Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזעקת ביפר מומלצת?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לגבי אזעקות שווא העניין הוא מיקום איכות הגלאים , מיקומם של הגלאים, כיוון הרגישות של הגלאים, ככל שמדובר בגלאי נפח ולא בגלאי שטח - רגישות לחדירת אוויר לרכב.

 

יש גלאי שיודע לזהות קרבה קיצונית לאיזור שמשות הרכב ואפשר לסדר שבמצב כזה תנתן התראה בלבד ולא הפעלה כללית של המערכת.

 

 

דרך אגב, סירנה של אזעקת רכב הוצאה מחוץ לחוק.

http://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-4994966,00.html

 

ואיך אוכל לבקש/לדעת שהגלאי שישימו לי יהיה אחד שיתריע לי בשלט כבר ברגע של נגיעה קלה בשמשות?

 

Sent from my GM1913 using Tapatalk

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גלאי שטח שני איזורים. פנימי וחיצוני עם התראה נפרדת [חוט פיקוד הפעלה אחר נפרד] לכל מקרה של איתור. אחד לאיתור הפרעה בתוך הרכב ואשר יפעיל את האזעקה באופן מלא, והשני התראה להפרעה חיצונית אשר יתן חיווי נפרד , כדי להבין שלא בוצעה [עדיין בכל אופן] פריצה לרכב.

 

ובכלל, אני במחשבה נוספת אני חושב למה צריך אזעקת ביפר? האם לא מספיקה ואפילו עדיפה אזעקה עם סים ושידור מצוקה לנייד שלך?

 

אני מזכיר שהרעשה של סירנה של אזעקה לרכב הוצאה מחוץ לחוק.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
גלאי שטח שני איזורים. פנימי וחיצוני עם התראה נפרדת [חוט פיקוד הפעלה אחר נפרד] לכל מקרה של איתור. אחד לאיתור הפרעה בתוך הרכב ואשר יפעיל את האזעקה באופן מלא, והשני התראה להפרעה חיצונית אשר יתן חיווי נפרד , כדי להבין שלא בוצעה [עדיין בכל אופן] פריצה לרכב.

 

ובכלל, אני במחשבה נוספת אני חושב למה צריך אזעקת ביפר? האם לא מספיקה ואפילו עדיפה אזעקה עם סים ושידור מצוקה לנייד שלך?

 

אני לא רוצה אזעקה רועשת חיצונית. הבנתי שאזעקת ביפר זה הפתרון, וההתרעה מגיעה ישירות לשלט על כל נגיעה קטנה ברכב.

לא שמעתי על אזעקה עם סים עד היום. תוכל לפרט לי קצת יותר על זה?

 

Sent from my GM1913 using Tapatalk

פורסם

דוגמא שמצאתי בשנייה, בטוח שיש עשרות אפשרויות

 

https://www.ecvv.com/product/1412726.html

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לא התעמקתי בנתונים. אני רואה שזה מאפשר לך גם לראות היכן הרכב ולעקוב אחריו.

 

הקיצר לא חסרות אפשרויות.

 

רק להתעמק בנתונים- שיש שידור של הפרעה [אזעקה] ברכב, ובאמינות המערכת לאי התרעות שווא ולאי תקלות, ולפשטות התקנתה.

 

דוגמאות גם כאן בחלק התחתון יותר של הדף

 

 

https://www.alibaba.com/showroom/gsm-car-alarm-system.html

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
לא התעמקתי בנתונים. אני רואה שזה מאפשר לך גם לראות היכן הרכב ולעקוב אחריו.

 

הקיצר לא חסרות אפשרויות.

 

רק להתעמק בנתונים- שיש שידור של הפרעה [אזעקה] ברכב, ובאמינות המערכת לאי התרעות שווא ולאי תקלות, ולפשטות התקנתה.

 

דוגמאות גם כאן בחלק התחתון יותר של הדף

 

 

https://www.alibaba.com/showroom/gsm-car-alarm-system.html

פשוט הלינק שאני שלחתי לך זה כבר מערכת שהזמנתי. זה למה מעניין אותי אם זה על אותו עיקרון או שאני טועה.

לפי מה שהבנתי, המערכת הזו(שהזמנתי) אמורה להתריע לשלט שמקבלים, ואמורה להראות גם באיזה איזור יש בעיה.

פשוט אני לא מצליח להבין איך זה יעבוד, איך זה יידע להתריע לי בזמן חירום וכו'.

 

Sent from my GM1913 using Tapatalk

פורסם

אם הזמנת את https://s.click.aliexpress.com/e/Kzq4wR2s אז זו להבנתי אזעקת ביפר רגילה ועם אפשרות התנעת הרכב מהשלט. [בתנאי שיהיה שם מערכת מעקף לאימובילייזר מקורי]

לא מדובר ב GSM {טכנולוגיה סלולרית} והמערכת להבנתי לא מתחברת לטלפון סלולרי.

