Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי יש לי יונדאי אקסנט 2008 עם מערכת מקורית בסיסית, קניתי רדיו דיסק בלוטוס, אוקס וusb הדגם הוא MVH-S315BT.

הרדיו המקורי והחדש באותם מימדים,קראתי פה קצת בפורום ונראלי מהסוג 1DIN.

אני וחבר ניסינו להתקין עצמאית, פתחנו הכל עד לרמה של להגיע לכבלים וראינו שהכבלים לא תואמים וצריך לשחק עם החוטי בננה.

 

פה הפסקנו כי מעדיפים לא לקחת סיכון ואולי להרוס, חשבנו שזה יהיה נטו לחבר כבלים פה ופה.

 

עכשיו אני מחפש מישהו שיוכל להתקין לי את המערכת, יש המלצה למישהו בראשון והסביבה?

 

ואם מישהו יודע מה הטוח מחירים לרדיו דיסק הזה ובהתחשב בזה שלי ולחבר לקח 10 דקות להרכיב ולפרק חזרה

 

תודה.

פורסם (נערך)

גבר כל מתקין יכול לעשות את העבודה הזאת אין שום צורך במתקין ״טוב״ כי זה הבסיס של הבסיס.

מעבר לזה כנראה חסר לך מתאם שמתחבר לצמא המקורית של הרכב, אמור לעלות באזור ה-70-100 שקל.

לך למתקין, עם הצמא אמור לקחת גג 200.

 

 

ולפי דעתי לא ענו לך עד עכשיו כי זה שאלה מצחיקה...פשוט לך למישהו ותעשה את זה.

לפתוח דיון על דבר כזה זה קצת מיותר לטעמי.

 

בכל אופן בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי kalmangar

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

פורסם

המלצות במרכז: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?601486-%D7%94%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8-%D7%A1%D7%90%D7%91-%D7%952-%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%A0%D7%98-%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%97%D7%93%D7%A9&p=5105051&viewfull=1#post5105051

 

לא ברור לי איזה חוטי בננה (RCA?) יש שם. האם יש מגבר שלא צוין לגביו בשרשור קודם שלך?

ממליץ גם לנתק באופן מוחלט את הדיבורית החיצונית שקיימת (כולל מקור החשמל שלה מהמקור).

×
×
  • תוכן חדש...