Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

*הוחלף הגה חשמלי חדש לפני כחודש* -

אז ככה הלכתי למוסך לגבי רעש שבא מההגה שהחליפו לי כשאני עולה על באמפרים, ניסו לחפש מה התקלה ללא הצלחה וא כיומים אחרי התחיל לי רעש חריקה כשאני מסובב את ההגה ימינה או שמאלה או בעמידה או בנסיעה אחורה.

מדובר בסיריון 2008.

 

יש למישהו מושג? בבקשה תרשמו איה תקלה יכולה להיות, תודה רבה רבה לעוזרים.

 

*מצטער שאין הקלטה של הרעש הקלטתי אבל לא שומעים טוב במחשב..*

פורסם

אתה בטוח ששמו חדש?

מיסב תקול במנוע הגה החשמלי יכול לעשות רעש בעת סיבוב ההגה, תנסה לראות אם הרעש מגיע קצת מעל הדוושות שם נמצא המנוע החשמלי.

פורסם
אתה בטוח ששמו חדש?

מיסב תקול במנוע הגה החשמלי יכול לעשות רעש בעת סיבוב ההגה, תנסה לראות אם הרעש מגיע קצת מעל הדוושות שם נמצא המנוע החשמלי.

 

אני שומע את הרעש מההגה עצמו כזה

פורסם

טוב אני מהדרום, פשוט היתה לי בעיה כזאת אז הייתי יכול להגיד לך אם זה זה.

בכל אופן אותי כדאי שתחזור למוסך שהחליף את המנוע שיבדוק אם זה מזה

×
×
  • תוכן חדש...