Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנת נכון

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

חברת הביטוח של הפוגע צריכה לשלם לי את כל הסכום ולקחת ממני את הרכב?

בדיוק.

 

יצא לי פעמיים לטפל במקרה של טוטאל לוס מול חברת ביטוח. בפעם הראשונה הרכב נלקח ע״י החברה מהמוסך אליו נגרר וחברת הביטוח העבירה די מיידית את מלוא הסכום. בפעם השניה, נשאלתי ע״י נציג החברה אם אני מוכן להעביר את הרכב לסוחר פגרים הקרוב למקום מגורי - ולאסוף ממנו צ׳ק - כדי לקצר תהליכים, והסכמתי (גם הרגשתי שכך תהיה לי אסמכתא קונקרטית שאכן מסרתי את הפגר). קיבלתי מהסוחר צ׳ק ע״ס שווי הפגר (כמה מאות שקלים), הסכום שקיבלתי צוין בדוח השמאי והופחת מהטוטאל שקיבלתי מהחברה.

פורסם

פות"ש,

אני חושב אחרת:

קבל הצעה או שתיים מסוחרי רכב על הפגר. אם הם נותנים לך סכום גבוה יותר מההפרש (וגוררים בעצמם כמובן), אזי קבל את ההצעה. אם לא - אני מצטרף למקהלה.

בכל מקרה הם לא פועלים כדין כשאינם מציעים לך לפחות את האופציה לפיצוי מלא.

אני קיבלתי פעמיים שיפוי מהביטוח בגין טוטאל לוס, ובשתי הפעמים העדפתי לקבל 90% ולמכור בעצמי את הגרוטאה. זה היה משתלם יותר. חברת הביטוח (ביטוח ישיר) נתנה לי את האופציה לבחור האם אני מעוניין בפיצוי 100% או 90% + פגר. בפעם השנייה ממש התחננתי שיתנו לי את הפגר והייתי צריך ללהוציא אותו מהמגרש של הסוחר שהיה שם כבר.

היום אגב, אני מבטח את עצמי במקיף. לא דרך חברות הביטוח.

  • רעיון טוב! 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
פות"ש,

אני חושב אחרת:

קבל הצעה או שתיים מסוחרי רכב על הפגר. אם הם נותנים לך סכום גבוה יותר מההפרש (וגוררים בעצמם כמובן), אזי קבל את ההצעה. אם לא - אני מצטרף למקהלה.

בכל מקרה הם לא פועלים כדין כשאינם מציעים לך לפחות את האופציה לפיצוי מלא.

אני קיבלתי פעמיים שיפוי מהביטוח בגין טוטאל לוס, ובשתי הפעמים העדפתי לקבל 90% ולמכור בעצמי את הגרוטאה. זה היה משתלם יותר. חברת הביטוח (ביטוח ישיר) נתנה לי את האופציה לבחור האם אני מעוניין בפיצוי 100% או 90% + פגר. בפעם השנייה ממש התחננתי שיתנו לי את הפגר והייתי צריך ללהוציא אותו מהמגרש של הסוחר שהיה שם כבר.

היום אגב, אני מבטח את עצמי במקיף. לא דרך חברות הביטוח.

 

תודה.

נאמר שאני הולך לכיוון הזה - מה קורה עם העברת בעלות? איך זה מתבצע כשהרכב הוא טוטאל לוס?

פורסם

אתה מטריד את עצמך בשטויות

 

השמאי מוריד את הרכב במשרד הרישוי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אתה לא אמור לעשות כלום .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

היי, במקרה שלי השמאי היה מחויב להוריד את הרכב מהכביש (עפ חוק) הוא הפנה אותי לויצמן חלפים באזור שם שילמו לי 10% ממחיר מחירון + בנוסף סיפקו מעיין הסכם . כמובן שהרכב נגרר על ידם מאצלי ונמסר להם לוחיות רישוי. בהסכם ציינתי שהרכב מיועד לפירוק וכמו כן קיבלתי אישור על הורדה מהכביש. שלא יוצר מצב שתמכור ב 3.5 והרכב יחזור לכביש על שמך אחרי תיקון בשטחים.

