Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו ספייס סטאר 2014 עם 75000 ק"ם, ומרוצים ממנה מאוד. רכב בסיסי שעושה את עבודתו נאמנה.

מורגשות רעידות פה ושם, רעש מנוע בטורים גבוהים, ורעש מבתי הגלגלים והבולמים. אבל מצד שני היא מפצה, בצריכת דלק מצויינת, זריזות, ואיבזור די נדיב לשנת הייצור שלו, ולמחיר ששולם עבורה.

 

20190603_135020.jpg20190603_134752.jpg

לאחרונה נולד הצורך ברכב נוסף. החלטנו, אני ואשתי שספייסטאר 2019 היא אופצייה מצויינת, כרכב עיקרי, וה-2014 יישאר רכב משני.

הרכב התקבל, במעמד מסירת הציק האישי, כעבור 5 דקות. פשוט שילמנו ויצאנו מהסוכנות עם הרכב.

ה-2019 מתעלה על ה-2014, כמעט בכל פרמטר אפשרי. רעשי רוח ובתי הגלגלים בקושי נשמעים, רעש המנוע שקיים ב-2014 ירד בכ-% 70,

הבולמים טובים יותר בהרבה ואינם ננשמעים כמעט, ורעידות פשוט אין כאן. תודות לתושבות מנוע משופרות.

האבזור נדיב ובשפע .

אז איפה הקיץ כאן?

צריכת הדלק רבותיי. פשוט מזעזעת. על אותם נסיעות בדיוק, באותם תנאים ומהירויות, הספייס סטאר החדשה פשוט גומרת את הדלק הרבה יותר מוקדם. ולא מדובר בהפרש זניח, אלה בלא פחות מ-30% הבדל. וזה המון. כאן באילת, אין פקקים או רמזורים. מהירות הממוצעת נעה נעה בין 40 קמ"ש ל-70. בדקתי גם לחץ אוויר בצמיגים.

כמובן שאין נזילות או ריח דלק, ולא נדלקה אף מנורה בלוח מחוונים. מה שכן, המזגן הרבה יותר חזק, והוא מקרר את הרכב מהר וביעילות.

הרכב אומנם רק עם קצת מעל 300 ק"ם, אבל יש מצב שזה בגלל שהרכב עוד בתקופת ההרצה, הדלק נגמר מהר בצורה כל כך קיצונית?

האם זה בגלל המזגן, או שיש סיבה אחרת? מדובר בסך הכל ב- 2 רכבים אם אותו מנוע וגיר. אפילו לא העליתי על דעתי, ולו לרגע, מצב שבו רכב שעבר מעל 70000 ק"ם, יהיה הרבה יותר חסכוני בדלק, מאותו רכב בדיוק, חדש לגמרי.

כמובן שאין טעם ללכת למוסך, לבזבז זמן יקר, ולבסוף לקבל תשובות הזויות שפוגעות באינטליגנציה.

בכל אופן אם המצב יימשך ככה גם לאחר 1500-2000 ק"ם, לא תהיה ברירה, אלה שדווקא הרכב החדש יהפוך לרכב משני, או אפילו יימכר.

 

20190622_152148.jpg20190622_152407.jpg20190622_152401.jpg

פורסם

ככלל, צריכת הדלק ברכב חדש "בהרצה" תהיה גבוהה מעט ממקבילו שהספיק להשתפשף עם כמה עשאות אלפי קילומטרים.

כמה קילומטר יש על הרכב? כמה פעמים תדלקת?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

היה לי מצב כזה עם האיוניק, עד כדי לא היה ברור מה הפואנטה ברכב היברידי (הייתה די דומה לצריכה של קורולה 2015 שהייתה לי קודם, 1:14-15 מול 1:13 בקורולה).

 

אחרי 1000 ק"מ זה ירד משמעותית, והתייצב על 1:19-21 בנסיעה רגועה, ו1:17 בנהיגת ליסינג מצוי.

 

לדעתי אם הצריכת דלק לא יורדת אחרי 1500-2000 ק"מ, תפנה למוסך של היבואן

 

כן, אני מבין שאחרי מה שעברת, אתה מעדיף לקבל בעיטה בין הרגליים על פני זה, אבל עדיף ככה. מאשר לא לעשות כלום ולהתחרט אחר כך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

334 קמ נשמע כמו תדלוק ראשון. לא הייתי ממהר לקבוע משהו על בסיס זה.

