Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לכבוד

חברי הפורום

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן, זו אותה מיצוB בדיוק (לפי מספר הרישוי).

כיום היא עומדת על 33 אלף ק"מ ואני חייב להודות שהיא מרגישה חדשה לחלוטין.

 

אמנם העיצוב הפנימי והאבזור פשוט עלובים בהשוואה לתג המחיר הגבוה, אך הכל

נשכח ברגע שהגמדים הקטנים מתחילים לעבוד אי שם במערכת ההנעה.

"מדהימה" יהיה תיאור הולם למיצוב הזו וליכולת הכל כך גבוהה שלה.

 

פיאט קופה 20V? אלפא 147 GTA? מהירות ממנה? בקו ישר.

קח את שלושתן לכביש מתפתל כדבעי, שכולנו יודעים היכן למצוא ושתי האיטלקיות המדהימות

למראה ולמשמע אוזניים יתקעו את אפן הכבד עמוק בתוך הפניה הרבה לפני שהיפנית הטכנוקרטית

על גמדיה הקטנים תתחיל להתרגש.

אני לא חושב שיש הנעה קדמית שתגיע ליכולתה הכה-גבוהה של האלקטרוניקה היפנית הזו בכבישים מהזן הנכון.

קו ישר? מצטער, לא מעניין.

אני חסיד של מכוניות מהיבשת הישנה, אך לעיתים צריך להיות מספיק אובייקטיבי כדי להעריך

גם את ה"אוייב" כשמגיע לו. ומגיע בהחלט. :wink:

 

דניאל.

MCS 2008

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא חושב שיש הנעה קדמית שתגיע ליכולתה הכה-גבוהה של האלקטרוניקה היפנית הזו בכבישים

דניאל.

לא בדיוק קשור לת'רד אבל בכ"ז:

נהג lancia delta s4 ששכחתי את שמו אמר פעם (כשאאודי הצטרפו עם הנעה כפולה והתחלו לנצח את ה-s4 האחוריות של הלנצ'יה,ועוד עם נהגת שגם את שמה שכחתי) על מכוניות הנעה כפולה ואני מצטט:"אפילו קוף יכול לנהוג במכוניות האלה"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...............................ואז גם לנצ'יה עברה לכפולה ועוד איזה כפולה :shock:

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
לא בדיוק קשור לת'רד אבל בכ"ז:

נהג lancia delta s4 ששכחתי את שמו אמר פעם (כשאאודי הצטרפו עם הנעה כפולה והתחלו לנצח את ה-s4 האחוריות של הלנצ'יה,ועוד עם נהגת שגם את שמה שכחתי) על מכוניות הנעה כפולה ואני מצטט:"אפילו קוף יכול לנהוג במכוניות האלה"...............................ואז גם לנצ'יה עברה לכפולה ועוד איזה כפולה :shock:

אבל הדלתא S4 הייתה בעלת הנעה כפולה בעצמה. :shock:

אולי אתה מדבר על הלנצ'יה 037? זו הייתה מכונית הראלי 2X4 האחרונה של לנצ'יה.

לכבוד

חברי הפורום

 

בכבוד רב

אילן פ.

פורסם
אבל הדלתא S4 הייתה בעלת הנעה כפולה בעצמה. :shock:

אולי אתה מדבר על הלנצ'יה 037? זו הייתה מכונית הראלי 2X4 האחרונה של לנצ'יה.

טעות שלי , התכוונתי לללנצ'יה 037 מונטה קרלו ,בתקופה שאאודי ופ'זו הכניסו את הכפולות שלהן

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
לכבוד

חברי הפורום

בכבוד רב

אילן פ.

ד"א מהם התנאים שמיצובישי מאפשרים נהיגת מבחן על איבו 8 בכלל ??

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
אילן שלום,

אם כבר העלת את נושא ה 127 ספורט.

אני מנסה לעזור לידידה בעלת 127 (1050) ספורט. מדובר כרגע על החלפת מנוע ורציתי לדעת האם יש איזה אונו (או כל פיאט אחרת) עם מנוע זהה?

אם אני לא טועה, ה 70S היא מנוע 1300,לא?

תודה מראש,יניב

 

לכבוד

יניב- drugstore/hans/caveman/ bagira

חברי פורום.

