Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש אצלנו משהו מאוד מוזר. דוד שמש כמעט בן שנה . יש ימים שאני פותח ברז מים חמים בשעה 17:00 ויש מים רותחים. פותח שוב נגיד בסביבות 23:00 ומים קרח ואז נאלץ להדליק דוד חשמלי.

יש ימים שיש מים רותחים גם בשעה 2:00 בבוקר. כמובן שאני מדבר על ימי שמש קופחת.

איך פותרים את הסוגיה הזאת ? זה נראה כאילו משהו רנדומלי מחליט מתי יהיה מים ומתי לא :)

החברה של הדודים הייתה , לא יודע מה הוחלף אם בכלל, אבל זה פתר את זה לכמה ימים ושוב זה חזר.

תודה לכולם.

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אתה גר בבניין משותף בו יש קולט אחד גדול לכל הבניין? מדובר בדוד עם מחליף חום?

 

* לא איש מקצוע בתחום *

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

בניין משותף . הייתה התעסקות בקולטים נדמה לי מצד החברה שמטפלת. לא יודע להגיד לך אם יש קולט משותף.

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

איפה אתה גר? אני יכול לקשר אותך לבעל מקצועי אמין שהמשפחה והחברים עובדים איתו באופן קבוע.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
איפה אתה גר? אני יכול לקשר אותך לבעל מקצועי אמין שהמשפחה והחברים עובדים איתו באופן קבוע.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

תודה אבל הדוד עדיין באחריות.

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

בהנחה ומדובר במה שמכונה מערכת סולרית (קולטים משותפים), נשמע שיש בעיה בתרמוסטט הדיפרנציאלי שמפעיל את משאבת הסחרור, כך שלפעמים מים קרים זורמים דרך המערכת ומקררים את המים בדוודים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אכן, נשמע שיש תקלה במערכת המשותפת של הבניין, הדוד כנראה תקין לחלוטין.

תשאל שכנים אם התופעה מתרחשת גם אצלם, תתמקד בשכנים באותה "עמודה" שלך בבניין.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

יש לך רב מודד שיש לו צמד תרמי למדידת טמפרטורה? כי אם התשובה חיובית נסה להצמיד את החישן לצנרת המגיעה מהקולטים (המזינה מים והמחזירה אותם למעלה) ותוכל בקלות לראות אם המים החוזרים חמים יותר מהקרים במצבים מסוימים. זה ימחיש בוודאות שיש סחרור של מים קרים ששואבים חום מהדוד שלך וכנראה לא רק משלך. כך איש הדוודים יהיה בטוח מה יש לתקן.

 

יוסי

פורסם

גרתי במספר דירות עם דוד שמש משותף. זה תמיד ככה. בשיעה 17:00 יש מים חמים, בשעה 23:00 כולם סיימו להתקלח ולקלח את הילדים וכבר אין.

לפי מה שאתה מספר הכל נשמע תקין, תקדים את המקלחת לשעות שעדיין יש מים חמים.

אם הייתי לך בעיה טכנית כלשהי, גם בימים של שמש חזקה הייתה את אותה הבעיה.

פורסם
גרתי במספר דירות עם דוד שמש משותף. זה תמיד ככה. בשיעה 17:00 יש מים חמים, בשעה 23:00 כולם סיימו להתקלח ולקלח את הילדים וכבר אין.

לפי מה שאתה מספר הכל נשמע תקין, תקדים את המקלחת לשעות שעדיין יש מים חמים.

אם הייתי לך בעיה טכנית כלשהי, גם בימים של שמש חזקה הייתה את אותה הבעיה.

מה זא דוד שמש משותף? יש לי דוד שמש שנמצא בתוך המסתור כביסה.

 

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

השאלה היא האם הגולט פרטי ומחובר רק לדוד שלך, או שהקולטים משותפים ומחממים את הדוד שלך באמצעות מחליפי חום בתוכו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בוס גדול,

באופן גס, המערכות של חימום המים בבניינים הגבוהים/משותפים מחולקות לשתי קבוצות:

האחת היא זו אשר בה הדוד הוא שלך ושלך בלבד, כלומר כל המערכת, מהקולט שעל הגג, דרך הצנרת ועד הדוד הם שלך ובשליטתך. שיטה מיושנת יותר אך לדעתי עדיפה.

הקבוצה השנייה היא אשר בה יש קולטים משותפים על הגג, ובכל דירה - כאמור במיסתור הכביסה - יש דוד עם אספקת מים קבועה אליו (לא "מחובר" אל המערכת שעל הגג, לקולטים). המערכת הכללית שעל הגג מחממת מים במעגל אחר - לא זה של הדוד שלך - ומסחררת אותם בצינורות שמגיעים לכל דוד. הצינור שהוא כאמור חם (מכיל את המים המחוממים) מחמם את המים שבדוד בתהליך של החלפת חום. מערכת זו משוכללת יותר ומכילה חיישנים ומשאבות.

אני מקווה שהסברתי טוב ובאופן מובן...

פורסם
בוס גדול,

באופן גס, המערכות של חימום המים בבניינים הגבוהים/משותפים מחולקות לשתי קבוצות:

האחת היא זו אשר בה הדוד הוא שלך ושלך בלבד, כלומר כל המערכת, מהקולט שעל הגג, דרך הצנרת ועד הדוד הם שלך ובשליטתך. שיטה מיושנת יותר אך לדעתי עדיפה.

הקבוצה השנייה היא אשר בה יש קולטים משותפים על הגג, ובכל דירה - כאמור במיסתור הכביסה - יש דוד עם אספקת מים קבועה אליו (לא "מחובר" אל המערכת שעל הגג, לקולטים). המערכת הכללית שעל הגג מחממת מים במעגל אחר - לא זה של הדוד שלך - ומסחררת אותם בצינורות שמגיעים לכל דוד. הצינור שהוא כאמור חם (מכיל את המים המחוממים) מחמם את המים שבדוד בתהליך של החלפת חום. מערכת זו משוכללת יותר ומכילה חיישנים ומשאבות.

אני מקווה שהסברתי טוב ובאופן מובן...

בדקתי . אכן יש אצלנו קולטים משותפים.

האם יכול להיות שאין לי מים חמים בשעות הלילה כי דיירים אחרים השתמשו במים החמים שהמערכת חיממה?

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

לא, כי המים החמים שנמצאים אצלך בדוד מגיעים ממערכת המים הדירתית שלך, מי שיכול להשתמש בהם זה הברזים אצלך בדירה.

מה שכן יכול לקרות זה שיש תקלה במערכת הסולרית שמזרימה מים קרים במערכת הסגורה של מחליפי החום, וזה מקרר את המים שאצלך בתוך הדוד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לא, כי המים החמים שנמצאים אצלך בדוד מגיעים ממערכת המים הדירתית שלך, מי שיכול להשתמש בהם זה הברזים אצלך בדירה.

מה שכן יכול לקרות זה שיש תקלה במערכת הסולרית שמזרימה מים קרים במערכת הסגורה של מחליפי החום, וזה מקרר את המים שאצלך בתוך הדוד.

והגיוני שזה קורה פעם כן פעם לא ?

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

×
×
  • תוכן חדש...