Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזעקת ביפר מומלצת?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני כבר כמעט עשור עובד עם אזעקות ביפר (דגם ספציפי) שקונים דרך איביי או עליאקספרס.

לא מדובר באזעקה עם חיבור אינטרנט או משהו.

האזעקה מגיעה עם ממסר ניתוק (לא חובה להשתמש), 2 שלטים דו כיווניים, גלאי\חיישן תזוזה והוראות התקנה.

 

ברגישות גבוהה אם יגעו לך באוטו היא תשגע אותך כל 2 דקות שיעבור לידך רכב.

ברגישות נורמלית (לטעמי) לא יהיו אזעקות שווא כמעט בכלל - למעט אופנוע כבד (מאלו שאוהבים ללחוץ ולהעיר את הרחוב).

 

מבחינת אמינות היא מעולה, ההתקנה באופן יחסי דיי פשוטה (נעזרתי בסכמת חשמל של הרכב בשביל למצוא את כל החוטים שמגיעים מהלחצנים של הדלתות וחיברתי אותם ביחד עם דיודה בשביל לאפשר לאזעקה לקבל חיווי אמיתי מתי יש דלת פתוחה. הדיודה נועדה למנוע מה-BSI (מחשב הרכב) להזרים "מינוס" בחזרה למוח של האזעקה אחרי שהרכב נרדם - כי בדיעבד גיליתי שזה היה מפעיל את האזעקה כמה דקות אחרי שהרכב היה ננעל. אגב, אפשר לשים גם ממסר קטן [מיני ריליי] במקום דיודה).

 

מבחינת מחירים - בעבר היה קשה מאוד למצוא את האזעקות במחירים שפויים, ורק לאחר חפירות הייתי מצליח לדוג דיל טוב ב 100$ כולל משלוח.

היום המגוון רחב יותר (למרות שהבסיס כמעט בכולן - דומה עד זהה) והמחירים נעים בנונשלנט בין 70 ל 100$ ללא מאמץ.

 

איציק

תוכל לתת לי כיוון למשהו טוב מעלי/איביי שיוכל לעזור לי?

ואגב, איך ניתן לשחק עם הרגישות?

אני בעיקרון צריך שיהיה לי איזה מכשיר לידי שיתריע לי ברגע שנוצר מגע עם הרכב שלי(כשזה לא אני זה שנוגע בו).

גם אם זה בחלון, גם אם שוברים.

אשמח לעזרתך

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גלאי תזוזה יתריע אם החלון נשבר, אבל לדעתי הפתרון המקצועי יותר הוא גלאי נפח - כמו שדני כבר הסביר לך.

 

מעבר לזה אתה צריך להיות יותר נקודתי בפירוט הבעיה ע"מ שיוצע לך פתרון. אם הבעיה היא החניה בבית, אולי עדיף מצלמה או רכיב התראה אחר שיתן לך סימן מתי שמישהו מגיע ליד הרכב.

אם אתה יכול לפרט - מה טוב.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
גלאי תזוזה יתריע אם החלון נשבר, אבל לדעתי הפתרון המקצועי יותר הוא גלאי נפח - כמו שדני כבר הסביר לך.

 

מעבר לזה אתה צריך להיות יותר נקודתי בפירוט הבעיה ע"מ שיוצע לך פתרון. אם הבעיה היא החניה בבית, אולי עדיף מצלמה או רכיב התראה אחר שיתן לך סימן מתי שמישהו מגיע ליד הרכב.

אם אתה יכול לפרט - מה טוב.

 

איציק

מיד אפרט

לפני מספר ימים קמתי בבוקר וראיתי שהחלון שלי מרוסק, מכסה המנוע פתוח ומצבר גנוב.

מאז אני בחיפושים אחר משהו שיוכל לעזור לי למנוע את זה, או לדעת לפחות מי עושה את זה כדי לדעת איך להגיב.

מצלמה לא ממש אפשרית כרגע כי החנייה היא לא פרטית, ויש כאן מספר בניינים בנוסף אליי. דיברתי גם עם העירייה, אמרו שכרגע המצלמות לא יגיעו לכאן.

מכיוון שאזעקות אסורות בחוק, קיבלתי המלצה על ביפר, שמתריע לי ולא חיצונית(השכנים בעצם לא שומעים).

זאת הסיבה שאני מחפש משהו כזה.

מה שדני המליץ, נראה לי מאוד איכותי, במיוחד כשמדובר בהתרעות לטלפון, ואני משתמש בטלפון המון במהלך היום ככה שזה בהחלט יכול לעזור לי.

אבל משיטוט קצת בEBAY ועליאקספרס, לא ראיתי משהו איכותי/אמין ומה שכן ראיתי(ממוכרים לא אמינים במיוחד) עולה 700+ ש"ח.

עכשיו, אין לי בעיה להשקיע סכום כזה, אבל אני רוצה לדעת שמדובר במוצר אמין ובמוכר אמין, דבר שכרגע לא ראיתי לנכון.

 

מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך ואשמח לתגובתך בנושא, עם הערה או אפילו הארה - ואם אפשר אפילו עם לינק/ים לדברים איכותיים ;)

תודה מראש!


×
×
  • תוכן חדש...