Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - יונדאי I30N


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1747 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק בגלל שצורם לכם השם יונדאי?!

לא מתאים לרוח הפורום כאן בדר"כ...

אה... כן. רק בגלל הסמל.

אם כבר רוח הפורום, אנחנו נהנים להתלונן פה על כל דבר כי בקרב עמנו אנחנו חיים.

זה טבעי, לא צריך להתרגש מזה. :-)

 

אני עדיין זוכר את הצעקות והיללות על ״עליית המחיר״ של הסוזוקי ג׳ימיני.

איזו עלייה ואיזה נעליים, רכב שונה לגמרי שאין לו אפילו בורג אחד משותף עם הג׳ימיני הקודם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 164
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בא תשכיל אותי, מה אתה מתחמק ומטיל משימות על אחרים?

ותנסה לקשר לישראל, אבל לא חייב, רק אם אתה יכול...

 

תתחיל בלבדוק מסירות רכבים שנתית ב5 שנים אחרונות.

אחר כך גש לסגמנטים השונים ובדוק... לדוגמה, רכבי מיני ומסירות, מי נמצא במקומות ראשון שני שלישי.

אחר כך במשפחתיות, מי נמצא במקומות הראשונים? וגם משפחתיות היברידיות.

נעבור לקרוסאוברים ונראה מי נמכר במקומות הראשונים? בדיוק!

יונדאי וקיה. כן זה בארץ, לא במקום אחר, פה כאן מתחת לאפנו. לא מתאים לך המילה מהפכה, נדוש מידי...

תמצא לזה מילה אחרת, אותי זה לא מענין ... מענינות אותי עובדות.

עכשיו תנסה לדמיין , אולי במקרה הN המציאה את עצמה מחדש, והתברגה (עדיין לא במכירות) כרכב ראוי

לנהיגה, רכב הוטאצ ממוקד נהיגה ועוד "מהנה" לפי המבחנים וגם המילה "משובח" נשמעת פה ושם.

להזכירך, זהו רכב או נסיון ראשון שלה להרכיב רכב בשטח שהיא הדירה את רגליה ממנו, אבל לא הפסיקה ללמוד

אך עושים זאת והמילה הראשונה שארשום היא, "מרשים" או "שאפו".

לא ארשום את המילה "מהפכה", לא, אני ארשום משהו פחות נדוש ומרעיש ... לא מוצא מילה אחרת עדיין, קשה לי למצוא.

עכשיו, בכל הנושא של רכבים ובטיחות, איבזור, מי הנגיש את כל מוצרי הבטיחות והכניס את מירב התוספות לשקל שלך?

איפה קיבלת ערך מוסף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולמיטב זכרוני גם לא היה אחד, מה שמביא אותנו לנקודה שבה יש סתירה פנימית מאד רצינית בין הביקורת שלך למציאות :wink:

 

אין שום סתירה.

להחליט על הרכב שהוא הכי טוב בקטגוריה מבלי שנהגת בחלק מהמתחרים שלו, בתוספת התעלמות מוחלטת מכל מבחני הדרכים שבוצעו (ובאף אחד מהם היונדאי לו היתה המלכה) נותנת תחושה ממש ממש לא טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וודאי סתירה, אבל אני לא רואה טעם להתווכח עם בעל עניין בשלב זה, עמך הסליחה.

 

רוצה תחושה טובה יותר? רכב מבחן יעזור לשפר אותה.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
מכמה בוחני רכב שבחנו אותה, אני מבין שהיא ממש לא נופלת מהמתחרות שלה (גולף, קופרה, 308, סיויק, וכו') ואפילו מתעלה עליהם בחלק מהפרמטרים.

אם כך, למה לעזאזל חלק מהאנשים רוצים לחתוך לה את המחיר ב30-40 אלף ויותר, פחות מאותן המתחרות...רק בגלל שצורם לכם השם יונדאי?!

לא מתאים לרוח הפורום כאן בדר"כ...זו טענה לא פיירית ודי מצחיקה אפילו, למה שזה יקרה?! לא הגיוני שבוחני רכב יאמרו שהיא מתעלה על רכבים מסויימים, ומאידך יבואו אנשים ויגידו שהיא צריכה תימחור מחדש, פחות מאותם רכבים.