תן לרכב לסיים הרצה, תמשיך למדוד ותראה אם יש שינוי כעבור 1500-2000 ק"מ.

פורסם

אחכה גם אחרי ה-2000 ק"ם.

כרגע זה עומד על כמעט 12 ק"ם לליטר. רק בעיר,עם מזגן כל הזמן. כאשר המזגן בחדשה עובד הרבה יותר טוב ומוציא הרבה יותר קור.[הדבר גם משפיע על צריכת הדלק]

אחרי ה-2000 ק"ם אבדוק צריכה בבינעירוני, במהירות בין 100 -110 קמ"ש.

אני אופטימי, ומקווה שזה יסתדר.

רק רציתי לדעת, אם המצב הזה זהה לעוד מישהו עם רכב חדש דומה, וזה יסדר לו, מבחינת צריכת הדלק.

פורסם

רכב חדש יכול לצרוך 30 אחוז יותר. אני עם i20 מנוע 1000 אחרי 1300 קמ מתחיל לראות שיפור בצריכה. היום בכביש חיפה קריות . עירוני ובין עירוני 1 ליטר ל 16 קמ. בעיר עם מזגן עליות בעיקר עושה 1:12 בבוקר 1:13 צהריים.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

סקירה מצוינת , מעניין לשמוע על כל השיפורים שנעשו בין מודל ישן לחדש יותר , נראה שזה לא מעט בכלל.

 

מניח שהצריכה תשתפר אחרי תקופה ההרצה. איפה הצריכה עומדת בשנתון 2014 ?

פורסם

הייתה לי ספייס סטאר למשך שנתיים שנת 2013 וצריכת הדלק שלה בעיר אילת הייתה כמו שלך בערך, 1:12 בעיר.

בבין-עירוני צריכת הדלק הייתה כ18 ק"מ לליטר עם מזגן בשיוט על 110-120.

כרגע אני עם סיוויק 16' ושקלתי אולי לחזור לספייס סטאר בעוד כשנה בערך.

אני לא חושב שצריכת הדלק שלך בעייתית, הרכב שלי בעת הקניה עבר 124 אלף, ומכירה ב153 אלף ק"מ.

אני בסדר עם קיה סטוניק 1400 רמת גימור LX אוטומטית.

פורסם

איך קבעת שלאחר 300 קמ הצריכה גרוע ב - 30 אחוז?

 

כמה פעמים תדלקת וחישבת? פעם וחצי?

 

אל תתייחס לצריכה במחשב, תחשב צריכה בשיטה אמיתית.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם
אחכה גם אחרי ה-2000 ק"ם.

כרגע זה עומד על כמעט 12 ק"ם לליטר. רק בעיר,עם מזגן כל הזמן. כאשר המזגן בחדשה עובד הרבה יותר טוב ומוציא הרבה יותר קור.[הדבר גם משפיע על צריכת הדלק]

אחרי ה-2000 ק"ם אבדוק צריכה בבינעירוני, במהירות בין 100 -110 קמ"ש.

אני אופטימי, ומקווה שזה יסתדר.

רק רציתי לדעת, אם המצב הזה זהה לעוד מישהו עם רכב חדש דומה, וזה יסדר לו, מבחינת צריכת הדלק.

 

12 ק"מ לליטר בעיר בלבד עם מזגן לא נשמע לי כמו נתון רע במיוחד, אולי טיפונת נמוך כי מדובר באילת שהנסיעה בה זורמת טוב אבל עדיין, עם עומס החום הקיצוני והכל זה לא נשמע כמו נתון כזה חריג.

פורסם

לנו גם יש ספייס סטאר 2014, כשקיבלנו בפורום את הספייס סטאר אחרי מתיחת הפנים למבחן טווח ארוך לא היו הבדלי דלק גדולים.

למעשה השגתי צריכת דלק של 1/22 ממעלוצ לחדרה ובחסור תידלוק בנהריה.

 

מניח שזה בגלל שהרכב חדש.

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה תדלוק ראשון, אתה לא יודע בדיוק כמה דלק יש במיכל, תחזור אחרי שלושה ארבעה תדלוקים.

במקרה שלי (דאצ'יה סנדרו 1.2) , גם חייבו אותי על מיכל ראשון באוטו , וצריכת הדלק הראשונה במיכל יצאה 1-12. שנייה יצאה כבר 1-14 מאז אני עומד על ממוצע של 1-16 שרובו עירוני בירושלים (הרוב ללא מזגן).

×
×
  • תוכן חדש...