Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת לסיאט לאון קופרה גרסאת קופר (למי שמעוניין לדעת מה הרכב מציע)


joker2k
שימו לב! השרשור הזה בן 1653 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אנסה לתת סיקור תמציתי וענייני לגבי ההתרשמות שלי מהסיאט שרכשתי זה עתה.

 

ובכן לצורך העניין מי שלא מכיר אותי , אני חבר וותיק בפורום הזה לא פעיל בשנים האחרונות בגלל חוסר זמן בעיקר , אבל קופץ לפה מידי פעם :) .

להוסיף כי אני חובב רכבי ספורט במשך שנים רבות ועברתי לא מעט רכבים כגון : רנו קליאו ספורט , גולף גיטיאי דור 6 , אאודי rsq3 ועכשיו הסיאט קופרה.

 

ההתלבטות הייתה בין הסיאט לגולף גיטיאי שכבר אני מכיר מזמן ומאוד מאוד נהנתי איתה במשך חמש שנים רצופות עם אפס תקלות.

 

רק מה הפעם גם המחיר שיחק תפקיד (פער של 30 אלף שח - על הגולף אין כמעט הנחה , על הסיאט ההנחה מאוד מאוד יפה וגם סוף שנה) .

 

על הגולף וויתרתי למרות העדפה שלי לאיכותי חומרים של הגולף שעדיין עדיפה על הסיאט בגלל בעיקר מתלים אדאפטים שהם כרוכים בעוד תוספת של 10 אלף לגולף , בנוסף הכוח של הסיאט משמעותית גבוהה , והמערכת סטריאו היא פשוט תענוג אחד שלם (מקבלים 9 רמקולים וסאב וופר שעושים את העבודה בצורה מושלמת ) .

 

הרכב פשוט חוויה ! ואני אומר את זה לאחר ניסיון של לא מעט רכבים , יותר נהנה מהסיאט מאשר באאודי החזקה יותר והמהירה יותר - אין לי דרך להצביע למה זה ככה , אולי זה שאני קרוב יותר לרצפה , אולי זה העובדה שלא צריך הרבה כסף בשביל להנות מרכב ספורט איכותי ומהנה , אולי זה כי נתנו כאן חבילה פשוט מושלמת לחובב נהיגת ספורט שרוצה להנות מכל העולמות ושימושיות למשפחה.

 

אז נכון שהרכב מאופיין לילדים בשנות העשרים , לי אישית (אני בן 37) בהתחלה זה הציק , אבל לאחר מכן החלטתי ללכת עד הסוף וגם בצבע הקצנתי. אם כבר אז כבר לחזור חזרה לגיל 20 עד הסוף.

 

מבחינת איכות חומרים הרכב בנוי טוב , יש מקום לשיפור ברמת הכפתורים פלסטיק שמרגישים קצת זולים וחלולים (קשה להמחיש) ,וגם בדלתות יכלו להוסיף משקל קצת על מנת לתת תחושה של יוקרה, סהכ מרכב שהעלות שלו היא ברף הנמוך של ה 200 אלף התמורה כאן מכובדת ביותר.

 

כל הבקרות שרק נרצה יש ברכב למעט אחת שכרוכה בתשלום ולדעתי תיהיה סטנדרט בדגם החדש שזו בקרת סטיה מנתיב מה שמביא להתקנה של מוביל איי ברכב.

אבל למעשה חוץ מזה יש הכל מהכל . שמירת מרחק אדפטית בבקרת שיוט ועוד רבות נוספות.

 

הדבר שהכי חשוב היה לי ברכב בגלל השילוב של המשפחה בנסיעות שלי ולא רק היה האפשרות לשינוי קשיחות הרכב ומצבי הנהיגה , אני יכול להנות מהרעש ומצב קופרה במנוע ועם זאת להשאיר את המתלים רכים ברמת נסיעה עירונית מה שאין בגולף לצורך העניין ו הגרסא שהיום היא עם מתלים עוד יותר קשיחים מבעבר וזה ממש שובר את הגב בנסיעות עירוניות (אפשר לשדרג אבל זה עוד כסף !)