 

יניב/bagira

 

1.למה מלכתחילה להחליף מנוע - ואם זו 127 ספורט 1050 במצב כמה שיותר קרוב למקור, אני קונה אם היא מעוניינת למכור.(צור קשר בה"פ) - רגע הבנתי שגם ל מכר שלך חייל יש אחת- תקן אותי אם אני טועה- אם זו לא אותה אחת, אז ישנן שתי 127Sport 1050 ....

 

2.גרסת ה 70S, זו גרסת מנוע 1,400 סמ"ק 94 ' -90'. לעומת זאת ה אונו 70SL(שנים 89'-83')

זו גרסת 1,300 סמ"ק- ולאלה שתוהים מנוע זה של ה70SL בגרסת 1,300 ,לא הבסיס

למנוע ה Uno Turbo ie, על ה Uno Turbo ie , ראו קישור מצורף:

http://www.classiccar.co.il/articles/article.asp?A_lD=284

 

3.למה להרוס :?: למה לקחת מכונית מקורית ו"לקמבן" אותה :?:

 

 

caveman

 

אכן יש ב 127 ספורט 1050 משהו מיוחד בהחלט, עזוב תאוצות וכו', התחושות שהיא מעבירה

במהירויות קטנות יחסית, נחשבות למשהו מיוחד , אפילו במשחק הסל"ד הדרוש, פשוט כיף

רק מי שינהג בה או גדל עליה יבין זאת.

 

hans

 

הא לך קישור למבחן דרכים בין:

אינוצ'נטי דה תומאסו מול פיאט 127Sport1050 מול אוטוביאנקי A112 אבארט מול פיג'ו 104zs

 

פתח קישור ,לך לתמונה השמינית,(ספור מלמעלה למטה), והקש על article 01-06

 

http://www.innocenti-turbo-detomaso.com/index-press.html

 

בכלל האבארט היתה מכונית זריזה ומהנה - אך...אני לא יכול להמשיך כולי רועד...

 

 

drugstore

 

אני לא מתייחס לEVO8, כאל "אוייב", ואכן בצד ה"טכני" בכבישים פתלטלים, לא נכנס כרגע ליכולת הנהג, ה EVO8, תצא כשידה על העליונה, אך עד שתגיע לאותם פניות פתלטלות ה GTA & FIAT Coupe 2.0 20V Turbo, כבר לא יהיו שם ,הם כבר מזמן סיימו את הפניות, ורק עכשיו הגיעה הEV0 8, לאותן פניות אותן עזבו מזמן זוג האיטלקיות, ולא נכנס לסביבת נהג/עיצוב/ועוד'...אולי אותו נהג EVO8, יזכה לראותם מתרחקים קדימה אל השקיעה...

 

בוא נכנס קצת למציאות, הזכרת מחיר, תסכים איתי כי מחיר הגובל ב 300,000 ש"ח, הינו

מחיר מכובד ביחס ל EVO 8, ואתה לא מידי יום תוקף פניות, ולדעתי ממש לא נעים לשבת ב EVO 8, אני מקווה כי ישבת פעם באלפא 147GTA ו/או ב FIAT Coupe 2.0 20v Turbo

שלא לדבר על לנהוג בהן. אכן ה EVO 8 היא מכונית ל"מכורים בלבד" ולשימחתינו יש כאלה

(ואת חלקם אני מכיר אישית), ספרטניות לא כ"כ מדברת אליי, אולי התבגרתי יתר על המידה :wink: , אני מרגיש יותר נוח לשבת ב 330i, ע"פ EVO 8. EVO 8 בתור רכב שני כן, לא הייתי רוכש ליום יום- ו STI :?: לא חושב שהייתי הולך לכיוון מכונית "צעקנית" שכזו. זו דעתי בכל אופן.

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

caveman

 

אכן יש ב 127 ספורט 1050 משהו מיוחד בהחלט, עזוב תאוצות וכו', התחושות שהיא מעבירה

במהירויות קטנות יחסית, נחשבות למשהו מיוחד , אפילו במשחק הסל"ד הדרוש, פשוט כיף

רק מי שינהג בה או גדל עליה יבין זאת.

