Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - יונדאי I30N


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1748 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 164
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחיל בלבדוק מסירות רכבים שנתית ב5 שנים אחרונות.

אחר כך גש לסגמנטים השונים ובדוק... לדוגמה, רכבי מיני ומסירות, מי נמצא במקומות ראשון שני שלישי.

אחר כך במשפחתיות, מי נמצא במקומות הראשונים? וגם משפחתיות היברידיות.

נעבור לקרוסאוברים ונראה מי נמכר במקומות הראשונים? בדיוק!

יונדאי וקיה. כן זה בארץ, לא במקום אחר, פה כאן מתחת לאפנו. לא מתאים לך המילה מהפכה, נדוש מידי...

תמצא לזה מילה אחרת, אותי זה לא מענין ... מענינות אותי עובדות.

עכשיו תנסה לדמיין , אולי במקרה הN המציאה את עצמה מחדש, והתברגה (עדיין לא במכירות) כרכב ראוי

לנהיגה, רכב הוטאצ ממוקד נהיגה ועוד "מהנה" לפי המבחנים וגם המילה "משובח" נשמעת פה ושם.

להזכירך, זהו רכב או נסיון ראשון שלה להרכיב רכב בשטח שהיא הדירה את רגליה ממנו, אבל לא הפסיקה ללמוד

אך עושים זאת והמילה הראשונה שארשום היא, "מרשים" או "שאפו".

לא ארשום את המילה "מהפכה", לא, אני ארשום משהו פחות נדוש ומרעיש ... לא מוצא מילה אחרת עדיין, קשה לי למצוא.

עכשיו, בכל הנושא של רכבים ובטיחות, איבזור, מי הנגיש את כל מוצרי הבטיחות והכניס את מירב התוספות לשקל שלך?

איפה קיבלת ערך מוסף?

 

כתבת הרבה אבל זה בסך הכל מעיד על הנחות גדולות לליסינג ותמחור אטרקטיבי...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

KM77 בוחן מערכת אלקטרונית, ESP, במבחן האייל. זה לא סתם שיש מכוניות נוסעים רגילות שמשיגות "ציון" טוב יותר או זהה במבחן הזה ממכוניות שברור שהן טובות יותר ובפער משמעותי בכל הקשור בתחום הדינמי. ברכב נוסעים המערכת הזו תוכננה מראש להיות היסטרית בתמרון חריף שכזה ובחלק מהמקרים, בגלל התכונות הדינמיות הנחותות של הרכב, היא אכן מגיבה בצורה כזו. אם אתה רוצה ללמוד משהו על היכולות הדינמיות, תסתכל דווקא על מהירות התמרון המרכזי ועל מהירות היציאה הסופית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מתכוון לכך שכתב צריך ליישר קו מול מבחנים אחרים מאשר לסמוך על דעותיו, אולי טוב שאין כתבי רכב אמיתיים בארץ.

אם אתה, כנציג יבואן, מונע אפשרות למבחן אבל דורש ש"עיתונאי רכב אמיתיים" יכתירו רכב שאתה מוכר למקום הראשון, אולי טוב שאין כתבי רכב אמיתיים בארץ.

את רוב הבוחנים פה הספקת להכיר. הם אולי לא מספיק מקצועיים כדי לצטט על עיוור מבחנים מחו"ל, אבל כנראה שעדיף ככה.

 

אני מקווה שאתה מקצועי מספיק - נהגת בטייפ R, נהגת ביונדאי, ויש לך מספיק יכולת וניסיון רלוונטיים להשוות.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

 

כתב רכב לא צריך ״ליישר קו״ מול כתבים אחרים, אבל אם יש לו דעה אחרת, היא צריכה להיות מבוססת על השוואה לאחר שנסע בשני הרכבים.

אני כנציג היבואן מונע נסיעת מבחן? האם אני הבעלים של החברה וקובע את המדיניות? אתה מקשיב לעצמך?

אם אתה במקרה לא יודע, אני ממש לא איש מכירות והפעילות המקצועית שלי היא בוולוו בלבד!

אני לא נהגתי ביונדאי, אז ממש לא אחרוץ את הדין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^100%

מעולם לא רכשתי רכב שלא נהגתי בו.

ניסיונות חוזרים מול יבואן הונדה העלו חרס.

מניסיון עבר שגילה לי שבנסיעת מבחן עלו נקודות שפסלו רכישה של כוכבת מבחנים, לא יכול להשתחרר מהחשד שיש סיבה לכך לשאין רכב הדגמה.