 

הרעש... ובכן משנת 2019 למי שלא ידע תקנות רעש נכנסו לתוקף וכל הרכבים שעולים לכביש ובמיוחד רכבי ספורט מושתקים ברמת האגוזים . בקופרה זה גם מורגש , אבל עדיין יש רעש מהנה מאוד ובכלל הבק פיירים שהוסיפו לרכב הם משהו שתמיד כיף לשמוע ולהרגיש. בנוסף יש גימיק נחמד שעובד לא רע בכלל ! כאשר נוסעים במצב ספורט קופרה החליטו (ולא רק ברכב הזה) להוסיף רעש מלאכותי דרך הרמקולים - בהתחלה אמרתי שזה הורס - אבל אחרי כמה זמן מבינים שזה רק מוסיף לכיף ולמעשה נותן איזה חיפוי קל על ההקשה בתקנות הרעש - אפשר להנות מרעש מדומה תתפלאו כאשר זה מסונכרן היטב אז זה גם עובד טוב מאוד.

 

יציבות הרכב היא פשוט לא מהעולם הזה , למרות שהוא הנעה קדמית ולמעשה אני חייב לציין שמעל ל 300 כס אין יותר מה להוסיף כוח לרכב הזה שהרי הוא פשוט לא מנוצל בכלל , הרכב יכול לפרפר גם ב 60 בלחיצה חזקה כיום אז לשפר אותו לסטייג 1 ולהעלות אותו ל 400 כז זה דבר כל כך מיותר וחסר טעם שאני ממש לא ממליץ לרוץ ולבצע את התהליך ברכב הזה.

הרכב בפניות אוחז חזק מאוד בכביש והבקרות והדיפרנציאל עובדים יופי יופי , קשה מאוד להוציא חריקה מהרכב ואם מגיעים לשלב הזה כוחות הג’י שמופעלים על הגוף הם מאוד חזקים.

 

המערכת מולטימדיה מלאה בכל טוב למרות המסך הקטן יחסית , אכזבה גדולה יש לי ממצלמת הרוורס שנראה ששככו שאנחנו בשנת 2019 ולא 2014 . כי האיכות היא נוראית ! לא מובן לי למה לא יכלו להשקיע במצלמה רצת יותר איכותית .

המערכת סטריאו היא פשוט טענוג למי שרוצה רעש והרבה ! ,פה החליטו בסיאט להתקין מערכת של beats , האיכות היא סבירה אני חייב לציין אבל שמעתי טובות ממנה בהרבה ,אבל שוב הכל יחסי לתמורה מול כסף. אי אפשר להשוות למערכת של bower & wilkins שיש הוולוו לדוגמא , אבל היא עושה את העבודה נמרצות והכי חשוב שהשאירו את הגלגל רזרבי ושמו את הסאב בתוך בית הגלגל.

 

סהכ אני מרוצה מאוד וממליץ בחום למרות שכרגע אין רכבים במלאי והדגם הבא שאם תרכשו יהיה ככל הנראה הגרסא החדשה או היד שניה שתרכוש :).

 

אני כולי תקווה שהרכב לא יאכזב ברמת האמינות אבל את זה ימים יגידו , ולאור מה שקראתי ברשת אין יותר מידי בעיות עם הרכב לשמחתי.

 

אז שבת שלום לכולם ומקווה שעזרתי למי שמתלבט ברכישת ,רכב ספורט בסכום סביר שהתמורה עליו ככל הנראה היא הכי טובה שיש כיום בשוק לרכב חדש .

הדבר היחיד שעוד מעניין אותי ולא בדקתי היה המגאן ספורט שהגיע לארץ אבל מישהו אחר יצטרך לתת חוות דעת על הרכב הזה.

IMG-20191118-WA0027.jpg

IMG-20191113-WA0044.jpg

עריכה אחרונה על ידי joker2k
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המובילאיי, חלק מהרכבים האלה הגיעו עם בקרת סטייה מנתיב אקטיבית מקורית ולא הותקן בהם מובילאיי. לא מדובר בהזמנה מיוחדת או משהו בסגנון, היו כאלה עם וכאלה בלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המובילאיי, חלק מהרכבים האלה הגיעו עם בקרת סטייה מנתיב אקטיבית מקורית ולא הותקן בהם מובילאיי. לא מדובר בהזמנה מיוחדת או משהו בסגנון, היו כאלה עם וכאלה בלי.