זה בדיוק מה שהרגשתי. הרבה אמרו לי שאני סתם "תופס יותר מידי מאוטו קטן ומצ'וקמק", אבל זה ממש לא ככה. היא אולי לא מתוחכמת ומתקדמת טכנולוגית, צפופה בפנים לאיש כמוני, לא מפוארת, וכל מה שאתה באמת מקבל זה אוטו תכלס בלי כל מיני שטויות, אבל היא עדיין ממזרה כזאת, יודעת לתת תחושה של רכב מיוחד ביותר. כאילו היא רוצה שינהגו בה בזריזות כזאת או אחרת, ולא כ"רק עוד רכב קטן וקומפקטי".

בהחלט רכב מיוחד :)

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם
לכבוד

יניב/bagira

1.למה מלכתחילה להחליף מנוע - ואם זו 127 ספורט 1050 במצב כמה שיותר קרוב למקור, אני קונה אם היא מעוניינת למכור.(צור קשר בה"פ) - רגע הבנתי שגם ל מכר שלך חייל יש אחת- תקן אותי אם אני טועה- אם זו לא אותה אחת, אז ישנן שתי 127Sport 1050 ....

.

אילן,

יש רק מכונית אחת. בפעם הראשונה שראיתי אותה היה בה חייל שאמר לי שהיא שלו. אח"כ למדתי שזאת המכונית של אחותו, גם היא חיילת.

היא רצתה אוטו לצבא ואבא קנה לה את הפיאט הזאת. מקורית ושמורה, צבע כסף.

הדבר היחידי שלא מקורי באוטו הוא גיר 5 הילוכים שעשה אחד מהבעלים הקודמים.

היא לא מוכנה עדיין למכור. המנוע עם בלאי מאוד גבוה ומאחר והתקציב לוחץ, היא לא מעוניינת לשפץ מנוע אלא להחליף.

אז לשאלה. איזה מנוע היא בעצם צריכה?

אני אמרתי לה שאם לא נמצא מנוע 1050 75 כ"ס אז למען המקוריות נשים מנוע 1050 סתנדרטי ואת המנוע הנוכחי נשמור לשיפוץ עתידי. יש בכלל מנועי 1050 75 כ"ס עדכניים?

תודה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בוא נכנס קצת למציאות, הזכרת מחיר, תסכים איתי כי מחיר הגובל ב 300,000 ש"ח, הינו

מחיר מכובד ביחס ל EVO 8, ואתה לא מידי יום תוקף פניות, ולדעתי ממש לא נעים לשבת ב EVO 8, אני מקווה כי ישבת פעם באלפא 147GTA ו/או ב FIAT Coupe 2.0 20v Turbo

שלא לדבר על לנהוג בהן. אכן ה EVO 8 היא מכונית ל"מכורים בלבד" ולשימחתינו יש כאלה

(ואת חלקם אני מכיר אישית), ספרטניות לא כ"כ מדברת אליי,

אילן - קצת תמוה בעיני שאתה ממשיך להזכיר את הפיאט קופה בהקשר של נוחות ושימושיות. אם נתעלם מהשיטחיות של עיצוב תא הנוסעים באופן אטרקטיבי, הפיאט קופה מעולם לא היתה מכונית שנעים להסתובב איתה ביומיום והיא רחוקה שנות אור מהבחינה הזו מ-330, לדוגמא. זה מתחיל מנוקשות רבה של המתלים, דרך גיר סרבן, קלאץ' קשה וראות לקויה ממושב הנהג ונגמר בעובדה שצריך לשבת באוטו חמש דקות בסוף כל נסיעה כדי לתת לטורבו להתקרר...

בניגוד למה שאולי עלול לרמוז העיצוב המצוייץ, הפיאט קופה מעולם לא היתה מכונית GT לזלילת כבישים מהירים בנוחות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לכבוד

 

גדעון(caveman)/ יניב (bagira) / ו...falou

 

חברי הפורום.

 

 

 

גדעון

 

1.שוב- 127Sport1050, בהחלט רכב מיוחד התחושות שהיא מעבירה, זה כאילו אתה נוסע

בהרבה יותר מהר ממה שזה באמת פשוט פאטה מורגנה ממכרת.

 

2.הבנתי מכך שבבעלותך 127Sport1050, אפשר תמונה בבקשה?.

 

 

 

יניב

 

1.הא עכשיו הכל מסתדר ה 127Sport1050 הכסופה שייכת לאח ואחות - חייל וחיילת.

