Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השקת מאזדה 3 החדשה


shai82
שימו לב! השרשור הזה בן 1760 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אולי הגיר עבר עדכון, ומשכו איזה הילוך קצת יותר.

מחיר גבוה. האמת שאני מעדיף את העיצוב של הדור היוצא. משהו בפרופורציות של החדשה מוזר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

וכו' לפני אי אלו שנים זה כבר היה ואז בא בנק ישראל והכניס את שווי מס 2 (עד 120K) וראה זה פלא רוב היבואנים הורידו את מחירי המכוניות שיכנסו לתוך הטווח.

 

מה שקרה הוא לא שהורידו את המחיר, אלא המציאו רמת גימור חפה מכל אבזור ואפילו חלונות עם מרימים ידניים - כדי להתיישר למחיר.

ככה שמי שהפסיד היו הלקוחות ולא היבואנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שהפסידו זו המילה הנכונה בהקשר של הלקוחות. אם מדרגת מס כזו או אחרת גורמת ליבואנים להביא עוד רמת גימור זולה זה טוב ללקוחות, בטוח לא רע.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל מאוד שחוזרים להשתמש במתלה אחורי של קורת מתח ונוטשים את המתלה הרב חיבורי , כנראה משיקולי עלות אבל את הרכב מייקרים בלא פחות מ10000 שקלים.

הדגם הנוכחי פתר סוף סוף את הבעיה המסורתית של נוחות הנסיעה במאזדה 3 ועכשיו זינוק גדול אבל לכיוון הלא נכון...

אתה טועה ומטעה יקירי, המחיר נשאר כפי שהיה + 1000 ש"ח

הרכב נוח יותר ואוחז יותר, ופשוט מדהים ביופיו ובאיכות החומרים רמה מעל הקטגוריה הקלאסית.

 

​מקס

<-- זה היעד :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שהפסידו זו המילה הנכונה בהקשר של הלקוחות. אם מדרגת מס כזו או אחרת גורמת ליבואנים להביא עוד רמת גימור זולה זה טוב ללקוחות, בטוח לא רע.

זה לא רק גימור ואבזור, אלא גם הורדת אבזור בטיחותי.

היום זה כבר הרבה פחות נפוץ.

מי שזוכר, היתה אז היונדאי גטס, שהגיעה ברמת אבזור GLF בלי כרית אויר לנוסע.

אז הפסידו זה סוג של..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ויפה שהם מכוונים לאודי, ב.מ.וו ולקסוס שעומדות שם.

 

מזדה מצהירים די בגלוי על הכוונה לעלות מדרגה ברמת האיכות, עזבו את הסלוגן ההוא של ZOOM-ZOOM ומדברים עכשיו על FEEL ALIVE.

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רק גימור ואבזור, אלא גם הורדת אבזור בטיחותי.

היום זה כבר הרבה פחות נפוץ.

מי שזוכר, היתה אז היונדאי גטס, שהגיעה ברמת אבזור GLF בלי כרית אויר לנוסע.

אז הפסידו זה סוג של..

 

זה עוד בקטנה לעומת החסכון באותה יונדאי גטס GLF שהגיעה ללא ABS

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא חסרון שהייתה גירסה עירומה כל עוד הייתה גם אחת מאובזרת, להפך זה יתרון, שכל אחד יקנה מה שהוא רוצה ויכול.

 

זה כן חסרון שיש רק גירסה עירומה או רק גירסה מאובזרת.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הליסינג הולך להציף את השוק בכאלה, אני כבר מפהק

 

Polo 9N 1.4

 

 

הלוואי, שנראה כמה שפחות ג'יפונים מפונפנים ומכוערים על הכביש.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי הניסיון שלי עם המאזדה 3 ספיריט הדגם היוצא שכבר מכרתי,

אני יכול להגיד שלו הייתי הולך לקנות רכב משפחתי מכספי הפרטי, שיתן לי איכות, שקט נפשי מבחינת אמינות, כיף וכו..

אלך על ה3 החדשה בלי להסס, למאזדה יש סוג של איכות נסיעה, איכות חומרים וכיף עם כח מנוע לא רע שכם חסכוני מאוד, ואמינות מופתית שקשה למצוא אצל המתחרים, וזה נכון לפחות לעכשיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלך על ה3 החדשה בלי להסס, למאזדה יש סוג של איכות נסיעה, איכות חומרים וכיף עם כח מנוע לא רע שכם חסכוני מאוד, ואמינות מופתית שקשה למצוא אצל המתחרים, וזה נכון לפחות לעכשיו.

 

איכות נסיעה? לא ממש. רעשי כביש/רוח ופידבק קשיח (בעיר אפילו קשיח למדי) ממהמורות הדרך.

איכות חומרים (לפחות בדור היוצא)? לא ממש. הדור החדש נראה שמשכתב את חוקי המשחק.

מנוע סביר עם צריכה סבירה, כל עוד לא לוחצים אותו ; יותר מ 14~ קמ"ל רגועים בדרכים מהירות לא ממש הצלחתי לקבל מהשני ליטרים שלי ובתוואי שעיקרו עירוני, עדיין איאלץ להיפרד מ 300~ שקלים אחת ל 300-350 ק"מ.

אמינות? כנראה שאתה צודק.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במאזדה הורידו את המגע מהמסך והרחיקו אותו מהנהג, אפשר להשתמש רק בגלגלת. דיי אמיץ, אבל בעיקר מפגר. אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי מיועדות למסך מגע, לא לעבוד עם כל גלגלת שונה שיש לכל יצרן רכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1760 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...