Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם

מזדה 3 שעברה תאונה קטנה, נסעה עם מכסה מנוע לא נעול טוב, והוא עלה למעלה וניפץ את השימשה,

השמשה הוחלפה, וגם המכסה מנוע, אבל הוא לא יושב טוב.

 

התיעצתי עם שני פחחים, אחד אומר שצריך לעשות כיוון, ואחד אומר שבגלל שהחזית שבורה,(רואים בסרטון) אז חייב להחליף אותה ואין סיכון שיסתדר עד אז.

הרכב די ישן ואני לא רוצה להשקיע עליו יותר מידי.

זה הסרטון:

 

 

השבר של החזית בשניה 00:10

 

 

 

ועוד מישהו אמר לי שאולי בתאונה שני צדדי הרכב נפתחו לצדדים, אז אין לי מה להשקיע...

תודה רבה מראש

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

http://www.up2me.co.il/imgs/66304648.jpeg

עריכה אחרונה על ידי יהונתן שלמה
פורסם

לא הייתי מחליף מכסה מנוע ברכב ישן, אך לא הייתי משאיר את זה במצב הנ"ל

כי מדובר על בטיחות בראש ובראשונה.

 

היה לי מקרה דומה בעבר, כיוון מכסה המנוע במקרה שלי עזר. לא מכיר את המקרה שלך - יחד עם זה איני פחח.

מה שכן הייתי עושה זה הולך לפחח שהחליף לך את מכסה המנוע ודורש הסבר. במקביל פונה לעוד כמה בעלי מקצוע

לקבל ייעוץ. בכל מצב הימנע לנהוג ככה.

 

בהצלחה.

פורסם

בתמונה שהעילית רואים שהכנפיים עקומות בקצה העליון של מכסה המנוע וגם החלק שלהם שיושב על קורה A (הקורות שמצידי השמשה) עקום ולא יושב טוב אז יש מצב שהעצה השלישית שקיבלת באמת נכונה, אני כמובן לא איש מקצוע אבל בגל שמכסה המנוע אמור לשבת מעל החיבורים של הכנפיים הקדמיות יתכן שבגלל שהן עקומות הוא לא יושב טוב.

×
×
  • תוכן חדש...