2.בהחלט עצה טובה לשמור את המנוע הקיים -לשיפוץ עתידי.

3.גרסת ה 1050 היא 70 כ"ס, גרסת ה1,300 סמ"ק ,היא 75 כ"ס, נסה ב "חלף" אולי יש

להם במיקרה (לך תדע) מנוע 1050 של ה 127Sport 1050.

4.שוב אתן "הצעה שאי אפשר לסרב לה" אני מוכן לרכוש את ה127Sport1050 שלהם.

 

 

 

falou

 

1. falou- נהגת ב EVO 8?

2. כל אחד ותחושותיו הוא- ה EVO 8 נוקשה יותר מהפיאט, והפנים של הפיאט

עם עיצוב תא נוסעים יוקרתי בשילוב מושבי עור וכו', נעים לשהות בה והיא נוחה

עד כמה שאפשר לומר נוחה על מכונית ספורטיבית ביחס ל EVO 8.

אכן השימושיות נוטה לכיוון הEVO8, המבוססת על משפחתית מרובעת דלתות.

ממש לא מפריע לשבת באוטו "חמש דקות" שה טורבו "יתקרר".

3. בקשר לזלילת כבישים מהירים בנוחות, לדעתי היא לא "תשבור אתגבו של בעליה כמו ה EVO, ובטוח שהיא תגמע מרחקים מהר יותר , ובנוחות יתרה לעומת ה EVO 8.

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
falou

 

1. falou- נהגת ב EVO 8?

2. כל אחד ותחושותיו הוא- ה EVO 8 נוקשה יותר מהפיאט, והפנים של הפיאט

עם עיצוב תא נוסעים יוקרתי בשילוב מושבי עור וכו', נעים לשהות בה והיא נוחה

עד כמה שאפשר לומר נוחה על מכונית ספורטיבית ביחס ל EVO 8.

אכן השימושיות נוטה לכיוון הEVO8, המבוססת על משפחתית מרובעת דלתות.

ממש לא מפריע לשבת באוטו "חמש דקות" שה טורבו "יתקרר".

3. בקשר לזלילת כבישים מהירים בנוחות, לדעתי היא לא "תשבור אתגבו של בעליה כמו ה EVO, ובטוח שהיא תגמע מרחקים מהר יותר , ובנוחות יתרה לעומת ה EVO 8.

.

לכבוד אילן, עמיתי ורעי לפורום.

 

1. לא.

2. הפנים של הפיאט נעים למראה אך למגע הוא בסטנדרט של יפנית ממוצעת של היום. לא נורא אבל גם לא ממש יוקרתי ולא די במושבים מעור על מנת להפוך מכונית לשימושית או לנעימה לשימוש יומיומי.

 

האם חיית מספר שנים עם פיאט קופה?

 

אני כן ואני יכול להגיד לך שהיא מכונית מאוד מעייפת לנסיעה יומיומית. לא שאני מתלונן, לי זה לא היה ממש משנה, אבל אם תשווה אותה ל-330 מדובר על הבדל של יום ולילה ובסולם הנוחות הפיאט הרבה יותר קרובה לספורטיבית יפנית מלקופה לשל BMW (אלא אם אתה מתייחס לפס פלסטיק באמצע לוח המכוונים כאביזר נוחות). שוב, השילוב של ראות לקויה, מנוע שחייב טורים, קלאץ' כבד וגיר סרבן הופכים כל נהיגה בקופה למטלה, מטלה נעימה למי שאוהב את זה ולא נעימה למי שרוצה לשייט.

לגבי נסיעות למרחקים ארוכים, אני לא יודע עד כמה ה-Evo שוברת עצמות, אבל הפיאט שוברת גם שוברת והדרך לאילת לא תעשה בה בנינוחות שאפילו קרובה למה ש-330 יכולה להציע.

 

יותר מזה, אחרי שעברתי מהקופה לקליאו ספורט אני יכול לאמר לך שלמרות אופייה התזזיתי של הקליאו וקוצר בסיס גלגליה היא פחות רגישה מהפיאט במידה רבה לשיבושי כביש.