 

זה מה שהסקת מהכתוב? כי זו "יונדאי"?

לא. זה בגלל שהיא עושה כניסת בכורה לקטגוריה ויכולות ואבזור זה לא תמיד מספיק כשאין מסורת של ספורט וביצועים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וודאי סתירה, אבל אני לא רואה טעם להתווכח עם בעל עניין בשלב זה, עמך הסליחה.

 

רוצה תחושה טובה יותר? רכב מבחן יעזור לשפר אותה.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

 

אח״כ מתפלאים למה אין כתבי רכב אמיתיים בארץ...

כשאתה רוצה ללכת נגד כל מבחני הדרכים שיש וחוות הדעת, צריך קצת יותר מפסיקה על סמך אי נסיעה ברכב. כנראב שזה מה שהרגילו אותנו והנושא ממש לא קשור לבעל עניין או לא, אלא לסוגיית הכתב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הכי הרבה פיצ'רים, אלא מעטפת יכולות הכי רחבה. שהפער בין הכי יומיומי להכי קרבי הוא הכי גדול.

וכן, זו דעה, לכן כתבתי בתחילת הפסקה "לדעתי".

אם אתה חושב אחרת, זה בסדר גמור. כל אחד זכאי לדעתו, גם אם היא שגויה :wink:

 

מקובל. דעה זו דעה. חוזר בי אם נשמע שאני פוסל זכות כזו.

 

 

הטענה שלי, שהמכוניות בקטגוריה התעלו לרמה גבוהה, ויחד עם זאת לא בהכרח צורת ההגדרה של מעטפת יכולות רחבה היא הדרך לקבוע מי הטובה ביותר. זה בהחלט מסייע שיווקית. אך לקוח ממוקד, לא בהכרח ימצא את התמורה המוצלחת ביותר למטרותיו באמצעות הגדרה זו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אח״כ מתפלאים למה אין כתבי רכב אמיתיים בארץ...

כשאתה רוצה ללכת נגד כל מבחני הדרכים שיש וחוות הדעת, צריך קצת יותר מפסיקה על סמך אי נסיעה ברכב. כנראב שזה מה שהרגילו אותנו והנושא ממש לא קשור לבעל עניין או לא, אלא לסוגיית הכתב.

אם אתה מתכוון לכך שכתב צריך ליישר קו מול מבחנים אחרים מאשר לסמוך על דעותיו, אולי טוב שאין כתבי רכב אמיתיים בארץ.

אם אתה, כנציג יבואן, מונע אפשרות למבחן אבל דורש ש"עיתונאי רכב אמיתיים" יכתירו רכב שאתה מוכר למקום הראשון, אולי טוב שאין כתבי רכב אמיתיים בארץ.

את רוב הבוחנים פה הספקת להכיר. הם אולי לא מספיק מקצועיים כדי לצטט על עיוור מבחנים מחו"ל, אבל כנראה שעדיף ככה.

 

אני מקווה שאתה מקצועי מספיק - נהגת בטייפ R, נהגת ביונדאי, ויש לך מספיק יכולת וניסיון רלוונטיים להשוות.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^100%

מעולם לא רכשתי רכב שלא נהגתי בו.

ניסיונות חוזרים מול יבואן הונדה העלו חרס.

מניסיון עבר שגילה לי שבנסיעת מבחן עלו נקודות שפסלו רכישה של כוכבת מבחנים, לא יכול להשתחרר מהחשד שיש סיבה לכך לשאין רכב הדגמה.

מכונית כמו ה R יכולה להבחן רק בנהיגה, לא באולם. גם ככה העיצוב קשה לעיכול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שלהחליט כזו החלטה, ועוד לפרסם אותה תחת המשתמש של המערכת יש בה טעם לפגם וחוסר מקצועיות.

אני מכיר את הסיוויק טייפ אר קצת יותר מקרוב, ועל פי כל מבחני הדרכים בחו״ל היא טובה יותר מהמתחרות בהפרש.

