Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על volvo xc60 t6 2012-2014 לפני רכישה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אשמח לייעוץ מחברי הפורום.

 

אני חושב על האופציה של רכשית וולו xc60 r design t5 2000 שנת 2012

 

מחפש ספציפית את המערכות בטיחות שיש לוולו עם הבלימה אוטונומית ואדפטיב קרוז והתראה של שטח מת.

 

האתגר שלי הוא כמות הנסיעה שלי - 50,000 בממוצע בשנה מחוץ לעיר בעיקר.

 

שאלות:

 

מה דעתכם על הרכב?

והאם ידוע לכם כמה הרכב צורך - בהתחשב שהנסיעות שלי הם 95% מהזמן הן בינעירוניות?

והאם התחזוקה השוטפת יקרה יותר?

האם בכמות הק"מ שאני נוסע עדיף אולי את הדגם של הדיזל? האם הוא אמין לדעתכם?

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי edi16
פורסם

בכמות נסועה כזאת בוודאי שדגם הדיזל עדיף על דגם הבנזין (רק צריך לקחת בחשבון שהוא מצוייד בגיר רובוטי שבבסיסו אמין פחות מהגיר הפלנטרי שבגירסת הבנזין).

 

אבל הנסועה הזאת תתבטא בבלאי גדול שעלותו בוולוו מן הסתם יקרה יותר משמעותית מרכב חדש יותר וממותג עממי יותר.

 

מה טווח המחירים של הוולוו הזאת בשנים הללו?

 

אני בכל מקרה הייתי מוותר לחלוטין על הוולוו הזה בנסיבות הללו ורוכש כאמור רכב עממי יותר וחדש יותר, דיזל או היברידי.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

הטווח מכירים הוא 100,000 ש״ח.

היום אני נוסע על דגם דיזל עממי, אבל אני בעקבות העבודה רוצה משהו קצת יותר יוקרתי.

הסיבה שחשבתי על וולו, היא בגלל כמות מערכות הבטיחות הטכנלוגויות שיש שם - וזה קריטי עבורי ביותר.

 

כמו: מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על שטח מת, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב וכו׳.

 

אשמח לשמוע על הצעות נוספות

 

 

תודה רבה :)

פורסם
בכמות נסועה כזאת בוודאי שדגם הדיזל עדיף על דגם הבנזין (רק צריך לקחת בחשבון שהוא מצוייד בגיר רובוטי שבבסיסו אמין פחות מהגיר הפלנטרי שבגירסת הבנזין).

 

אבל הנסועה הזאת תתבטא בבלאי גדול שעלותו בוולוו מן הסתם יקרה יותר משמעותית מרכב חדש יותר וממותג עממי יותר.

 

מה טווח המחירים של הוולוו הזאת בשנים הללו?

 

אני בכל מקרה הייתי מוותר לחלוטין על הוולוו הזה בנסיבות הללו ורוכש כאמור רכב עממי יותר וחדש יותר, דיזל או היברידי.

 

תיקון קטן- דגם הדיזל מגיע עם תיבת הילוכים פלנטארית 6 הילוכים של איסיין, ולא רובוטית כפי שציינת.

×
×
  • תוכן חדש...