Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רכב יונדאי i30 סטיישן משנת 2011 שבבעלותי עבר תאונת דרכים לפני כשלושה חודשים - נכנסו באשתי מאחור בזמן נסיעה.

הנזק חיצונית לא דרמטי, פגיעה מאחור ועיקום קל של השלדה, רק מאחורי קו הדלתות האחוריות, אך מכיוון שהרכב בן 8 וכל שוויו הוא 25000, הנזק שהוערך ב- 21500 הוא כ- 85% מערך הרכב, וכמובן - טוטאל לוס.

הוגשה תביעה לצד ג, שאושרה ללא בעיות גדולות ואפילו הועבר כבר הכסף לחשבון.

אבל...

מה שהועבר מחברת הביטוח הוא רק עבור הנזק. את שאר הכסף הונחיתי על ידי עורך הדין שטיפל בתביעה לקבל על ידי מכירת הרכב לפירוק, ונאמר לי שזה משהו שאני צריך לדאוג לו, מקסימום במידת הצורך המשאי יכול לחבר אותי עם סוחר כלשהו.

 

השאלה שלי: האם זה לא בעייתי למכור רכב שהוא בעצם טוטאל לוס? הרי אין לו רישיון יותר וגם לא יהיה, אז איך עושים (אם בכלל) העברת בעלות במצב כזה? אמנם המנוע לא נפגע כלל וכך גם כל הרכב אז יכול להיות שזה לטובתי בסופו של דבר, אבל אני לא בטוח איך מתקדמים מכאן. האם פשוט לעשות חיפוש בגוגל "מכירת רכב לפירוק" ולקבל הצעות שונות?

 

אשמח לעזרה...

תודה רבה לעונים!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עובדים עליך עבודה עברית.

 

הם חייבים לשלם לך את מלוא שווי הרכב והרכב עובר לבעלותם.

  • אהבתי 1
פורסם

חברת הביטוח של הנהג הפוגע שילמה את הסכום?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

^^^

 

מה שדני כתב

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
חברת הביטוח של הנהג הפוגע שילמה את הסכום?

 

כן, קיבלתי מחברת הביטוח של הנהג הפוגע (זו לא החברה שלי - אני מבוטח בשירביט, הוא במנורה)

פורסם
עובדים עליך עבודה עברית.

 

הם חייבים לשלם לך את מלוא שווי הרכב והרכב עובר לבעלותם.

 

אשמח להסבר למה הכוונה, ובעיקר מה אני עושה עכשיו...

לשמחתי זו פעם ראשונה שאני מעורב בתביעה כלשהי מול חברת ביטוח, כפוגע או כנפגע.

עם מי אני אמור לדבר - עם החברה שלי או החברה של הנהג הפוגע? או עם העו"ד שהיה אחראי על התביעה?

פורסם

אז שלחו לך פירוט על מה שולם הכסף ?

יכול להיות שהחישוב שלך לשווי הרכב מוטעה ?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

באדום מה שחל בעניינך.

6. רכב באבדן

 

[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]תק' תשע"ב-2012

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

(א) נגרם לרכב אבדן גמור ישלם המבטח למבוטח את מלוא ערך הרכב ביום קרות מקרה הביטוח או יחליפו ברכב מסוג ואיכות דומים; בפוליסה זו, "רכב באבדן גמור" –

(1) --

(2) --

(א) הוא יצא מכלל שימוש והנזק הישיר שנגרם לו, למעט נזק ישיר שנגרם מירידת ערך, הוא 60 אחוזים ומעלה משווי הרכב ביום קרות מקרה הביטוח כולל מסים;

(ב) --

 

[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]תק' תשס"ג-2003

תק' תשע"ב-2012

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

(ב) --

(ג) שילם המבטח למבוטח את מלוא שווי הרכב או החליפו ברכב מסוג ואיכות דומים בשל אובדן גמור או בשל אבדן גמור להלכה תעבור הבעלות בשרידי הרכב למבטח.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אז שלחו לך פירוט על מה שולם הכסף ?

