יואב קווה שאני מעריך אותו במקצועיות שלו...!

קצת קשה לקבוע את יתרון השיפורים כאשר אין לידך אותו רכב סטנדרטי...

t7.JPG

t9.JPG

t55.JPG

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
הכונס של האימפרזה הלבנה הפוך או שזה רק נראה לי?

זה בכוונה...

 

כאשר מתקינים אינטרקלר חזיתי מוגדל אז הופכים את הכונס כדי שלא יכנס אוויר לתא המנוע ויקלקל את "סרקולציית" האוויר...

פורסם

כן, אני קניתי... ;)

איזו כתבה מדהימה....

איך שקניתי התיישבתי לקרוא.. אילו תאורים , זה ממש נותן לך לדמיין את הסיטואציה בראש...

פורסם

כמה ציטוטים :

 

"חברי כת המשופרות הופכים כלי רכב סטנדרטיים למפלצות חורכות אספלט. הם נוהגים מהר מאוד,אבל תמיד עוצרים בעצור.זה,כמובן,לא עוזר להם. הסטיגמות ממשיכות לרדוף והשוטרים להציק. פגישה עם שלושה משפרים בלי שמות, בלי לוחיות זיהוי."

 

"לא כולם צעירים מתלהבים, שהופכים את הסיויק של אבא לכאילו מכונית מירוץ. לא כולם "אנשי קו ישר" רודפי תאוצה-במעורבים בתחרויות והתערבויות.."

 

"יש סקס מוטורי אחר ;נהגים עם הבנה,ידע טכני ותרבות מוטורית. אניני הגה"

 

"190 קמ"ש בכביש בית ג'וברין-מהירות טיפוסית בכביש טיפוסי.."

 

אימפרזה -400 כ"ס !0-100 פחות מ4 שניות, 100-200 ב9 שניות , מהירות סופית 295קמ"ש.

 

"לחיצה ראשונה אמיתית על הדוושה הימנית, העסק מתחיל להמריא. העברה מהירה לשני, צניחה בלתי נמנעת בלחץ הגדישה והמכונית פולטת יבבה מטורפת."

 

"המכונית רצה קדימה. העיניים לא מספיקות לעקוב בו בזמן אחריי המחט המזדקרת בשעון המהירות ואחרי הכביש שנשטף מתחת לגלגלים. אני בוחר בכביש ועוזב את המחט."

 

"הסובארו הזאת חזקה באופן יוצא מן הכלל"..

 

"האימפרזה פונה בחדות ונשארת שטוחה. שום זוית גלגול ,שום גניחה ,אף לא טיפת זיעה"...

 

"בכביש המסויים הזה כבר אירחתי עשרות מכוניות; החל בברלינגו WRX פרודרייב והונדה S2000 וכלה בפורש בוקסטר ו 911 . אף אחת לא טיפסה את בעלייה התלולה בקצב רצחני כמו האימפרזה הלבנה".

 

"מגבלות האחיזה שלה רחוקות,רחוקות מידיי. הפידבק שנותן ההגה מצומצם מידיי. זויות גלגול הן מושג שלא קיים. והתוצאה היא שבכביש ציבורי מתקשה הנהג להעריך במדויק מתי תפקע האחיזה, מתי תתפרק המעטפת והמכונית תתחיל לחפש כיוונים חדשים בחיים."

סיאט ליאון קופרה: 240 כ"ס (משוער) 0-100 6.5 שניות (+\-) ...

 

"מתנהגת יפה בירידה":

 

"המוצא של בית פולסווגן ניכר. המכונית הזאת לא חדשה-מודל 2003- אבל לא מצייצת ציוץ אחד מיותר. התא בנוי היטב מחומרים טובים אם כי לא יוקרתיים כמו האחיות מבית אאודי..."

 

"אני והצהובה מתייצבים על קו הזינוק לקטע המיוחד של בית שמש. אני מנתק את בקרת המשיכה , מכבה את הרדיו, פותח שמינית חלון ומתחיל לעוף. אבל כבר בפניה הראשונה ברור שזה לא זה . הנעה קידמית, עלייה תלולה, אספלט חלקלק והצמיגים משוועים לאחיזה. אי אפשר לנצל את הכוח ולצבור מהירות. או שהמכונית דוהרת-מתאבדת אל מעקה המתכת או שהגומי שורף את עצמו על האספלט. אפקט הטורבו , שמוסיף עוצמה חזקה ובלתי לינארית , מחריף את הסיטואציה."

 

"בירידה זה עדיף. המכונית משתפת פעולה ומתנהגת. וזה לא טריוויאלי . מדובר הריי בליאון שמבוססת על שלדת גולף דור 4 - אחת השלדות הפחות ספורטיביות בכדור הארץ."