 

מערכות ביפר הינן מערכות שהיו נוהגים להתקין בשנות ה 2000 המוקדמות. הטווח לעיתים היה טווח נחות מהפרסומים ואם הרכב חונה בחניון תת קרקעי עלולה להיות בעיית קליטה.

 

כמובן שהיו הבדלים מהותיים בין מערכת ביפר מתוצרות שונות ועל כן לא אוכל לחוות דיעה לגבי המערכת שהזמנת. אבל שמתי לב שיש שם לא מעט ביקורות [וטובות יחסית] אז אתה יכול לבדוק מה רשמו שם.

 

אם הרכב אוטומטי אז סבבה שיחברו את ההתנעה מהשלט, כי אז אתה יכול להשאיר מזגן/חימום פועל לפני כיבוי הרכב ואז מספר דקות לפני שאתה חוזר לרכב תניע מהשלט ואז המזגן/חימום יפעלו ויהיה כיף להכנס לרכב.

 

בגדול, אישית הייתי מעדיף מערכת מבוססת GSM .

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
אם הזמנת את https://s.click.aliexpress.com/e/Kzq4wR2s אז זו להבנתי אזעקת ביפר רגילה ועם אפשרות התנעת הרכב מהשלט. [בתנאי שיהיה שם מערכת מעקף לאימובילייזר מקורי]

לא מדובר ב GSM {טכנולוגיה סלולרית} והמערכת להבנתי לא מתחברת לטלפון סלולרי.

 

מערכות ביפר הינן מערכות שהיו נוהגים להתקין בשנות ה 2000 המוקדמות. הטווח לעיתים היה טווח נחות מהפרסומים ואם הרכב חונה בחניון תת קרקעי עלולה להיות בעיית קליטה.

 

כמובן שהיו הבדלים מהותיים בין מערכת ביפר מתוצרות שונות ועל כן לא אוכל לחוות דיעה לגבי המערכת שהזמנת. אבל שמתי לב שיש שם לא מעט ביקורות [וטובות יחסית] אז אתה יכול לבדוק מה רשמו שם.

 

אם הרכב אוטומטי אז סבבה שיחברו את ההתנעה מהשלט, כי אז אתה יכול להשאיר מזגן/חימום פועל לפני כיבוי הרכב ואז מספר דקות לפני שאתה חוזר לרכב תניע מהשלט ואז המזגן/חימום יפעלו ויהיה כיף להכנס לרכב.

 

בגדול, אישית הייתי מעדיף מערכת מבוססת GSM .

לדעתך יש אופציה להשיג בארץ מערכת תומכת gsm במחיר נורמלי או שהכל יהיה סביב ה1000+?

 

Sent from my GM1913 using Tapatalk

פורסם

הבאתי דוגמה. אינני יודע טיבו של המקום היום. לפני שנים רבות המקום היה בהחלט איכותי, אולי נשאר כזה ואולי לא.

 

בגדול, אני אינני בוחן טיבו של מקום כלשהו על פי האתר שלו, למרות שזו נראות שחשובה לעסק.

 

אם מנהל הפורום יעביר את השרשור לתת הפורום העוסק במולטימדיה, בטוחני שתקבל תשובה מהירה היכן יש מוצר כזה במלאי, מה העלויות בגדול, והיכן כדאי לגשת להתקין.

 

 

 

 

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
הבאתי דוגמה. אינני יודע טיבו של המקום היום. לפני שנים רבות המקום היה בהחלט איכותי, אולי נשאר כזה ואולי לא.

 

בגדול, אני אינני בוחן טיבו של מקום כלשהו על פי האתר שלו, למרות שזו נראות שחשובה לעסק.

 

אם מנהל הפורום יעביר את השרשור לתת הפורום העוסק במולטימדיה, בטוחני שתקבל תשובה מהירה היכן יש מוצר כזה במלאי, מה העלויות בגדול, והיכן כדאי לגשת להתקין.

 

 

 

 

 

אני אפתח שם פוסט בתקווה שאקבל תשובות

פורסם
הבאתי דוגמה. אינני יודע טיבו של המקום היום. לפני שנים רבות המקום היה בהחלט איכותי, אולי נשאר כזה ואולי לא.

 

בגדול, אני אינני בוחן טיבו של מקום כלשהו על פי האתר שלו, למרות שזו נראות שחשובה לעסק.

 

אם מנהל הפורום יעביר את השרשור לתת הפורום העוסק במולטימדיה, בטוחני שתקבל תשובה מהירה היכן יש מוצר כזה במלאי, מה העלויות בגדול, והיכן כדאי לגשת להתקין.