יכול להיות שהחישוב שלך לשווי הרכב מוטעה ?

 

לא.

בדו"ח השמאי מופיע בפירוש:

ערך הרכב: 25009

ערך הרכב במצבו הניזוק: -3150

סה"כ נזק: 21859

 

וזה בדיוק הסכום ששולם על ידי חברת הביטוח (21859)

פורסם
באדום מה שחל בעניינך.

6. רכב באבדן

 

[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]תק' תשע"ב-2012[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

(א) נגרם לרכב אבדן גמור ישלם המבטח למבוטח את מלוא ערך הרכב ביום קרות מקרה הביטוח או יחליפו ברכב מסוג ואיכות דומים; בפוליסה זו, "רכב באבדן גמור" –

(1) --

(2) --

(א) הוא יצא מכלל שימוש והנזק הישיר שנגרם לו, למעט נזק ישיר שנגרם מירידת ערך, הוא 60 אחוזים ומעלה משווי הרכב ביום קרות מקרה הביטוח כולל מסים;

(ב) --

 

[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]תק' תשס"ג-2003

תק' תשע"ב-2012[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

(ב) --

(ג) שילם המבטח למבוטח את מלוא שווי הרכב או החליפו ברכב מסוג ואיכות דומים בשל אובדן גמור או בשל אבדן גמור להלכה תעבור הבעלות בשרידי הרכב למבטח.

 

תודה רבה!

מאיפה זה לקוח? שאדע את מה אני מצטט.

ורק כדי לוודא - אני צריך לפנות לחברה שמבטחת *אותי*, נכון? לא לעו"ד שטיפל בתביעה או לחילופין לחברת צד ג', נכון?

החברה שלי (שירביט) הפנתה אותי עד עכשיו בכל שאלה לעו"ד.

פורסם

ברת השיח שלך היא חברת הביטוח של הרכב הפוגע

 

היא צריכה לשלם לך את מלוא הסכום לקחת את הפגר ולעשות בו ככל העולה על רוחה.

 

זה הנוסח של פוליסת רכב התקנית על זה חברת הביטוח יכולה רק להיטיב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

טוב, בעקבות מה שכתבתם הלכתי שוב לברר.

הטענה היא כזאת:

למי שפגע באשתי היה רק ביטוח צד ג, לא מקיף, ולכן התשלום הוא רק עבור הנזק, והרכב הפגוע נשאר אצלנו.

האם הגיוני? או שבכל זאת מישהו מנסה לעשות פה טריק כלשהו?

פורסם

אין קשר.

 

בדיוק לשם כך יש ביטוח צד ג' לדאוג לך שנפגעת.

 

אתה לא סוחר רכב או מוכר חלקים

 

לחברת הביטוח יש את המנגנון הזה .

 

האם השמאי היה מטעמם?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני מבין ששירביט (המבטחת שלך) מינתה לך בטובה מישהו (עו"ד??) שיטפל עבורך בעניינים.

 

תרים לו טלפון, ספר לו מה אמר לך ישה ותדרוש ממנו שישיג לך את יתרת הכסף.

 

אתה לא אמור לספוג נזק של אגורה שחוקה אחת על תאונה שאינה באשמתך.

אם הביטוח של הפוגע לא משלם, הפוגע עצמו (או הביטוח שלו לכשיתעשת) ישלמו את היתרה בבית משפט לתביעות קטנות.

 

אני מקווה רק שלא חתמת על מסמך כלשהוא שמעביר לידך את הבעלות בגרוטאה כחלק מתמורת השיפוי.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

השמאי מטעם חברת הביטוח שלי (שירביט), אבל הסתבר שהוא עובד גם עם חברת הביטוח של צד ג (מנורה).

אני רוצה לראות שהבנתי אותך נכון:

חברת הביטוח של הפוגע צריכה לשלם לי את כל הסכום ולקחת ממני את הרכב?

אני מוודא כי עד עכשיו לא נפתחה תביעה מול חברת הביטוח שלי, ואני מן הסתם רוצה לשמור את זה כך.

×
×
  • תוכן חדש...