Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

300 קילומטר זה ממש לא מדד. זה בערך 20 ליטר בצריכה של 1 ל-14.

 

אצלי בספייסטאר הצריכה היא 1 ל-18.5 אבל יכולה גם לרדת בדיוק באותם תנאים ל-1 ל-17. ולמה? כי אני לא תמיד מתדלק באתה תחנת דלק, והאקדח יכול לקפוץ בסטייה של 2 ליטר אפילו בין תחנה ותחנה(סונול וסדש למשל). ואני עוד מתדלק אחרי 500 קילומטר. אם הייתי מתדלק ב-300 ההבדל היה עוד יותר גדול.

 

בקיצור, אל תדאג. תדלק עוד 3-4 פעמים מיכל מלא, רצוי באותה תחנה ואותה משאבה ואז תהיה כבר חכם יותר

פורסם

סתם מעלה השערה- יתכן שמשקל הרכב החדש גבוה יותר בעקבות מערכות בטיחות ו/או נגד זיהום וכו'? תוכל לראות את המשקל ברשיון הרכב.

פורסם (נערך)

לספייס אין מערכות בטיחות חדשות, רק מוביילי.

היא כבדה ב 30 קילו.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
סקירה מצוינת , מעניין לשמוע על כל השיפורים שנעשו בין מודל ישן לחדש יותר , נראה שזה לא מעט בכלל.

 

מניח שהצריכה תשתפר אחרי תקופה ההרצה. איפה הצריכה עומדת בשנתון 2014 ?

עיקר השינויים, חוץ ממה שציינתי למעלה, הם: מע" START STOP [מיותרת], מע" מוביל איי [גם מיותרת], מתנע אחר,שקט יותר, תושבות מנוע אחרות, הגה מצופה עור בחלקו העליון, ובחלק ממנו למטה, עשוי מחומר מבריק שחור{PIANO FINISH} מלא בכפתורים ששולטים על המולטימדיה, טלפון וקרוז קונטרול. הלוח מחוונים קיבלה תאורת לד מלאה, מול הדגם ה2014 שעדיין עם נורות, פנסים אחוריים עם תאורת לד, בדלתות 2 צבעים, לבן עם משענת יד מבריקה בשחור. גיאנטים שונים מהדגם הקודם, חיישני לחץ אוויר בגלגלים, מושבים נורמליים יותר, וכמובן הצורה החיצונית של הרכב.

אני יודע שגם המזגן,[שהוא משמעותי חזק יותר מהרכב השני] תורם לבזבוז הדלק. ויחד עם ההרצה, זו התוצאה בינתיים. אמשיך לעדכן בנושא, ומקווה שיבוא שיפור. המזגן אגב, בעל 8 מהירויות ולא 4 כמו ברכב הישן. בנוסף קיימת בקרת אקלים דיגיטלית.

 

המולטימדיה.

זו כבר הספיקה להתקע מס" פעמים, ולחיצה רצופה על הכפתור השמאלי, החזירה אותה לקליטת האינטרנט.

מה הייתה הבעייה שלהם להשאיר את המולטימדיה המקורית שמגיעה עם הרכב, כמו בחו"ל?

היו חייבים לנעול אותה ולא לתת אופצייה להורדה עצמאית דרך GOOGLE PLAY STORE? למה?

לאחר שיחה עם מוקד מיצובישי בבוקר, הוסבר לי ש"זה הולך לאט כי החבילה נגמרה".

ואני שואל: "איך בדיוק?" "הרכב רק 4 ימים אצלי, ו-WAZE לא מעניין ולא יודע אם עובד בכלל" "בקושי הספקתי לשמוע 5 שירים ברדיו אינטרנט"

אבל הפקידה בצד השני בשלה: "זה המצב" "פותחו לך חבילה חדשה של 2 גיגה לשנה ב-28 לחודש"

המשכתי למוסך, ושם התשובות היו אחרות:"הפקידה בשרות לא יודעת כלום על החבילות הללו. זה מה שהם אומרים לה לספר ללקוחות"

מעניין שלאחר ה"אתחול" לא חוויתי תקיעות. אבל לפי התגובות בפורום, אני לא לבד בסיפור הזה.

שכחתי לציין שהטמפרטורה שמוצגת בלוח מחוונים של הרכב,שהיא אמיתית, רחוקה 4,5 מעלות, מזו המוצגת במסך הרדיו.

 

בכל אופן נתנו לי את הטלפון של "גיל קאר". התקשרתי , המתנתי, והמתנתי עד ש....

לא. הם לא ענו, וגם השיחה לא התנתקה. פשוט אחרי 21 דקות נגמרה הסוללה במכשיר, תוך כדי המתנה. פשוט חוצפה.

בכל מקרה, חזרתי למוסך ושם נאמר לי שחבילת הגלישה עולה 160 שקל ל-3 גיגה לשנה.

אמשיך לחפש קצת יותר גיגה. מתאים לי גם 200 שקל לשנה, אבל שיהיה טיפה יותר. אשמח לעזרה בנושא.

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
פורסם

טלפון שנשאר ברכב ומשמש כMOBILE HOTSPOT יפתור לך את הבעיה.

חבילת 10 ג'יגה בלי שיחות עולה בסביבות ה20 שקל בחודש.

חבר אותו עם כבל לטעינה וזרוק בתא כפפות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
עיקר השינויים, חוץ ממה שציינתי למעלה, הם: מע" START STOP [מיותרת], מע" מוביל איי [גם מיותרת], מתנע אחר,שקט יותר, תושבות מנוע אחרות, הגה מצופה עור בחלקו העליון, ובחלק ממנו למטה, עשוי מחומר מבריק שחור{PIANO FINISH} מלא בכפתורים ששולטים על המולטימדיה, טלפון וקרוז קונטרול. הלוח מחוונים קיבלה תאורת לד מלאה, מול הדגם ה2014 שעדיין עם נורות, פנסים אחוריים עם תאורת לד, בדלתות 2 צבעים, לבן עם משענת יד מבריקה בשחור. גיאנטים שונים מהדגם הקודם, חיישני לחץ אוויר בגלגלים, מושבים נורמליים יותר, וכמובן הצורה החיצונית של הרכב.

 

 

היה לי ב2015/2016 לתקופה את הספייססטאר ואני זוכר שנהנתי לקבל בסופר מיני גרסה בסיסית שליטה על הרדיו הטלפון והקרוז קונטרול מההגה, אז לפחות זה היה.

עריכה: אני נזכר שחלק הגיעו עם וחלק בלי ומישהו זרק לי שזה התקנה מקומית.

 

 

מה הייתה הבעייה שלהם להשאיר את המולטימדיה המקורית שמגיעה עם הרכב, כמו בחו"ל?

היו חייבים לנעול אותה ולא לתת אופצייה להורדה עצמאית דרך GOOGLE PLAY STORE? למה?

אאל"ט תקנות של משרד התחבורה.

 

 

טלפון שנשאר ברכב ומשמש כMOBILE HOTSPOT יפתור לך את הבעיה.

חבילת 10 ג'יגה בלי שיחות עולה בסביבות ה20 שקל בחודש.

חבר אותו עם כבל לטעינה וזרוק בתא כפפות.

אי אפשר פשוט להחליף במולטימדיה את הסים של גיל-קאר בסים שלך? חבר סיפר לי שהוא עשה את זה (ברכב אחר).

פורסם

בקרת שיוט ושליטה מההגה הגיעו לקראץ סוף 2014, זאת הסיבה שראית דגמים בלי.

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...