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

פורסם
היי, במקרה שלי השמאי היה מחויב להוריד את הרכב מהכביש (עפ חוק) הוא הפנה אותי לויצמן חלפים באזור שם שילמו לי 10% ממחיר מחירון + בנוסף סיפקו מעיין הסכם . כמובן שהרכב נגרר על ידם מאצלי ונמסר להם לוחיות רישוי. בהסכם ציינתי שהרכב מיועד לפירוק וכמו כן קיבלתי אישור על הורדה מהכביש. שלא יוצר מצב שתמכור ב 3.5 והרכב יחזור לכביש על שמך אחרי תיקון בשטחים.

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

הטעות שלך שנתת להם את הלוחיות רישוי. כמו כן הם לא יכולים להוריד את הרכב מהכביש כל עוד הוא רשום על שמך אז איזה אישור על הורדה מהכביש קיבלת?

פורסם

מי שמוריד את הרכב מהכביש הוא השמאי שמדווח למשרד הרישוי על פי חוק.

 

ואין לכך שום קשר מה עושים עם הגרוטאה עצמה , שברוב המקרים חברת הביטוח היא שמעבירה אותו לסוחר בחלקים העובד מולה באיזה תאונה אחת או שתיים או אלף בחודש.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

אהלן, מבקש להקים לתחייה את השרשור הזה עם שאלה באותו עניין:

גם אני חטפתי פגיעה אחורית מאסיבית, אבל למעט פגוש אחורי ודלת תא מטען, שאר הרכב תקין. גם לא נפגע מכאנית - הוא במצב מכאני מעולה.

עם זאת, תיקוני הפח עברו את שווי 60% והשמאי שהוזמן ע"י הביטוח השבית הרכב.

בדיון עם חב' הביטוח ביקשתי לתבוע את צד ג', על מנת שלא תחשב לי תביעה נוספת (כבר קיימת לי אחת מאירוע מלפני שנה שצד ג' ללא ביטוח וללא רשיון פגע בי ונאלצתי לתבוע את הפוליסה שלי כדי לתקן).

במקרה זה אמר לי השמאי שהשמאות שלו צריכה להיות משולמת על ידי (לא חברת הביטוח משלמת - אין לי בעיה עם זה) וששרידי הרכב עוברים לחברת הביטוח.

תמהתי מדוע השרידים לא עוברים אליי (יש לי חניה מקורה בבניין כדי להחנות אותו גם למספר שנים) והשמאי אמר שאין בעיה, הרכב יועבר אליי והוא יפחית את שווי השרידים משווי הרכב וזה הסכום שייוותר לי (ואז אצטרך למכור השרידים לבד).

מהשרשור הקודם אני מבין שייתכן וישתלם לי (?) למכור בעצמי את השרידים - מנוע מטופל במוסך יבואן עם קילומטראג' נמוך+ 4 דלתות, מראות, הגה שהם חלפים מקוריים!! 

 

לאור הנתונים הנ"ל, איזה בדיקות כדאי לי לעשות על מנת לבחון האפשרות לקבל הגרוטאה, לקבל שווי מחירון מופחת בניכוי השרידים ולנסות למכור את השרידים בסכום גבוה יותר מההפחתה?

עריכה אחרונה על ידי usafun
פורסם

אם אתה מעוניין להישאר עם הרכב והרכב עדיין לא הורד מהכביש (בדיקה במאגר משרד התחבורה), תוכל להקש מהשמאי שיפחית מהנזק עד מעט פחות מדרגת ה'טוטל לוס' ואז תוכל לתקן בעצמך את הרכב ואולי אף יישאר לך עודף.

אם הרכב ירד כבר מהכביש תוכל לבקש להותיר את השרידים אצלך תמורת 10% מערך הרכב במחירון ותמכור אותו לבד לחלקים, לא לשיקום.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...