מכונית כמו ה R יכולה להבחן רק בנהיגה, לא באולם. גם ככה העיצוב קשה לעיכול.

 

זו זכותך.

ככל הנראה כמות ההרס והנזקים שנגרמו ברכב נסיעות המבחן הקודם הביאו למסקנה שכרגע אין הצדקה להחזיק רכב כזה (זו השערה שלי בלבד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"יותר טובה" מאיזו בחינה? זמני מסלול יותר מהירים? התנהגות יותר טובה? יותר כוח? מכל הבחינות האלה, אין ספק - הסיוויק יותר טובה, המגאן יותר טובה, גם הקופרה יותר טובה.

 

אבל הסיוויק לא יותר טובה מהיונדאי בוורסטיליות, באפשרויות התאמה אישית (יש למיטב זכורני כפתור R אחד, שמוגדר מראש, נכון?), לא בעיצוב (מבחינת פניה לקהל רחב יותר).

 

הסיוויק מכונה הרבה יותר ממוקדת מהיונדאי, ובחו"ל עורכים לה מבחנים השוואתיים על מסלול מחליטים שהיא מנצחת על פי זמנים מהירים יותר. בכל מבחן כביש שבוצע לה (שראיתי) נאמר שהיא קשה ולא נוחה (כמובן בניסוח ה"עיתונאי" המחייב), שהיא מוגזמת בעיצוב שלה, שתא הנוסעים שלה מטורלל לגמרי.

 

זאת - שוב, לדעתי, פבל, כל אחד זכאי לדעתו - לא הוט האץ' טובה. זאת מכונית ספורט חמש דלתות/חמישה מושבים/תא מטען. ולכן - שוב, לדעתי - היא פחות טובה מהיונדאי כהוט האץ'. היא הרבה יותר טובה ממנה בתור מכונית ספורט, לא בתור הוט האץ.

 

סביבת הנהג של הטייפ אר מאוד דומה לזו של הסיוויק ״המשפחתית״ ולא ראיתי כל-כך הרבה תלונות על זה.

הסיוויק הנוכחית הרבה יותר נוחה מהקודמת (ביונדאי לא נסעתי לטובת השוואה).

מבחני השרכים בחו״ל לא נעשים רק על המסלול, אלא גם בכבישים רגילים, וגם שם הסיוויק מקבלת ציונים טובים.

זכותך לחשוב ולכתוב מה שבא לך. אני פשוט כתבתי את דעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתב רכב לא צריך ״ליישר קו״ מול כתבים אחרים, אבל אם יש לו דעה אחרת, היא צריכה להיות מבוססת על השוואה לאחר שנסע בשני הרכבים.

אני כנציג היבואן מונע נסיעת מבחן? האם אני הבעלים של החברה וקובע את המדיניות? אתה מקשיב לעצמך?

אם אתה במקרה לא יודע, אני ממש לא איש מכירות והפעילות המקצועית שלי היא בוולוו בלבד!

אני לא נהגתי ביונדאי, אז ממש לא אחרוץ את הדין.

 

 

אתה עובד אצל יבואן שלא מציע את הרכב לנסיעת מבחן ומלין על זה שלא העמידו את הרכב שאותו מייבא היבואן שמשלם לך משכורת מדי חודש בחודשו. לכן, גם אם אתה באופן די ברור לא קובע את המדיניות, מגיב מטעם או לכל הפחות מתוך עניין. זה בסדר אגב, גם אם עדיף היה גילוי נאות - אבל לא נורא.

 

כפי שהספקת לשים לב, היופי במבחנים בפורום הוא עצמאות הדעת של הבוחנים. אני סברתי, על סמך ניסיוני ב-FK2, שההונדה בראש, פבל סבר אחרת מתוך תפיסה אחרת של מושג ההוט האץ'. הדעות נומקו. אולי לא מספיק לכבודך, אבל נומקו גם נומקו.

 

אגב, ב-FK8 נהגת?

 

סביבת הנהג של הטייפ אר מאוד דומה לזו של הסיוויק ״המשפחתית״ ולא ראיתי כל-כך הרבה תלונות על זה.

 

רוצה לראות אחת ממש עכשיו? :wink::-D

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עובד אצל יבואן שלא מציע את הרכב לנסיעת מבחן ומלין על זה שלא העמידו את הרכב שאותו מייבא היבואן שמשלם לך משכורת מדי חודש בחודשו. לכן, גם אם אתה באופן די ברור לא קובע את המדיניות, מגיב מטעם או לכל הפחות מתוך עניין. זה בסדר אגב, גם אם עדיף היה גילוי נאות - אבל לא נורא.

