Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, שלום לכולם מדובר בהונדה סיוויק 2001 אוטומט .

לפי הוראות יצרן השמן שצריך למלא ברכב הוא 5-30w.

הבעלים של הרכב מחזיק בו כ-6 שנים, בזמן הזה הוא מילא בכל טיפול שמן מנוע 10-40w מיצרן מוכר ואיכותי.

האם כדאי ל"חזור" לצמיגות שהיצרן דורש ?

הרכב עבר כ220 אלף קילומטר.

מה הנזק שיכול היה להגרם מהצמיגות השונה ?

הרכב עובד כמו שעון ללא כל תקלות או נזילות לכן ישנה התלבטות, האם להמשיך עם הצמיגות 10-40w או לעבור לצמיגות שהיצרן הגדיר?

 

תודה לכולם!

פורסם

לא נגרם שום נזק משמן 10-40 כל עוד הוא היה של יצרן איכותי והוחלף בזמן. 10-40 זו צמיגיות מותרת לסיוויק.

 

 

אפשר לעבור לשמן סינטטי 5-40 בטיפול הבא שגם זו צמיגות מותרת. התקנים שהיצרן דורש הם תקנים די ישנים, כל שמן שנמכר היום עומד בהם.

 

 

 

מה שהיצרן אומר זה:

 

Always use fuel-efficient that says "API service SG, SH or SJ"

 

צמיגות מותרת:

 

בטמפרטורות של הארץ מותר להשתמש ב:

 

0W-20, 0W-30, 0W-40

 

5W-30, 5W-40

 

10W-30, 10W-40

 

15W-40

 

מעשית, כל מה שמופיע בשתי שורות אמצעיות יעשה את העבודה מצויין.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...