Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

לפני כשבוע נגעתי בג'יפ בחלק האחורי, לצערי, מכסה המנוע התקמט ולכן החלטתי להחליפו במסגרת ביטוח המקיף (כמו גם עוד מספר חלקים שניזוקו).

לאחר שהרכב עבר החלפה של המכסה, הוא נצבע אך לצערי, היו הרבה נקודות שלא הגיע אליהן הצבע.

 

חזרתי אל הפחח והוא צבע את המכסה בשנית. הפעם, בניגוד לפעם הקודמת, הצבע היה מלא ויפה - אך לצערי, הוא מכוסה בנקודות שנראות כמו גרגירים/חול/אבק.

כשהערתי לו על זה, הוא אמר שאתן לצבע לנוח לפחות 24 שעות ואחזור אליו לפוליש.

 

האם לדעתכם זה מה שצריך לעשות? אתם חושבים שכדאי לנסות לסדר לבד?

אני חושש מהצורה בה הוא עושה פוליש. זה דיי אגרסיבי ומשאיר סווירלים לא נעימים.

 

 

תודה רבה,

מור

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

  • אחראי פורום
פורסם

או שהוא צבע לא נכון או בסביבה מלוכלכת.

בכל מקרה לפני פוליש צריכים לחכות שבועיים שלושה לפחות. אם הוא לא ממש מקצועי, אולי עדיף לך להפסיק פה את הנזק וללכת למישהו שיודע מה הוא עושה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

פעם גם צבעתי חלק באז''ת חדרה, גם היו גרגרים ומקומות שהוא לא הגיע עם הצבע, הוא אמר לי גם תבוא מחר נעשה לך פוליש, חושב נולדתי אתמול, לא שילמתי לו שקל, אמרתי לו ביי לא מרוצה מהעבודה שלך, התלהם קצת נתתי לו לדבר ונסעתי.

 

שילמת כסף אל תוותר לו עד שזה יוצא מושלם.

פורסם

תודה על התגובות.

 

אז לפי מה שנכתב, אאלץ לחזור אליו בשלישית, לבקש שיצבע שיבצע שיוף של הצבע שהשתמש בו וצביעה מחדש. נקיה לחלוטין. כמובן ללא פוליש.

 

לצערי, הכסף שלי כבר אצלו, הצ'ק הגיע אליו כדי לשחרר את הרכב בפעם הראשונה (זו שלא שמתי לב לבעיה שהתחבאה בצבע).

 

תודה,

מור

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם

הייתי אצלו. הוא הציע לעשות שלייף סבון כדי לתקן את זה ולא לצבוע מחדש. מה דעתכם על זה?

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם

שלייף סבון זו אופציה טובה שיכולה לעזור. זה כנראה המירב שאפשר לעשות במקרה שלו כי לצבוע כאמור הוא לא יודע, אבל צריך לתת לצבע להתאחות

פורסם

תודה צביק.

בהינתן ששלייף סבון זו האופציה המועדפת. מה העלות שלה אצל דיטיילר? כמו כן, האם כדאי לתת לו לבצע את העבודה הזו?

 

יאמר לזכותו שהוא לקח אחריות מלאה ואמר שלצערו, זה משהו שקורה הרבה פעמים והוא נושא באחריות.

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם

תעלה תמונה של הצביעה. יש הבדל גדול בין צביעה בסביבה לא נקייה שגורמת לגרגרי חול לחדור לצבע ( מחייב צביעה מחדש)

לבין מרקם תפוזי שקורה גם לצבעים טובים, אך מצב זה כן הפיך על ידי שלייף סבון.

 

האם לקחת סיכון ולעשות אצלו? זה תלוי בהרבה גורמים. בכל אופן נסה שלייף סבון שאמור לטשטש את המרקם תפוזי

במידה וזה המקרה.

 

בהצלחה.

פורסם

יוגב,

לצערי בלתי אפשרי להעלות צילום שממחיש אל הבעיה.

 

לדעתי, כפי שכתבת, אאלץ לצבוע מחדש כיוון שגרירי החול/אבק תקועים בתוך הצבע.

אך לפני כן, האם כדאי לתת לשלייף סבון הזדמנות אט מראש לחפש צבעי אחר?

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם

תודה יוגב.

אני בספק אם יסכים אך אנסה זאת בעוד זמן מה (אתן לצבע להתייבש כפי שכתבתי)..

 

דוגמא לבעיה:

IMG_20190918_104532.jpg

 

IMG_20190918_105936.jpg

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם

אם זו צביעה חדשה אז מה זה צבע ישן.

 

הצביעה נראית איומה. מלאה שריטות ושכבת צבע לא אחידה. אתה בטוח שזה צבעי רכב?

  • אחראי פורום
פורסם

הנקודות השחורות הן הלכלוך שטבוע בצבע??

איפה הוא צבע, בחוף הים?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...