 

אז בהחלט יכול להיות שה-Evo היא עוד יותר קיצונית מהפיאט אבל זה לא אומר שהפיאט נוחה ו/או שימושית לפי כל קנה מידה רלוונטי. הפיאט איננה מכונית GT ואת זה אני דווקא מחשיב לטובתה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
גדעון

 

1.שוב- 127Sport1050, בהחלט רכב מיוחד התחושות שהיא מעבירה, זה כאילו אתה נוסע

בהרבה יותר מהר ממה שזה באמת פשוט פאטה מורגנה ממכרת.

 

2.הבנתי מכך שבבעלותך 127Sport1050, אפשר תמונה בבקשה?

1. שוב מסכים בהחלט :)

 

2. אני הבעלים הגאה של פונטו 2001 שאני מאוד אוהב. ה127 היא של דודי. צהובה חמודה מאוד, לא הכי מטופחת אבל עדיין כיפית. יש לי חבר שלומד עימי במכללה ולו הייתה גם אחת, יצא לי לנסוע בה כמה פעמים. שיוצא לי לבקר את דודי, אנחנו יוצאים לפעמים לסיבוב בפיאט ואז גם אני נוהג קצת.

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם

אני חושב שכדאי להתמקד בתרד המגוחך הזה בפיאט 127 "ספורט" 1050 סמ"ק מכיוון שלעניות דעתי זה נשמע הדבר הרציני (אבל לא מעניין) היחידי בתרד הזה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
אני לא מתייחס לEVO8, כאל "אוייב", ואכן בצד ה"טכני" בכבישים פתלטלים, לא נכנס כרגע ליכולת הנהג, ה EVO8, תצא כשידה על העליונה, אך עד שתגיע לאותם פניות פתלטלות ה GTA & FIAT Coupe 2.0 20V Turbo, כבר לא יהיו שם ,הם כבר מזמן סיימו את הפניות, ורק עכשיו הגיעה הEV0 8, לאותן פניות אותן עזבו מזמן זוג האיטלקיות, ולא נכנס לסביבת נהג/עיצוב/ועוד'...אולי אותו נהג EVO8, יזכה לראותם מתרחקים קדימה אל השקיעה...

 

בוא נכנס קצת למציאות, הזכרת מחיר, תסכים איתי כי מחיר הגובל ב 300,000 ש"ח, הינו

מחיר מכובד ביחס ל EVO 8, ואתה לא מידי יום תוקף פניות, ולדעתי ממש לא נעים לשבת ב EVO 8, אני מקווה כי ישבת פעם באלפא 147GTA ו/או ב FIAT Coupe 2.0 20v Turbo

שלא לדבר על לנהוג בהן. אכן ה EVO 8 היא מכונית ל"מכורים בלבד" ולשימחתינו יש כאלה

(ואת חלקם אני מכיר אישית), ספרטניות לא כ"כ מדברת אליי, אולי התבגרתי יתר על המידה :wink: , אני מרגיש יותר נוח לשבת ב 330i, ע"פ EVO 8. EVO 8 בתור רכב שני כן, לא הייתי רוכש ליום יום- ו STI :?: לא חושב שהייתי הולך לכיוון מכונית "צעקנית" שכזו. זו דעתי בכל אופן.

פייביש, אתה לא ממש קורא את מה כותבים לך אלא מצטט משפטים לא קשורים מתוך הטקסט.

פספסת את עניין "האויב" ואת עניין התמורה למחיר לחלוטין.

לא זכיתי לנהוג בגרסת ה-20V של הקופה, אלא ב-16V (שנת 96') בלבד.

אהבתי אותה מאוד (הייתי אמור לרכוש אותה אך היה תור לפניי...),

אך כאמור היכולת הכוללת של השלדה אינה מגיעה לרמתה של היפנית.

אחת כזו יכולה לשמש כרכב משפחתי שימושי ליומיום בעוד הקופה/GTA אינן מסוגלות לזה.

אני חושב שאתה ממש ממעיט בערך ביצועיה של המיצובישי, בגלל חוסר קל באובייקטיביות.

 

אני מסכים עם falou. השימושיות של הקופה נמוכה, למרות המושב האחורי הנדיב למדי.

ה-EVO קשיחה פחות מהפיאט ונוחה ממנה. מוזר אך זו הייתה תחושתי.

מושבי ה-Sparco של המיצובישי אינם קיצוניים מדי וניתנים לשימוש נינוח גם בנסיעות מנהלתיות.

 

דניאל

MCS 2008


×
×
  • תוכן חדש...