 

"יותר טובה" מאיזו בחינה? זמני מסלול יותר מהירים? התנהגות יותר טובה? יותר כוח? מכל הבחינות האלה, אין ספק - הסיוויק יותר טובה, המגאן יותר טובה, גם הקופרה יותר טובה.

 

אבל הסיוויק לא יותר טובה מהיונדאי בוורסטיליות, באפשרויות התאמה אישית (יש למיטב זכורני כפתור R אחד, שמוגדר מראש, נכון?), לא בעיצוב (מבחינת פניה לקהל רחב יותר).

 

הסיוויק מכונה הרבה יותר ממוקדת מהיונדאי, ובחו"ל עורכים לה מבחנים השוואתיים על מסלול מחליטים שהיא מנצחת על פי זמנים מהירים יותר. בכל מבחן כביש שבוצע לה (שראיתי) נאמר שהיא קשה ולא נוחה (כמובן בניסוח ה"עיתונאי" המחייב), שהיא מוגזמת בעיצוב שלה, שתא הנוסעים שלה מטורלל לגמרי.

 

זאת - שוב, לדעתי, פבל, כל אחד זכאי לדעתו - לא הוט האץ' טובה. זאת מכונית ספורט חמש דלתות/חמישה מושבים/תא מטען. ולכן - שוב, לדעתי - היא פחות טובה מהיונדאי כהוט האץ'. היא הרבה יותר טובה ממנה בתור מכונית ספורט, לא בתור הוט האץ.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני פבל ידוע שהיא כן מספיק סבירה לחיי יום יום, גם אם היא לא ברמת הנוחות של היונדאי היא רחוקה מלבצע פשעי מלחמה בנוסעים. יש כאלו שיאמרו שהתמורה בביצועים ובהתנהגות שווים את זה ולכן זה לא בהכרח נכון שהיונדאי האץ׳ עדיפה.

 

כל עניין העיצוב ותא הנוסעים זה גם נטו העדפה, יש כאלו שיאמרו שעדיף תא נוסעים עם עיצוב קצת נועז בהאץ׳ שלו על פני התא האפור והסולידי (והדי משעמם) של היונדאי.

 

מבחינת עיצוב חיצוני הוא באמת קצת מוגזם אבל בשחור שמטשטש קצת את כל הקווים המוגזמים הרכב נראה מצויין.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שלהחליט כזו החלטה, ועוד לפרסם אותה תחת המשתמש של המערכת יש בה טעם לפגם וחוסר מקצועיות.

אני מכיר את הסיוויק טייפ אר קצת יותר מקרוב, ועל פי כל מבחני הדרכים בחו״ל היא טובה יותר מהמתחרות בהפרש.

 

אסף, עם כל ההערכה האפשרית לטייפ r, ע״כ דיווחים מחו״ל ובעלי הרכב מדובר בפצצת מסלולו מטורפת.

על כך אין עוררין.

 

מנגד, אי אפשר להתעלם מזה שיש בסיוויק רק 4 מושבים. זה אוטומטית מפספס את ההגדרה של ה-״משפחתית-ספורטיבית״.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני פבל ידוע שהיא כן מספיק סבירה לחיי יום יום, גם אם היא לא ברמת הנוחות של היונדאי היא רחוקה מלבצע פשעי מלחמה בנוסעים. יש כאלו שיאמרו שהתמורה בביצועים ובהתנהגות שווים את זה ולכן זה לא בהכרח נכון שהיונדאי האץ׳ עדיפה.

 

כל עניין העיצוב ותא הנוסעים זה גם נטו העדפה, יש כאלו שיאמרו שעדיף תא נוסעים עם עיצוב קצת נועז בהאץ׳ שלו על פני התא האפור והסולידי (והדי משעמם) של היונדאי.

 

מבחינת עיצוב חיצוני הוא באמת קצת מוגזם אבל בשחור שמטשטש קצת את כל הקווים המוגזמים הרכב נראה מצויין.

 

 

100%

עכשיו תחזור לחוות הדעת המקורית שלי על היונדאי כאן ולמה שכתבתי על איך ומה לדעתי צריכה הוט להיות.