 

כפי שהספקת לשים לב, היופי במבחנים בפורום הוא עצמאות הדעת של הבוחנים. אני סברתי, על סמך ניסיוני ב-FK2, שההונדה בראש, פבל סבר אחרת מתוך תפיסה אחרת של מושג ההוט האץ'. הדעות נומקו. אולי לא מספיק לכבודך, אבל נומקו גם נומקו.

 

אגב, ב-FK8 נהגת?

 

 

 

רוצה לראות אחת ממש עכשיו? :wink::-D

 

לפני שאני עובד אצל היבואן אני אדם פרטי, שכותב את דעתו בפורום וממש לא צריך את אישורך לגביי היושרה שלי (יש מספיק כותבים כאן שגם מכירים אותי אישית).

תמשיכו לרשום מסקנות על סמך אי נסיעה ברכבים. זה נראה מאוד מקצועי.

רואה עכשיו במקרה מסטר שף וחייב את ההקבלה- אתה יכול לבחור את המנה הכי טעימה מבלי שטעמת את כולן? אם אתה אדם מקצועי, אז התשובה היא חד משמעית לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מישהו לא אוהב חריף וכולם בטוחים שהמנה החריפה ביותר היא גם הטעימה ביותר, הוא עדיין לא יאהב אותה. פבל לא סבור שהוט האץ' צריכה להיות קיצונית מוכוונת מסלול, לכן לא היה בוחר בה. אני סבור אחרת, לכן העדפתי אותה. זה הקטע של ריבוי דעות.

 

 

אתה, אגב, בעקביות מרשימה נמנע מלענות על השאלה - נהגת על ה-FK8?

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואולי החריף הוא יותר בכיוון של ״ספייסי״? לא תטעם, לא תדע.

אני נהגתי עליה, אבל מכיוון שלא נהגתי ביונדאי אין לי מקור להשוואה.

במיוחד בשבילך סביבת הנהג של טייפ אר וסביבת הנהג של הסיוויק המשפחתית:

4686f1454b82c87d92ed12369fb05a5a.jpg7dd8841ae54d58a04e5504981de91166.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אטעם אם אין? :roll:

 

ואני מכיר היטב איך נראה סאלון של סיוויק. יש רגילה אצל חבר ובטייפ-R ישבתי בג'נבה. עדיין, עיצוב, הן פנים והן חוץ, לא היה מחוזקות ה-FK2 וגם לא מה-FK8. עיצוב פנים, אגב, אני מעדיף של הקודמת. מבחוץ שתיהן equally repulsive מבחינתי. את שתיהן קונים למרות העיצוב ולא בגללו.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על סוגיית העיצוב אפשר להתווכח כי הוא ניתן להשוואה.

אם הסיכום הכולל של מי הטובה בקטגוריה הוא על סמך השערות, אז לדעתי זה בעייתי כשזה מופיע תחת היוזר של המערכת, זה בעייתי שבעתיים.

אני חושב שלא נסכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמח על הדאגה שאתה מביע, אך הייתי בכל זאת ממליץ לתת יותר משקל למבחן העיקרי מחד, ולהשיב את השרשור לויכוחים מוטוריים אמיתיים מאידך.

 

אשר לדאגתך מעוררת ההערכה למקום עבודתך, הייתי ממליץ להעביר מסר שכשיש להם רכב שמקבל שבחים על ימין ועל שמאל בכל העולם, אין מה לחשוש להעמידו במבחן.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אמשיך לכתוב את דעותיי, גם אם הן לא נוחות לך.

תבדוק איך נקרא אדם שמקבל החלטה ללאמלוא התמונה.

אם ויכוח על הכרעה איזה רכב הוא יותר טוב זה לא ויכוח מוטורי...

ארשום את זה בפעם האחרונה- אני אדם פרטי לפני שאני עובד של היבואן, וגם מגיב ככזה.

אני לא צריך לדאוג ליושרה שלי ולא זקוק להטפות מוסר ממך. לבינתיים מי שכותב החלטה על סמך השערה זה לא אני.

גם בפעם הקודמת שניהלנו דיון היית מאוד נחרץ ואם אני לא טועה הדעה שלך השתנתה לאחר נסיעה על הטייפ אר הקודמת.

רשמתי באחת התגובות הקודמות את ההשערה שלי למה אין רכב נסיעות מבחן זמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1748 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...