 

 

 

 

 

אהלן

אחרי חיפוש קטן באיביי, מצאתי משהו שנראה ככה:

https://www.ebay.com/itm/GSM-GPS-GPRS-Car-Tracker-Vehicle-TK103B-Alarm-System-Remote-Control-with-Box/153588424621?_trkparms=ispr%3D1&hash=item23c2955fad%3Ag%3AKz8AAOSwZnRdRDPT&enc=AQAEAAACQBPxNw%2BVj6nta7CKEs3N0qXqaXxP%2BZEFb%2BScVxBTDM2JS%2Bf%2FUHMix0CbSawl1u9yk7Bo6HAXuDI9%2BN%2F9AhC44%2FxsJbNTbtaNdekG4klFo%2FZs%2FfuIX2nDQNCFAfYtNSH2ZMkE5cfZ0TbAsx7NL8d9PmCEynGIk%2FMxZqnErYUK0zlUyC3aO2uDR6Xw2e%2FgnD0yq7KIdP8dzfnAzflPPGrYjSnywpTCLgrthdKvr3%2B0FhfKLW4Lpp6yWbmx%2BxKSUVD6uMb%2FHhJMX%2B1Z2qEpWCspndf%2FhzgMbEypt5gnU%2F3zpgBcYwWasIXe3YIoO%2Bapp28tPw%2BMqZsch%2B0yRxmjwLNWp9ghss%2BNVmxERFPk9S0V2fJvZYxm%2BtUhiurDadfCI76siq2AZ5U9Cea8IoQp2xWCyHBFdXYvE1wM4YwDZ84Y9X3S1uzSTd5VpMtKhZj5ehdnzwREHGfF1LRJdpEA2SdHYOmlqiykxjb8TcYHT4pUXMcj2%2FqjOCUa%2F%2Bo4hgesbbN9AEBRW%2Fc84WLYkPddAwtJ477%2BIe2aaMpBGflWPnJndLIjv6T6nIHyFcG3TOrtky%2BGaQ154orKupDABxRRhs%2BnHwPFPXYdwnoew%2BPSv57USA0Xj8%2F%2Bd2GXAVPlKnYnNx7gWFIDV%2F6u8PitwzwAsIU0R2%2FEqVD4uL9f0oo1yrEXpcXLR7cjW0oqmu%2Fjt1uUC04f7iV165xBUacAlGCV6T5KqMzdL%2FdhVlNgn%2BWBd7L9ztpYvIUQ%2Fod2SVH%2FmkAQsHo12g%3D%3D&checksum=153588424621da11d4fa1b534152aa2700e26ce295f0&LH_ItemCondition=1000

זה נראה לך מוצר נורמלי לרכב? או שיש כאן חלקים חסרים?

פורסם
אהלן חברים

מחפש מכשיר ביפר שיעשה את העבודה בכל ליטוף של הרכב, גם במכסה מנוע - לא אכפת לי תקציב.

אני רוצה גם שתהיה אופצית שליטה דרך הפלאפון אם יש אופציה כזו.

תודה מראש

 

Sent from my GM1913 using Tapatalk

 

אני כבר כמעט עשור עובד עם אזעקות ביפר (דגם ספציפי) שקונים דרך איביי או עליאקספרס.

לא מדובר באזעקה עם חיבור אינטרנט או משהו.

האזעקה מגיעה עם ממסר ניתוק (לא חובה להשתמש), 2 שלטים דו כיווניים, גלאי\חיישן תזוזה והוראות התקנה.

 

ברגישות גבוהה אם יגעו לך באוטו היא תשגע אותך כל 2 דקות שיעבור לידך רכב.

ברגישות נורמלית (לטעמי) לא יהיו אזעקות שווא כמעט בכלל - למעט אופנוע כבד (מאלו שאוהבים ללחוץ ולהעיר את הרחוב).

 

מבחינת אמינות היא מעולה, ההתקנה באופן יחסי דיי פשוטה (נעזרתי בסכמת חשמל של הרכב בשביל למצוא את כל החוטים שמגיעים מהלחצנים של הדלתות וחיברתי אותם ביחד עם דיודה בשביל לאפשר לאזעקה לקבל חיווי אמיתי מתי יש דלת פתוחה. הדיודה נועדה למנוע מה-BSI (מחשב הרכב) להזרים "מינוס" בחזרה למוח של האזעקה אחרי שהרכב נרדם - כי בדיעבד גיליתי שזה היה מפעיל את האזעקה כמה דקות אחרי שהרכב היה ננעל. אגב, אפשר לשים גם ממסר קטן [מיני ריליי] במקום דיודה).

 

מבחינת מחירים - בעבר היה קשה מאוד למצוא את האזעקות במחירים שפויים, ורק לאחר חפירות הייתי מצליח לדוג דיל טוב ב 100$ כולל משלוח.

היום המגוון רחב יותר (למרות שהבסיס כמעט בכולן - דומה עד זהה) והמחירים נעים בנונשלנט בין 70 ל 100$ ללא מאמץ.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...