Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שהצלחתי להבין יותר לעומק מההודעה של איציק בשבוע שעבר בנושא ההחלטה על הזזת המים בתוך המערכת הסולרית שייכת לבקר דיפרנציאלי, ככה שיכול להראות לך כאילו יום אחד המערכת נכנסה לפעולה וגנבה את החום מהמים בדוד שלך, ויום אחר זהה לחלוטין המערכת לא נכנסה לפעולה והמים בדוד שלך נשארו חמים, אבל בפועל היה איזשהו הבדל שגרם לבקר הדיפרנציאלי להדליק את המשאבה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
והגיוני שזה קורה פעם כן פעם לא ?

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

 

אתה יכול לבצע את הבדיקה הבאה (הפסקה השנייה, זו שמתחת לאיור):

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?655670-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%AA&p=5719139&viewfull=1#post5719139

פורסם

מעבר לבדיקה בסיסית שהמערכת עובדת כנדרש (שיש חיישנים, משאבה ובקר שאכן מחוברים ועובדים) - חייבים לוודא ניקוז של אויר מהמערכת בכמה נקודות.

 

בבניין הקודם שלי התקנתי ברז גינה רגיל במקום שסתומי האויר (שנתקעים בגלל אבנית וליכלוך כל יומיים ורבע).

התקנתי ברז כזה בכל יציאה של "קבוצת קולטים" (מחוברים במקביל) ובמקרה של טיפול במערכת הייתי משחרר אויר ממקום נוסף (צינור ההחזר של הדיירים).

 

במצב רגיל שהמערכת עובדת, היא נמצאת בלחץ קבוע (של מערכת המים) והמשאבה מסחררת מים.

לעיתים נוצרים "כיסי אויר" במקומות קריטיים ואז אין תזוזה של מים אצל הדייר (או שהתזוזה ממש חלשה).

 

כאשר משחררים צינור או פותחים ברז, מאלצים את המים לזרום כמו בכל ברז רגיל, באמצעות לחץ המים שמתקבל בצינור הזנה לבניין.

 

כמו כן לא מזיק מידי פעם לעשות את זה לא רק בגלל כיסי אויר אלא בשביל לרוקן חלק מהליכלוך שמצטבר במערכת - החוצה (אצלנו הייתי משחרר צינור חוזר של הדיירים והיו יוצאים מים חומים כהים כמעט שחורים). הייתי משאיר ברז פתוח עד שהמים היו יוצאים נקיים ואז סוגר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...