 

צודק בתוספת של בערך 7000 שח למיטב זכרוני - הציעו לי את האופציה הזו אבל הבעיה הייתה שהייתה רק אחרונה בצבע אדום עם האופציה הזו.

ייתכן והייתי הולך על זה לו בשביל להוריד את הקופסא המעצבנת מהשמשה הקדמית.

לא יכולתי לערוך המקור אבל תודה על ההערה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה! איזה צבע בחרת?

 

ראה תמונות מצורפות - כחול

 

אגב חייב לציין שהצבע הזה הוא לא רגיל כל כך , בשעת דמדומים או באיזורים מוצלים הצבע הופך לסגלגל , קטע שמאוד אהבתי.

עריכה אחרונה על ידי joker2k
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אוהב את הרעיון של רעש מלאעותי שבוקע מהרמקולים של הרכב, יש איזשהי דרך לבטל את זה? בין אם באופן רשמי או פחות רשמי. גם ה 308GTI עושה את זה ומבחינתי עדיף כבר רעש פושר ואותנטי מהמנוע עצמו מאשר רעש מזוייף אבל זה אני.

 

חוץ מזה היא נראית מעולה והתמורה לכסף באמת טובה במיוחד. תתחדש!

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@joker2k תתחדש, ככל שתכיר יותר את הרכב תבין עד כמה הוא באמת כייפי. לגבי אמינות, אצלי 3 שנים וחוץ ממשאבת המים (שאצלך כבר אמורה להיות בגרסה יותר טובה כמו זו שהתקינו לי בהחלפה) לא תיקנתי/החלפתי כלום ללא בעיות בכלל. יתכן ותרגיש בשלב מסוים שעוד כמה סוסים יהפכו את החוויה לעוד יותר טובה וקיצונית, גם עם השיפורים הרכב מאוד אמין.

 

 

 

אני לא אוהב את הרעיון של רעש מלאעותי שבוקע מהרמקולים של הרכב, יש איזשהי דרך לבטל את זה? בין אם באופן רשמי או פחות רשמי. גם ה 308GTI עושה את זה ומבחינתי עדיף כבר רעש פושר ואותנטי מהמנוע עצמו מאשר רעש מזוייף אבל זה אני.

 

חוץ מזה היא נראית מעולה והתמורה לכסף באמת טובה במיוחד. תתחדש!

 

 

אפשרי לכבות את הרמקול הזה ע"י OBD2.

Finger's gonna kill me.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

 

רכב VFM אחד הטובים בארץ...

 

סטייג' 1 לא מביא אותה ל-400 כ"ס, יותר לאיזור ה-330.

תהנה ממנה כפי שהיא כרגע אבל בתור מי שהחזיק קופרה 280 במשך קרוב ל-4 שנים - שנתיים בלי תוכנה ושנתיים עם תוכנה של ג'יאכ למנוע ולגיר, זה לא רק עניין הכוח - זה משנה את הרכב לגמרי.

 

בכל מקרה, צבע יפה, סע בדרכים טובות

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אוהב את הרעיון של רעש מלאעותי שבוקע מהרמקולים של הרכב, יש איזשהי דרך לבטל את זה? בין אם באופן רשמי או פחות רשמי. גם ה 308GTI עושה את זה ומבחינתי עדיף כבר רעש פושר ואותנטי מהמנוע עצמו מאשר רעש מזוייף אבל זה אני.

 

חוץ מזה היא נראית מעולה והתמורה לכסף באמת טובה במיוחד. תתחדש!

כן,

למיטב ידיעתי אפשר לבטל באמצעות קידוד,

עם תוכנה VCDS וכבל ל- OBD של ROSS-TECH בלבד.

או שתשלם כמה שקלים יש 2 חברה מהמרכז שעושים קידודים, אחד דימה גולטסמן השני ניר פרי.

עומר :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קופרה אטקה עולה על הכביש. המחיר: רבע מיליון שקלים

 

https://www.ynet.co.il/wheels/article/B1fdoSGTB

 

למי שחייב לשבת גבוה יותר :roll:

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1653 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...