 

"רובי, בעל הליאון , לכאורה הכניס ראש בריא למיטה חולה, אבל עם הרבה סבלנות ,ידע וכסף הוא הצליח להפוך את השלדה הרכרוכית והעילגת של גולף למשהו משובח."

 

"ההוכחות מתקבלות בכביש הנכון- קצת פחות מפותל והרבה יותר שטוח. המנוע נפלא- צליל, תגובה ועוצמה שניבנית מסל"ד נמוך ועד גבוה במיוחד . המשיכה חזקה ורצופה (בעלי המכונית טוען שבהאצות ביניים הוא עמד בכבוד מול איוו 8 וS2000). בפניות השלדה ממעטת להתעוות. ליאון מגלה סימני חיים ומגיבה בעירנות למשחקי דוושה והעברות משקל."

 

106 ראלי : 108 כ"ס (משוער) 0-100 8.5 שניות ...

 

"יותר רצינית , פחות צרפתית."

 

"הקדמה: 106 ראלי (1.6 ליטר) היא אהבה ישנה פרטית ישנה שלי. פגשתי אותה בפעם הראשונה בצרפת 1997"..

 

"את הפיתולים המעטים "נאלצנו" לחרוש הלוך ושוב פעמים רבות. 106 ראלי היפנטה אותי. החלקות ,שעשועים ,כשכושי זנב ושמחה אחת גדולה."

 

"התישבתי בספארקו האדום של עומר,חגרתי את הרתמות הבטתי מסביב. הפלסטיקים נראים מיושנים ועלובים.המכונית נראית זולה. אז מה. תנו לי את הגה הזהב ולא אבקש עוד כלום."

 

"בעלייה התלולה שבהריי ירושליים ,אחרי האימפרזה והליאון , נראה בפיג'ו 106 הזמן עומד מלכת"...

 

"מגיע הסיבוב הראשון,כאמור פניית S . המכונית עושה את זה בדוושה לחוצה הייטב. היא פונה, היא אוחזת, היא מצייתת. הכל טוב ויפה ,אבל משהו חסר. משהו הלך לאיבוד"

 

"106 ראלי הציגה במקור נוסחה מאוזנת והרמונית- הגה נפלא, נוחות נסיעה, אחיזה וכוח מנוע שמספיק בדיוק.עומר- ורבים כמותו, כולל בעלי פג'ו 306 GTI וXSI משופרות- עשו תרגיל דומה: צמיגים בחתך נמוך יותר, מתלים מוקשחים ומקוצרים. המכונית עכשיו אוחזת אולי יותר טוב באספלט. אפשר להשיג אתה זמנים מהירים יותר מנקודה א' ל ב' . וזה עושה שכל, אבל לא מדבר אל הלב. כי הרגישות הטלפתית כבר לא קיימת. כי המכונית נעשתה קצת עצית, קצת מבוגרת,קצת רצינית, קצת פחות צרפתית."

 

"ועדיין,עדיין יש ל106 יותר הגה מהאימפרזה והליאון גם יחד. ועדיין, כשעל פני הכביש מתרומם גל קטן,אפשר להרגיש את זה דרך קצות האצבעות. מבחינת כייף ביחס למחיר אין למכונית הזאת תחרות- לא מצד פולו 16V ,קליאו RSI, פונטו GT, איביזה קופרה ורבות אחרות..."

 

מיציבושי איוו 8:

"הקינוח המתוק שלי הוא מיציבושי אוו 8. הסמוראית האדומה כבר הייתה אצלנו והספיקה לקרוע לגזרים אימפרזה WRX."

 

"זינוק, ראשון, שני ,פניית S . המכונית זורמת פנימה. יש קצת יותר זוית גלגול לעומת האימפרזה. אני לוחץ על הדוושה הימנית. שוני האלקטרוניקה מתארגנים בזריזות ןאיוו 8 לא מייצרת תת היגוי. להיפך , המכונית הופכת את עורה להנעה אחורית ומייצרת החלקת כוח בריאה. ואז מתיישרת וממשיכה בהתקפה"

 

"היא מחליקה, היא משתוללת, אבל בשליטה ובהרמוניה. המיצובישי הזאת היא יהלום."

 

"המסקנה בסופו של יום עלולה לעורר עצב קל. מכונית סדרתית, כזאת שכל בעל ממון יכול לשים עליה את היד, נותנת יותר הנאה וסיפוק ממכוניות ייחודיות, שהושקעה בהן הרבה מחשבה, אהבה ונשמה.ואפשר להסתכל על זה גם אחרת. איוו 8 היא מכונית משופרת בפני עצמה- לאנסר סתמית שעברה תחת ידיהם של מקצוענים ברמה עולמית, סדנת ראלי ארט. "...

Not the sound of silence -ABARTH


×
×
  • תוכן חדש...