Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

יש סוחר שמוכר יונדאי ולוסטר צהובה כמו שאני מחפש שנת 2012 יד 2 אוטומט 115 אלף ק''מ

 

מחירון 39 הוא דורש 35 ועוד גמיש קצת.. אני קצת חושד בגלל שהוא סוחר והמחיר.

 

הוא אמר לי תחבר איזה מוסך שאתה רוצה לבדיקה והוא אומר שהדבר היחיד שבעיה ברכב זה חיישן למדה משהו כזה שעולה בסביבות ה 300-250 שקל..

 

מישהו יודע מה זה החיישן הזה ? תודה

והאם יש דגשים לבדוק

פורסם

בעיות עם המסמכים, בעיות עם הקילומטרג', הסוחרים מאוד מקומבנים באיזור בו הם נמצאים ומכירים את רוב המוסכים בסביבה. ככה שהבדיקה "הכמעט" נקייה שתקבל לא בהכרח כמעט נקייה. מה זאת בעיה עם חיישן ב300 ש"ח? כבר מתחיל להשמע כמו כיסוי תחת למשהו. אם יש בעיה זולה למה הוא לא מסדר אותה ומוכר רכב נטול בעיות לחלוטין?

תזכור שלא כל הסוחרים רעים, פשוט 99% מהם עושים שם רק לכל השאר.

פורסם

בעיות עם המסמכים, בעיות עם הקילומטרג', הסוחרים מאוד מקומבנים באיזור בו הם נמצאים ומכירים את רוב המוסכים בסביבה. ככה שהבדיקה "הכמעט" נקייה שתקבל לא בהכרח כמעט נקייה.

מסכים איתך שקל להם לקמבן.. היום זה לא כמו פעם.

מי שיקמבן יחטוף יש היום רשתות חברתיות, ביקורות באתרים וגם פורומים.. אני לא אלך לסוחר אם לא בדקתי וקיבלתי המלצות

פורסם

בס"ד

 

הפורום רווי באנשים שקנו מסוחר מציאה והסתבר שמדובר בנבלה לא קטנה.

חיישן חמצן בדר"כ עולה הרבה יותר ממה שציינת וללא עבודה, תחשוב טוב על מה שאתה חושב לעשות.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

הולוסטר הוא לא רכב נדיר ברמה כזו שצריך לשקול קניה מסוחר, קצת סבלנות ותמצא אחת מפרטית עם נתונים טובים, לרוב רכבים לא סתם מגיעים לסוחר.

פורסם
מסכים איתך שקל להם לקמבן.. היום זה לא כמו פעם.

מי שיקמבן יחטוף יש היום רשתות חברתיות, ביקורות באתרים וגם פורומים.. אני לא אלך לסוחר אם לא בדקתי וקיבלתי המלצות

אנשים פה מנסים להזהיר אותך על סמך ניסיון שהיה להם או לחברי פורום אחרים.

נקודה למחשבה: אם התקלה הייתה כל כך זולה לתיקון, למה הוא לא מתקן בעצמו?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

זאת הנורה האדומה שלך, אכן לא סיפור להחליף את החלק, ואם אתה סוחר אני מצפה ממך למעט ידע, תזמין את החלק ותחליף לבד לפני שאתה מוכר, אני אדם פרטי, כשאני מוכר רכב (4-5 פעמים בשנה) אני דואג לסדר על מה שאני יכול לפני מכירה כי ככה אני, כי באותו הקצב שאני מוכר אני גם קונה, ואם יש משהו שצריך החלפה בדרך כלל אני נותן את החלקים הדרושים עם הרכב לקונה.

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

פורסם

הבנתי מה אתם אומרים .. הוא הציע לי פשוט או להתקזז על זה במחיר או שהוא יתקן את זה.. החלק הזה הוא לא הקריטי..

 

מה שקריטי לי זה המנוע , גיר , שילדה כל השאר זה אקסטרה כמובן שאם בבדיקה יהיו ממצאים נוריד במחיר עוד

פורסם

אתה הולך ללמוד בדרך הקשה.

מציע לקחת את הרכב למוסך מורשה יונדאי.

לבדוק הסטוריית טיפולים.

לבדוק הסטוריה ביטוחית.

אשמח אם תחזור ותעדכן כאן מה היו הממצאים של כל הבדיקות.

ורק אז תחליט אם אתה באמת רוצה ולוסטר צהובה...:wink:

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

תראה אם הוא מוכר ב4 אלפים ש"ח ועוד גמיש סימן שהוא קנה את הרכב הזה בהרבה פחות.

השאלה שנשאלת היא למה? ובלי קשר למה הוא לא דורש מחירון, אתה יודע?

×
×
  • תוכן חדש...