 

"מספיק סבירה" זה חסרון מהותי. מספיק סבירה זה אחלה כשמשווים בין נניח פורשה קיימן לבין אלפין A110, כי אלה מכוניות ספורט שאפשר להתנייד איתן ביומיום. לא משפחתיות ספורטיביות. הוט האץ' צריכה להציע איזון מוחלט בין התנהגות ליומיומיות - ולכן התחלתי בכך שלדעתי הגולף GTI הייתה כל השנים האלה הבנצ'מארק - כי היא הציעה את האיזון הטוב ביותר ביותר. היא עשתה הכל על 7 מתוך 10, אבל הכל. היא לא עשתה שום דבר על 9.5 מתוך עשר, אבל גם לא על 4 מתוך עשר. היונדאי לוקחת בדיוק את אותו תפריט, ועושה הכל על 8.5 מעשר.

 

ה-N לא מכונית ספורט עדיפה על הסיוויק, והיא לא יותר יפה מהסיוויק (ביננו, אני מעדיף את העיצוב ותא הנוסעים של הסיוויק) - היא כן, בשני התחומים האלה, פשרה עדיפה. ובקטגוריה שהיא כל כולה פשרה אחת גדולה, זה עושה יותר "יותר טובה". אגב, ברור שיש שיעדיפו X על פני Y, בגלל זה לא כל המכוניות הן טויוטה קורולה (אגב, עוד מכונית שהיא פשרה מצוינת בין כל התחומים, ונמכרת מדהים). אני אומר מה לדעתי יותר מתאים לקטגוריה במנותק מההעדפות האישיות שלי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"יותר טובה" מאיזו בחינה? זמני מסלול יותר מהירים? התנהגות יותר טובה? יותר כוח? מכל הבחינות האלה, אין ספק - הסיוויק יותר טובה, המגאן יותר טובה, גם הקופרה יותר טובה.

 

אבל הסיוויק לא יותר טובה מהיונדאי בוורסטיליות, באפשרויות התאמה אישית (יש למיטב זכורני כפתור R אחד, שמוגדר מראש, נכון?), לא בעיצוב (מבחינת פניה לקהל רחב יותר).

 

הסיוויק מכונה הרבה יותר ממוקדת מהיונדאי, ובחו"ל עורכים לה מבחנים השוואתיים על מסלול מחליטים שהיא מנצחת על פי זמנים מהירים יותר. בכל מבחן כביש שבוצע לה (שראיתי) נאמר שהיא קשה ולא נוחה (כמובן בניסוח ה"עיתונאי" המחייב), שהיא מוגזמת בעיצוב שלה, שתא הנוסעים שלה מטורלל לגמרי.

 

זאת - שוב, לדעתי, פבל, כל אחד זכאי לדעתו - לא הוט האץ' טובה. זאת מכונית ספורט חמש דלתות/חמישה מושבים/תא מטען. ולכן - שוב, לדעתי - היא פחות טובה מהיונדאי כהוט האץ'. היא הרבה יותר טובה ממנה בתור מכונית ספורט, לא בתור הוט האץ.

שלום

אני לא יודע איזה מבחנים קרא / ראה כבודו אבל בכל המבחנים שראיתי ביוטיוב נאמר שהסיוויק נוחה יותר מהיונדאי על הכביש . נכון , יש לה בסך הל שלושה מצבים ואין אפשרות להתאמה אישית ( אני רואה בזה חיסרון הכי גדול שלה ) אבל במצב נוחת היא הכי רכה בסגמנט .

כאשר הרכב שלי היה ממש חדש הצעתי לשני עיתונאי רכב מכובדים ומוכרים לבחון אותו . אני רק יכול לשאר שהצעה מגיעה מאדם פרטי ולא מהיבואן זה כנראה לא משתלם לעיתונאי שלא מקבל על זה כסף .

לגבי המחיר של היונדאי אני חושב שהוא סביר ביחס למיקום של הרכב במבחנים שאני ראיתי ( לא ביחס למחיר שהוא נמכר בחו"ל )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1747 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...