Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על מכוניות ללא טסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

לאחרונה כחלק מחיפוש אוטו, נתקלתי בכמה מודעות של רכבים ללא טסט.

אשמח לשמוע מנסיון האם להתרחק ממכוניות כאלה?

במידה ואני כן מעוניין, איך לוקחים את האוטו להעביר טסט אם אי אפשר לנהוג בו?

 

תודה מראש.

פורסם

ממליץ בכלל לא להתעסק עם מכוניות כאלה.

 

רכב ללא טסט מעל 3 חודשים חסום להעברת בעלות בדואר, בדרך כלל יש גם חוב אגרת רישוי שלא שולם.

 

 

הדרך החוקית לנסוע לטסט - בעל הרכב הולך למשרד הרישוי ומציא אישור נסיעה זמני ל 48 שעות.

 

אתה לוקח ממנו ייפוי כוח, עושה ביטוח (יכול להיות שתקבל סירוב כי בשביל לעשות ביטוח יבקשו רישיון רכב בתוקף) משלם אגרת רישוי (וגם של השנים אחורה אם יש חוב) ונוסע לטסט.

 

משקיע כסף ברכב שבכלל לא שלך כי עוד לא העברת בעלות.

 

 

אלא אם כן תנסה להעביר בעלות לרכב ללא טסט, זה אפשרי רק בהגעה פיזית לסניף משרד הרישוי בתהליך שלא כל העובדים שם מכירים, אתה עלול לקבל תשובה "אי אפשר".

 

ובכל מקרה גם אם אפשר, תידרש לשלם את כל האגרות רישי שלא שולמו קודם.

 

אם לא חלפו 3 חודשים מסיום הטסט האחרון, אפשר להעביר בעלות בדואר בנוהל הרגיל.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...