Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעשה ב F-Type מובטחת ומרוסקת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נשמע שהוא מבסוט מאוד מהרכב ושמח לקבל באותו המחיר רכב שעלות ההשכרה שלו גבוהה בהרבה.

למה לערוך תחקיר בדיעבד על העלויות?

היה הרי יכול להמנע מהמפלץ שקיבל.

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

 

השאלה היא בדיוק הפוך מ"בדיעבד", ואני שואל כי זו השאלה הראשונה שהייתה עולה לי בראש - אז מעניין אותי אם רק לי זה עלה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • אחראי פורום
פורסם
נשמע שמבסוט אבל גם שלא, אחרת לא היה כותב שמבחינת הנאה מנהיגה הוא פחות מהנה מרכבים שעולים עשירית ממנו...

 

הנאה מנהיגה היא עניין יחסי ותלוי בכמה משתנים.

פות"ש אולי מכוון ל-MX5 ששכר לא מזמן והיא בוודאי תהיה מהנה יותר (לנהג שמתעניין בסוג הנהיגה הזה) - בכבישים בהם נסע.

לחריש אוטובאן ה-MX5 היתה מרגישה כמו עלה נידף והבמוו היתה מתאימה פי כמה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

האוטובאנים בדרום גרמניה, ובעיקר ביער השחור הם כל כך טובים שחרשתי אותם אפילו עם פורד טורנאו.

 

נכון שלא נסעתי 200-230 כמו לפני כמה שנים עם גולף GTD, אבל 160 מרביצה יפה הטורנאו, אפס רעשי כביש או קפיצות או סגירת מתלים או חבטות או כל מיני יצורים כאלה.

אפילו בכבישי B הכל סבבה לגמרי.

L זה כבר עולם אחר ונע בין כביש תיאורטי לגמרי שנשארו ממנו כמה שכבות חצץ אולי, ובין כביש שנסלל לא מזמן

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בכנות לא חשבתי שהרכב זולל דלק בצורה כזו...

היה ברור לי שזה לא יהיה חסכוני, אבל לא עד כדי כך.

בסופו של יום בת הזוג היתה מרוצה מאוד וזה פרמטר חשוב מאוד.

 

סה"כ הייתי מרוצה מהרכב והכסף ששילמתי עליו, כמובן שלא הייתי משלם עליו את המחיר המלא ש Sixt מבקשים.

פורסם

לא נהגתי בבימר,הFTYPE היא אחד הדברים הכי מהנים שנהגתי בהם,גם הדגם ה"רגיל" 3 ליטר סופרצ'ארג',לא צריך יותר מזה,הרכב חד כמו סכין.

דווקא בטיול כזה הייתי הולך על הרכב עם הכי הרבה פאן ולא דווקא הכי יקר.

בפעם האחרונה שבדקתי גם M2 עלתה פלוס מינוס אותו המחיר ששילמת.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אריק, דרישת הסף של בת הזוג היתה קבריו אוטמטית.

האופציות היו:

E53 קבריו - אותה קטגוריה של הבימר בערך אבל חלשה משמעותית

Z4 M40i - היתה אופציה רצינית

M4 קבריו - היה מזג אוויר גשום מאוד ולא בא לי למות

פורסם
נשמע שמבסוט אבל גם שלא, אחרת לא היה כותב שמבחינת הנאה מנהיגה הוא פחות מהנה מרכבים שעולים עשירית ממנו...
הבנתי שהיו לו גם הסתייגויות.

פשוט לא הבנתי למה 3mx3.... מבקש "לפתוח טבלת אקסל" לעדכון עלויות הדלק בדיעבד....

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

פורסם
השאלה היא בדיוק הפוך מ"בדיעבד", ואני שואל כי זו השאלה הראשונה שהייתה עולה לי בראש - אז מעניין אותי אם רק לי זה עלה

 

עברית שפה קשה?

 

הפוך מבדיעבד - לא בדיעבד, לפני שהוא סגר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בדיוק בהמשך המשפט - "כי זו השאלה הראשונה שהייתה עולה לי בראש - אז מעניין אותי אם רק לי זה עלה".

 

מה מבאס בזה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...